Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Листи очікувань власника суб’єктів господарювання державного сектору економіки, функції з управління якими здійснює Кабінет Міністрів України
- Питома вага державного сектору в економіці
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Програма з підготовки публічних інвестиційних проєктів, що реалізується Агенцією ДПП за підтримки Світового банку
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проєктами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проєктів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проєктів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проєктів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Розвиток людського капіталу та соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проєктів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проєкти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Висновки щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Урядом України та Урядом Об’єднаних Арабських Еміратів
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
13-та Конференція міністрів СОТ
11.03.2024 | 14:42 | Департамент торговельних угод та розвитку експортуДовідка щодо результатів тринадцятої Конференції міністрів СОТ
(26 лютого – 2 березня 2024 року, м. Абу-Дабі)
У період з 26 лютого по 2 березня 2024 року в м. Абу-Дабі (Об’єднані Арабські Емірати) проходила тринадцята Конференція міністрів Світової організації торгівлі.
У Конференції, яка є найвищим керівним органом СОТ, взяли участь близько 4000 осіб: міністри, високопосадовці у сфері торгівлі та інші делегати із 164 членів СОТ, в тому числі України, та спостерігачів, а також представники громадянського суспільства, бізнесу та світових ЗМІ.
У ході Конференції міністри членів СОТ провели інтенсивні дискусії і переговори з метою досягнення суттєвих результатів із основних питань порядку денного, зокрема, у рамках тематичних сесій щодо тексту Декларації Міністрів, реформування системи вирішення спорів, субсидування у галузі рибальства, сільського господарства, розвитку, Робочої програми з електронної комерції.
За підсумками Конференції були прийняті такі документи:
- Підсумковий документ – Декларація міністрів Абу-Дабі (WT/MIN(24)/DEC)
У підсумковому документі Міністри підкреслили свій намір посилити недискримінаційну, засновану на правилах, відкриту, справедливу, інклюзивну та прозору багатосторонню торговельну систему, центром якої є СОТ.
Міністри зобов'язалися співпрацювати за напрямом реформування СОТ з метою покращення виконання усіх функцій організації. Було погоджено, що робота у цій сфері має реалізовуватись за ініціативою членів, бути відкритою, прозорою, інклюзивною та враховувати інтереси усіх членів, зокрема пов’язані з розвитком.
У Декларації також враховані пропозиції України: у пункті 20 зазначається, що міністри членів СОТ визнають особливу ситуацію членів, які приєдналися до СОТ
(у тому числі Україна) відповідно до статті XII Угоди про заснування Світової організації торгівлі і взяли значні зобов'язання під час вступу. Відповідно до документу "ця ситуація повинна бути врахована під час переговорів".
Водночас міністри підтвердили, що положення щодо надання спеціального і диференційованого режиму країнам, що розвиваються, та найменш розвиненим країнам є невід’ємною частиною СОТ та її угод.
Крім цього, у підсумковому документі відзначено важливу роль розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері та роботи мікро, малих та середніх підприємств (ММСП) задля досягнення сталого економічного зростання, а також значущість багатосторонньої торговельної системи у просуванні Порядку денного ООН у сфері сталого розвитку до 2030 року та досягненні Цілей сталого розвитку в їх економічному, соціальному та екологічному вимірах.
Зазначений документ демонструє бажання та плани міністрів продовжувати ефективну роботу у сфері реформування СОТ, підтримки країн, що розвиваються, та найменш розвинених країн, а також визнання міністрами важливості нових напрямів роботи в рамках організації: у сфері взаємозв’язку торгівлі та захисту навколишнього середовища, торгівлі та гендеру, сприяння діяльності ММСП.
Міністри визнали роль і важливість послуг для світової економіки, оскільки вони генерують більше двох третин світового економічного виробництва та забезпечують понад половину всіх робочих місць. Вони закликали відповідні органи СОТ продовжувати свою роботу з огляду виклики, з якими стикнулися під час пандемії COVID-19, а також швидко розробляти ефективні рішення на випадок майбутніх пандемій.
- Рішення стосовно приєднання Коморських Островів (WT/L/1186; WT/MIN(24)/31) і Східного Тимору (WT/L/1187; WT/MIN(24)/32) до Угоди про заснування СОТ
Президент Коморських Островів Азалі Ассумані та президент Східного Тимору Хосе Мануель Рамуш-Орта підписали відповідні Протоколи про вступ до СОТ, які також підписала Генеральна директорка Оконджо-Івеала. Надалі обидва уряди мають ратифікувати схвалені Протоколи. Згідно з правилами СОТ Коморські Острови та Східний Тимор стануть членами СОТ через 30 днів після передачі на зберігання відповідних документів про прийняття Протоколів.
Зазначені країни стали першими новими членами за майже останніх вісім років діяльності СОТ.
- Рішення щодо Робочої програми для малих економік (WT/L/1188; WT/MIN(24)/33)
Згідно з Рішенням члени СОТ підтвердили відданість Робочій програмі щодо малих економік, взяли до уваги роботу, яка була проведена з 2022 року та доручили спеціальній сесії з малих економік Комітету з торгівлі та розвитку розглянути подані пропозиції та надати рекомендації Генеральній раді СОТ.
Міністри також доручили Секретаріату СОТ провести фактологічний аналіз та надати відповідну інформацію з метою обговорення на спеціальній сесії Комітету з торгівлі та розвитку з малих економік зокрема про: виклики та можливості для малих економік в електронній комерції та цифровій екосистемі для підвищення конкурентоспроможності; важливість доступу до стійких, відкритих, надійних і прозорих ланцюгів постачання з огляду на проблеми продовольчої безпеки та вплив нетарифних заходів на торговельні витрати; питання інтеграції політики адаптації до зміни клімату та пом’якшення її наслідків у торговельну політику малих економік.
Комітет на спеціальній сесії продовжить моніторинг прогресу пропозицій щодо малих економік в органах СОТ та в переговорних групах з метою якнайшвидшого надання відповідей на питання, пов’язані з торгівлею, визначені для повнішої інтеграції малих та вразливих економік в багатосторонню торговельну систему.
- Декларація щодо посилення регуляторної співпраці для зменшення технічних бар'єрів у торгівлі (WT/L/1190; WT/MIN(24)/35)
Декларація спрямована на підтримку важливої ролі Комітету СОТ з питань технічних бар'єрів у торгівлі (ТБТ) у забезпеченні прозорості, регуляторного співробітництва та взаємодії між членами СОТ у рамках Угоди про ТБТ.
У рамках цієї Декларації члени СОТ:
визнають, що регуляторне співробітництво сприяє уникненню та зменшенню невиправданих бар'єрів у торгівлі, а співпраця між членами допомагає вирішувати транскордонні та глобальні виклики, актуальні і нові регуляторні питання, такі як зміна клімату, сталий розвиток, цифрова економіка та охорона здоров'я тощо, та сприяє зміцненню взаємодовіри між торговельними партнерами (та їх компетентними органами) через діалог та співпрацю;
наголошують на важливості прозорості як ключового елементу конструктивної співпраці для уникнення можливих розбіжностей у нормативному регулюванні або застосуванні торговельних заходів, які можуть бути більш обмежувальними, ніж це необхідно;
підтримують Комітет СОТ з питань ТБТ у реалізації заходів у рамках Десятого трирічного огляду Угоди про ТБТ, сприяють подальшому розвитку, удосконаленню та впровадженню цифрових інструментів, а також підтримують міжнародне визнання механізмів акредитації для прийняття процедур оцінки відповідності.
- Рішення щодо реформи вирішення спорів (WT/L/1192; WT/MIN(24)/37)
В документі міністри визнали прогрес, досягнутий у частині створення повноцінно функціонуючої системи вирішення спорів до кінця 2024 року, доступної для всіх членів, та доручили офіційним особам активізувати обговорення, беручи до уваги вже досягнутий прогрес і роботу над невирішеними питаннями.
- Рішення щодо Робочої програми з електронної комерції (WT/L/1193; WT/MIN(24)/38)
Члени СОТ погодились активізувати роботу в рамках Робочої програми з електронної комерції на основі мандату, викладеного в документі WT/L/274, зокрема у відповідності з передбаченими нею аспектами розвитку.
Члени СОТ також відзначили необхідність посилення обговорення питання мораторію на встановлення митних зборів на електронні передачі даних та доручили Генеральній раді проводити періодичні огляди на основі звітів, які можуть бути розповсюджені відповідними органами СОТ, у тому числі щодо сфери, визначення та впливу вказаного мораторію.
Крім цього, члени СОТ також підтримали поточну практику щодо незастосування мит на електронні передачі даних, який діє вже понад двадцять років, до 14-ї Конференції міністрів СОТ, яку планується провести орієнтовно наприкінці 2025 – початку 2026 року.
При цьому функціонування мораторію буде припинено 31 березня 2026 року в тому випадку, якщо 14-у Конференцію міністрів СОТ буде перенесено на період після цієї дати, та за умови, що міністри або Генеральна рада не приймуть рішення про його продовження.
Довідково. Як рішучий прихильник мораторію на встановлення митних збори на електронні передачі даних Україна виступила одним із співавторів рішення щодо продовження терміну його дії до 14-ї Конференції міністрів СОТ, оскільки це заохочує залучення бізнесу, особливо ММСП, до транскордонної електронної комерції. Варто зазначити, що Україна вже взяла на себе зобов’язання не встановлювати мита на електронні передачі даних відповідно до чинних угод про вільну торгівлю.
- Рішення щодо продовження мораторію на оскарження за відсутності порушень положень Угоди ТРІПС (WT/L/1194; WT/MIN(24)/39)
Згідно з прийнятим рішенням члени СОТ погодилися продовжити мораторій на ініціювання спорів у випадках відсутності порушень за Угодою про торговельні аспекти прав інтелектуальної власності (далі – Угода ТРІПС) до 14-ї Конференції міністрів.
Довідково. Стаття 64.2 Угоди ТРІПС передбачає тимчасове обмеження (“мораторій”) на застосування скарг, вид яких передбачений у підпунктах “b” (non-violation complaints) та “c” (situation complaints) пункту 1 статті XXIII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994. Цей мораторій неодноразово продовжувався після набрання Угодою ТРІПС чинності у 1995 році.
Крім цього, Конференція міністрів взяла до уваги роботу, виконану Радою з питань торговельних аспектів захисту прав інтелектуальної власності, та доручила зазначеній Раді продовжувати обговорення питань щодо сфери та способів застосування скарг, які не пов’язані з порушеннями положень Угоди ТРІПС, під час проведення своїх засідань.
Це рішення є важливим і для України, зокрема у випадках, коли інший член СОТ вважає, що дії Уряду або конкретна ситуація позбавили його очікуваної вигоди при відсутності прямого порушення Угоди ТРІПС, проте він не зможе порушувати спори проти України у цьому зв’язку.
- Декларація щодо перегляду положень про спеціальний та диференційований режим для країн, що розвиваються, і найменш розвинених країн у рамках комітетів СОТ з технічних бар'єрів в торгівлі та санітарних та фітосанітарних заходів (WT/L/1191; WT/MIN(24)/36)
Документ відповідає 23-річному мандату щодо перегляду положень про спеціальний та диференційований режим для країн, що розвиваються, і найменш розвинених країн у рамках комітетів СОТ з технічних бар'єрів в торгівлі та санітарних та фітосанітарних заходів з метою їх уточнення та підвищення ефективності та оперативності.
- Рішення щодо конкретних заходів підтримки для полегшення шляху виходу з категорії найменш розвинених країн (НРК) (WT/L/1189; WT/MIN(24)/34)
Міністри зокрема вирішили, що член СОТ, який вийшов з категорії НРК, продовжує користуватися перевагами застосування спеціальних процедур щодо НРК, викладених у статті 24 Домовленості про врегулювання суперечок, та продовжує мати право на спеціальну технічну допомогу на розбудову потенціалу для НРК , які надаються відповідно до Плану технічної допомоги та навчання СОТ протягом трьох років після дати, коли Генеральна Асамблея ООН ухвалила рішення про вихід із категорії НРК.
Водночас, з огляду на різні позиції, членам СОТ не вдалося досягти консенсусу з питань субсидування у галузі рибальства та реформування сільського господарства:
- Під час тематичної сесії з субсидування у галузі рибальства – друга хвиля переговорів – члени СОТ зосередились на обговоренні тексту проекту угоди (WT/MIN(24)/W/10)
Члени домовились посилити співпрацю задля узгодження спірних питань, зокрема щодо можливості членів СОТ субсидувати свою рибогосподарську діяльність у "віддалених водах" та обмежень у частині подання нотифікацій, зокрема їх періодичності, стосовно сприяння сталості використання водних біоресурсів, водночас забезпечуючи право країн, що розвиваються використовувати переваги спеціального та диференційованого режиму.
Делегація України на Конференції та в рамках другої хвилі переговорів відстоювала позицію щодо збереження можливості використання положень пункту 11.1 статті 11 Угоди про субсидії у галузі рибальства, які передбачають право члена СОТ надавати субсидії для відновлення від наслідків катастроф, військових дій, спричинених збройною агресією, та ефективного застосовування положень статті B.2 (у редакції, представленій у документі WT/MIN(24)/W/10).
- У ході обговорення питань реформування сільського господарства члени СОТ розглянули проект підсумкового тексту щодо відповідних питань (WT/MIN(24)/W/13). Коментуючи зазначений документ, представник делегації України наголосив на тому, що Україна у своєму баченні результатів Конференції у питаннях сільського господарства виходить із необхідності дотримання довгострокових цілей переговорів відповідно до статті 20 Угоди про сільське господарство. Він зазначив, що Україна вважає передчасним ухвалення постійного рішення щодо державних резервів для цілей продовольчої безпеки під час Конференції. Представник делегації України у своєму виступі, серед іншого, висловив підтримку ідеї стосовно планування роботи спеціальної сесії Комітету СОТ з питань сільського господарства після Конференції, наголосив на недоцільності надання більшої пріоритетності питанням державних резервів для цілей продовольчої безпеки та спеціального захисного механізму перед переговорами з внутрішньої підтримки та доступу до ринку відповідно, зазначив про важливість дотримання цілей щодо поступового та суттєвого скорочення внутрішньої підтримки у відповідному розділі підсумкового документа.
Незважаючи на інтенсивні переговори, головні розбіжності полягали у питаннях державних резервів для цілей продовольчої безпеки та обмежень і заборон на експорт продуктів харчування.
Інші рішення:
- 27.02.2024 у рамках проведення Конференції набрали чинності нові правила з внутрішнього регулювання послуг серед учасників відповідної Спільної ініціативи, яка охоплює 72 члени СОТ (включаючи Україну).
Дисципліни з внутрішнього регулювання послуг, схвалені учасниками у грудні 2021 року, спрямовані на сприяння торгівлі послугами шляхом оптимізації та спрощення регуляторних процедур та покликані зробити нормативне середовище більш сприятливим для бізнесу, зокрема для ММСП та жінок-підприємниць. Дисципліни застосовуватимуться за принципом режиму найбільшого сприяння, що означає, що вони принесуть користь усім членам СОТ. Нове дослідження СОТ показує, що їх впровадження допоможе скоротити витрати на торгівлю послугами на 10 % для країн із доходом нижче середнього та на 14 % для країн із доходом вище середнього, із загальною економією 127 млрд. дол. США. Процес сертифікації нових правил наразі завершено для 52 членів СОТ – учасників Спільної ініціативи.
- На полях Конференції ко-спонсори трьох екологічних ініціатив у СОТ представили подальші кроки стосовно просування роботи щодо забруднення пластиком, екологічної стійкості та реформи субсидування викопного палива.
- 25.02.2024 міністри, які представляють 123 члени СОТ, розповсюдили спільну Декларацію про завершення переговорів щодо Угоди про сприяння інвестуванню заради розвитку і оприлюднили її для громадськості. Учасники відповідної Спільної ініціативи складають три чверті членів СОТ, включаючи близько 90 країн, що розвиваються, і 26 найменш розвинених країн.
Україна наразі не є учасником цієї ініціативи.
Згадані документи розміщені за посиланням.