Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Комунальний заклад Переяслав-Хмельницької районної ради "Переяслав-Хмельницький центр первинної медико-санітарної допомоги"
Тема: Виконання договору
Суть питання: Після проведеної процедури відкритих торгів і після підписання договору була виявлена помилка в тендерній документації в специфікації у визначені кількості предмету закупівлі. Чи маємо ми право проводити виплати по такому договору, додатковою угодою регулювати неправильно складену специфікацію – зменшити обсяги закупівлі до 0 в частині неправильно визначеної кількості.
Відповідь на запит 584/2017

Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне  питання надано відповідь у запиті 82/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA

 Поряд з цим інформуємо, що питання функціонування електронної системи закупівель розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb. 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2