Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від товариство з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології»
Тема: Виконання договору
Суть питання: Підрядником за результатом тендеру, укладено із Замовником договір на виконання будівельних робіт. На початковому етапі виконання, коли було виконано 10 % робіт підрядником виявлено, що на об‵єкті необхідно виконати додаткові обсяги та види робіт.
1. Чи можливо в такому випадку провести коригування проектної документації та укладення із Замовником договору на виконання додаткових робіт? Та чи потрібно при цьому дотримуватися вимог підпункту 8 пункту 13 Постанови № 1178 від 12.10.22 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”?
2. Чи в такому разі потрібно розривати укладений із Замовником договір, проводити коригування проектної документації та оголошувати Замовником новий тендер?
Відповідь на запит 565/2023
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 19.09.2023   № 3323-04/50098-06 "Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та у запиті № 1156/2022 за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=50098
https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c36aaf90-ebbb-4fee-84b7-374bdb158b16&lang=uk-UA
Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Особливості закупівель
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2