Відповідно до п.5 ст.36 в уклали додаткову угоду на термін до 28.02.2017 на закупівлю електроенергії на суму 33980,00 грн., що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в 2017 році. Враховуючи лист МЕРТ від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, ці обсяги не враховуємо, а річна сума 204490,00 грн. Отже залишається 204490-33980=170510 грн. Підскажіть, будь ласка, яку процедуру планувати – переговорну чи допорогову. Заздалегідь вдячні!
Добрий день. Чи необхідно оприлюднювати додаток до річного плану, якщо спмого річного плану немає (тобото жодна закупівля не перевищує сум встановлених ст. 2 Закону про публічні закупівлі)?
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи можна укласти прямий договір на закупівлю товару до 200 тис.грн. (предмет закупівлі продукти харчування, які необхідні для забезпечення безперебійного харчування) на час проведення відкритих торгів (процедуру розпочали вчасно, але в перший раз торги не відбулися – відсутність учасників, оголосили вдруге), хоча за рік призначення перевищують 200 тис.грн. за відповідним кодом товару? Дякую за відповідь.
Доброго дня! Скажіть будьласка, як правильно поступити, склалась така ситуація рішенням селищної ради від 29 грудня 2017 року нам у підпорядкування передано дитячі садочки, в яких діти харчуються за державний кошт, також цим же рішенням збільшили вартість харчування. Відповідно селищна рада не проводила тендер на продукти харчування так як готувалась до передачі, а ми не могли передбачитит тому що не було офіційних документів, і відповідно вартість харчування збільшилась, сума теж збільшилась. Дітки харчуються з 2 січня а для проведення тендеру та укладання договору необхідно в кращому випадку 20 днів. Ми не є правонаступниками селищної ради чи можемо ми продовжити дію договору селищної ради на 20 % у 2018 році?Чи можливо укласти прямий договір купівлі товарі до завершення процедури закупівлі та укладання договору на 2018 рік?Кошти рішенням цієї ж сесії були передбачені, але кошториса пока немає. Як правильно поступити щоб було законно? ДЯКУЮ.
З 1 січня 2018 року Замовнику необхідно укласти договір на послуги з:
1.Охорони двох об’єктів технічними засобами;
2.Охорони одного об’єкту працівниками охоронних служб.
На даний час Замовнику доведено тимчасовий кошторис видатків на 1 квартал 2018 року, на ці потреби виділено 68,2 тис.грн.
При формуванні додатку до річного плану закупівель було з’ясовано, що за чотирма знаками Державного класифікатора-021-2015, ці коди додаються.
З огляду на викладене вище просимо надати консультацію щодо можливості укладання договору на охоронні послуги на 1 квартал 2018 року з подальшим проведенням процедури після отримання постійного кошторису видатків на 2018 рік, або порекомендувати інші дії.
Примітка: Замовник є державною установою але не утримується за рахунок коштів бюджету.
Відповідь
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.