Доброго дня. Укладені договора на світло і газ відповідно до тендерних процедур. У зв"язку із приєднанням нових закладів -виникла потреба у постачані даних послуг. Чи можливо додатковою угодою -включити нові заклади, які вже включаються на баланс Замовника? чи потрібно проводити нові процедури?
Доброго дня. Допоможіть розібратися в наступній ситуації.
Ми головні розпорядники бюджетних коштів.
На початку 2020 року річним планом (№UA-P-2020-01-16-000820-a) нашої організації була передбачена потреба в поточному ремонті вулично - дорожньої мережі центральної вулиці нашого міста в кількості 59 тис кв м на очікувану вартість 140 млн. грн.
Проведені відкриті торги (UA-2020-01-16-000863-c) на закупівлю цих послуг на очікувану вартість 140 млн. грн. та укладений договір з переможцем на суму його тендерної пропозиції 119 млн. грн.
Тобто замовник об’єктивно передбачив потребу в закупівлі послуг по поточному ремонту вулично - дорожньої мережі (59 тис. кв м) в сумі 140 млн. грн. та кількості 59 тис кв м.
Після укладення договору з переможцем на суму його тендерної пропозицій 119 млн. грн., рішенням сесії міської ради було доведено бюджетне призначення на ці послуги в сумі 80 млн. грн. (39 тис. кв м).
Для реєстрації договору в органах Державної казначейської служби була укладена додаткова угода на зменшення суми договору до 80 млн. грн.
Потреба в поточному ремонті залишку (20 тис. кв м) вулично - дорожньої мережі центральної вулиці нашого міста залишилась (ми її передбачили на початку року та провели відкриті торги з її урахуванням).
В вересні 2020 року рішенням міської ради було виділено ще 40 млн. грн. на поточний ремонт вулично - дорожньої мережі цієї ж центральної вулиці нашого міста.
Просимо надати роз’яснення, як нам використати ці кошти, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Доброго дня! Є питання стосовно правильності розрахунку строку «три роки після укладення договору про закупівлю», визначеного у п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», при необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт.
Так, за результатами відкритих торгів Замовником було укладено договір на закупівлю реставраційних робіт у вересні 2018 року строком дії до 31.12.2020 року. Виконання частини робіт за основним договором 2018 року буде перенесено на 2021 рік через недостатній обсяг фінансування. Якщо в ході виконання основного договору у 2021 році виникне потреба здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт, як правильно маємо обраховувати три роки після укладення договору про закупівлю: за календарними роками (з вересня 2018 року по вересень 2021 року) чи за бюджетними періодами (з вересня 2018 року по 31 грудня 2020 року)? Дякую!
Разом з тим для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом України "Про публічні закупівлі", в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
1. Замовником в першому півріччі 2020 року заплановано та проведено спрощену закупівлю товарів (послуг) за ДК 021:2015: 45330000-9 на суму 190000 грн.
В другому півріччі 2020 року виникла потреба у додатковій закупівлі та відбулося додаткове фінансування замовникана суму 150000 грн.
Замовником проведено прощену закупівлю товарів(послуг) за ДК 021:2015: 45330000-9 на 150000 грн.
Чи не порушено замовником такими діями ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо дроблення предмету закупівлі?
Поряд з цим питання здійснення замовником закупівель, у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, розглянуто у запиті 366/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8fafeca5-347f-4cb4-9cd8-9d643f628421&lang=uk-UA
У 2020 році замовником укладено договір на виконання будівельного підряду із проведенням відкритих торгів на суму 11 мільйонів грн.
Під час виконання робіт виникла необхідність у коригуванні проектно-кошторисної документації.
Загальна ціна робіт після коригування проектно-кошторисної документації складає 13 мільйонів грн.
Відповідно до умов коригованої проектно-кошторисної документації замовник повинен:
1. Зменшити ціну уже укладеного договору з 11 мільйонів до 8 мільйонів гривень (у зв'язку з тим що відпала потреба у частині закупівлі).
2. Укласти другий договір, з тим самим учасником, на додаткові будівельні роботи на суму 5 мільонів гривень.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закон України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Чи має право провести замовник переговорну процедуру та укласти договір на виконання додаткових робіт з тим самим учасником коли:
-ціна основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера складала 11 мільйонів гривень, однак при коригуванні проектно-кошторисної документації повинна бути зменшена до 8 мільйонів гривень;
- вартість додаткових будівельних робіт складає 5 мільйонів, що є менше ніж 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (11 мільйонів гривень) укладеного за результатами проведення тендера, однак більша ніж 50 відсотків ціни основного договору після внесення змін до нього (8 мільйонів гривень) за результатами коригування проектно-кошторисної документації.