Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕАТРУ, КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ ІМЕНІ І.К. КАРПЕНКА-КАРОГО
Тема: Переговорна процедура закупівлі
Тема розширена: Об`єднання договорів в складі єдиної процедури
Суть питання: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕАТРУ, КІНО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ ІМЕНІ І.К. КАРПЕНКА-КАРОГО( далі – Університет), відповідно до cт. 35, п 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» провів процедуру закупівлі, в результаті якої були укладені договори з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"(далі - Учасник). Після отримання плану використання бюджетних коштів на 2020 рік договори передані для реєстрації до Державної казначейської служби України. Державною казначейською службою України надана вимога до Университету з приводу усунення не відповідності між Звітом про результати проведення процедури закупівлі та наданими договорами(номер договору на закупівлю теплової енергії та сума договору, який надано на реєстрації до управління Казначейства не відповідають інформації, зазначеній у звіті). У зв`язку з виявленою правовою колізією(з точки зору ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні порушення, існує невідповідність з Наказом МФУ від 02.03.2012), просимо надати роз’яснення, чи вбачаєте порушення в створенні додаткової угоди для об`єднання трьох договорів. Звертаємо Вашу увагу, що абсолютно вся інформація в повному обсязі завантажена в систему Prozorro UA-P-2019-12-18-004802-b для всебічного на не упередженого виконання принципів публічних закупівель.
Додаткові матеріали:
Відповідь на запит 227/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.

Повідомляємо, що питання можливості укладення кількох договорів про закупівлю за однією процедурою закупівлі розглянуто в листі від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 "Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами)", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-06%2F26774-06

Поряд з цим оприлюднення інформації про закупівлю передбачено статтею 10 Закону. Так, зокрема, відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.

У свою чергу, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ). При цьому виходячи зі змісту пункту 2 Наказу, формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система), шляхом унесення в них наявної інформації.

Так, згідно з абзацом четвертим пункту 2 Наказу під час завантаження договору про закупівлю або рамкової угоди в систему обов'язково заповнюються поля з номером, датою підписання та строком дії договору або рамкової угоди.

Поряд з цим зазначена інформація про номер договору та дату його підписання також відображається у формі повідомлення про внесення змін до договору (заповнюється системою автоматично) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю згідно з частиною четвертою статті 36 Закону, а також у формі звіту про виконання договору про закупівлю.

При цьому реалізованим в системі функціоналом не передбачено можливості вносити інформацію про зміну істотних умов одночасно  декількох договорів в одне повідомлення про внесення змін до договору. Крім того, затвердженою Наказом формою звіту про результати проведення процедури закупівлі передбачено автоматичне присвоєння системою ідентифікатору кожного договору про закупівлю, оприлюдненого замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.

З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення інформації про договір про закупівлю (інформація про укладення договору, внесення до нього змін та його виконання), у разі якщо замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти), замовник може оприлюднити за результатами проведення такої процедури закупівлі інформацію щодо одного договору про закупівлю (у разі його укладення).

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Договір про закупівлю Державна казначейська служба України Оприлюднення інформації про закупівлю
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2