Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Комунальний заклад Переяслав-Хмельницької районної ради "Переяслав-Хмельницький центр первинної медико-санітарної допомоги"

Тема: Виконання договору
Суть питання: Після проведеної процедури відкритих торгів і після підписання договору була виявлена помилка в тендерній документації в специфікації у визначені кількості предмету закупівлі. Чи маємо ми право проводити виплати по такому договору, додатковою угодою регулювати неправильно складену специфікацію – зменшити обсяги закупівлі до 0 в частині неправильно визначеної кількості.
Відповідь на запит 584/2017

Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне  питання надано відповідь у запиті 82/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA

 Поряд з цим інформуємо, що питання функціонування електронної системи закупівель розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb. 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json