Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від ТОВ Ледум

Тема: Оскарження процедур закупівель
Тема розширена: Невиконання рішення АМКУ
Суть питання: 20.01.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Медичні матеріали – код ДК 021:2015: 33140000-3 (Лот № 1 Лабораторні витратні матеріали – 63337 Кінчик піпетки ІВД; 63337 Кінчик піпетки ІВД; 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD; 45810 Нестерильний контейнер для криозберігання зразків IVD; 43375 Піпетка з ручним заповненням; пробка для пробірок; скло предметне; 34630 Спринцовка, ручна, нестерильна; 34630 Спринцовка, ручна, нестерильна; 61296 Мікропланшет ІВД; крафт-папір; 61901 Папір принтера для лабораторного приладу; Лот № 2 Пробірки – 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 46905 Експериментальний набір для хімії крові, багаторазовий компонент; 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA; 35209 Голка для взяття крові, стандартна; 36188 Тримач вакуумної пробірки для забору крові, багаторазового використання; 46237 Нестерильна пробірка).

Вимогами даної тендерної документації встановлено 2 (дві) окремі частини предмета закупівлі (лоти № 1 та 2) (згідно п.4.2. Тендерної документації).

Ознайомившись з тендерною документацією щодо лоту №2 ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права учасника ТОВ “Ледум” (Скарга додається)

Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 3, 18, 22, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”,була до АМКУ подана скарга з проханням:

1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі Медичні матеріали – код ДК 021:2015: 33140000-3 ( Лот № 2 Пробірки – 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 61377 Аутологічна пробірка для взяття крові; 46905 Експериментальний набір для хімії крові, багаторазовий компонент; 57900 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з EDTA; 35209 Голка для взяття крові, стандартна; 36188 Тримач вакуумної пробірки для забору крові, багаторазового використання; 46237 Нестерильна пробірка). (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-003051-c ).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-01-20-003051-c.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації (лот №2):
1) Виокремити медичні вироби : №5 Набір для взяття венозної крові №1 в окремий лот предмету закупівлі.
2) Виключити з тендерної документації: № 9 Пробірка пластикова, 13*100 мм, нестерильна.

За результатами розгляду даної скарги АМКУ прийняв рішення від 13.02.20р., яким скаргу задовольнив та зобовязав Замовника (Перинатальний ценрт м.Київ) зокрема внести зміни до тендерної документації: Виокремити медичні вироби : №5 Набір для взяття венозної крові №1 в окремий лот предмету закупівлі.
Однак Замовник і досі не виконав рішення АМКУ, не виокремив медичні вироби в окремий лот та залишив даний медичний виріб (просто перефразувавши його найменування).
Такі дії порушують права учасника ТОВ Ледум, не дають змоги запропонувати свій товар та прийняти участь у даному тендері. Як бути в даній ситуації? Які дії потрібно вчинити для відновлення порушенего права учасника?

Інформація про Замовника:Перинатальний центр м.Києва
03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Предславинська, 9
тел: +3805228742
e-mail: [email protected]

Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-20-003051-c
Додаткові матеріали:
Відповідь на запит 320/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Водночас зазначаємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 765/2018 за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1654c4bb-8436-4d3b-a37c-1055e1f2677b&lang=uk-UA

Разом з тим контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють органи, визначені частиною третьою статті 7 Закону.

Довідково зазначаємо, що питання здійснення контролю розглянуто в листі Мінекономрозвитку від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=16225 

 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оскарження процедури закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json