Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Національна служба посередництва і примирення

Тема: Планування закупівель
Суть питання: У нас як державного органу є відокремлені підрозділи в областях, ці підрозділи не є юридичними особами, вони забезпечуються з загального бюджету на орган, тобто канцелярія і господарські товари купляються через центральний апарат. Наприклад канцелярія на 200 грн., зазвичай вона оплачувалась на підставі накладної. Як тепер бути в даному випадку, чи потрібно публікувати такі договори в електронній системі і як їх відображити в планах закупівель?
Відповідь на запит 1252/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 05.05.2020 №3304-04/28729-06 “Щодо спрощених закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06

Поряд з цим інформуємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=31458, розміщено лист від 30.09.2016 № 3302-06/31458-07 “Щодо здійснення закупівель філіями та участі філій у процедурах закупівель”, який містить інформацію стосовно закупівель відокремленими підрозділами.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Допорогові закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json