Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації
Доступ до публічної інформації
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
05.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
2540 / 2605
Слава Україні! Ми Комунальний Заклад, фінансуємось з місцевого бюджету. За результатами відкритих торгів, укладено договір на закупівлю електричної енергії. кошти виділені помісячно по функціях. На момент подання кошторису на 2022 рік, вартість електричної енергії була менша, в порівняні з ціною на момент укладання договору. Відповідно коштів не вистачає на оплату кожного місяця по кожній функції. Як бути в даній ситуації, якщо нам виділили додаткові кошти, але є діючий договір і діючий постачальник.
Відповідь
05.05.2022 Запитання      Тема: Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись Розширений перегляд
2746 / 2707
Учасник отримав перемогу у процедурі закупівлі "Запит цінових пропозицій" , уклав договір з замовником, оприлюднили, закупівлю закрили. Проте, вже під час процедури доставки товарів у Замовника раптом "відпала потреба" у закупівлі, постачальник отримує на свою електронну адресу "Додаткову угоду про розірвання договору" з вимогою підписати та надіслати ще цю угоду (оригінал) ! кур'єрською доставкою ! (зазначає саме "Новою Поштою"). Постачальник у цьому разі несе великі матеріальні витрати за такі замовлення: 1. Оформлення, підпис, кур' єрська доставка паперової форми документів до Замовника. У цьому місці можна обійтись ЕЦП на законних підставах, що значно зменшує час та кошти. (Принтер, папір, фарба, конверт, поштові послуги тощо.) 2. Витрати на придбання, відвантаження та доставку товару до замовника. (У моєму випадку-це доставка трьох холодильників, великогабаритна техніка). 3. ⁉️ Сплата комісії майданчику за цю закупівлю. Майданчик нараховує комісію, оскільки закупівля, по-суті, в системі завершена. Розірвання договору, скасування (відміна) закупівлі у цьому випадку не передбачено ні законом, ні функціоналом майданчика. Наразі маю на сьогоднішній час заборгованість майданчику через таких замовників, у яких сц "відпадає потреба" - близько 10 000 грн. (крім цього, власні кошти, ме менше ~7 400 грн). ⚡Це стосується і придбання товару замовниками через Прозорро Маркет. І саме жахливе, майданчик, під час введення військового стану, відключив від каталогу за заборгованість, чим залишив фактично без роботи. ❓Чому я маю сплачувати комісії за закупівлі, які по факту не відбулися? ❓ Чому немає можливості скасування (відміни) такої закупівлі, щоб не сплачувати комісію? ❓Чому замовник може скасувати закупівлю на періоді доставки товару і чому він не відшкодовує ці витрати? ❓Чому майданчик відключає від каталогу за заборгованість під час військового стану? Банківські установи скасували відсотки по кредитам, при цьому вони ж не блокують доступ до власного рахунку. На комунальні платежі не нараховують пеню, при цьому споживача не відключають від електро чи газопостачання за борги. ‼️ Прошу позачергової надати відповідь на моє звернення та врегулювати це "вікно" в законодавстві найближчим часом. Стосується також замовлення товарів через "ПРОЗОРРО МАРКЕТ". Приклад однієї з закупівлі, яка не відбулася та понесла за собою матеріальні, фізичні та психологічні втрати та наслідки, замовник якої навіть не виходив на зв'язок, ігнорував та переключав на своїх заступників. ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ. UA-2021-12-20-009960-b (тільки комісії нараховано 3859.98 грн) Прошу надати терміново роз' яснення. 05.05.2022р. Андрій Вікторович Балаєв
Відповідь
27.04.2022 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
3222 / 3170
Доброго дня! Просимо роз'яснити, яким чином та на підставі яких пунктів статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливо внесення змін у договір про закупівлю, укладений за результатом процедури закупівлі "відкриті торги" за предметом закупівлі "Послуги з поводження з побутовими відходами, Учасник, з яким укладено договір у січні 2022 року та є платниками ПДВ у розмірі 20%, на період воєнного стану в Україні використовує особливості оподаткування з 01.04.2022 відповідно до п. 9.9 п. 9. підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України, та на цей період є платником єдиного податку за ставкою 2% доходу та до складу цих 2% також входить податок ПДВ. Після закінчення періоду воєнного стану для платника ПДВ автоматично відновлюються правила нарахування та сплати ПДВ. Учасник не вважає за необхідне зменшувати ціну на послуги за договором у зв'язку з особливостю оподаткування та вважає тариф на послуги з поводження з побутовими відходами повинен мати теж значення, що й до зміни умов оподаткування. Таким чином, просимо роз'яснення, яким чином необхідно внести зміни до договору про закупівлю послуг з поводження з побутовими відходами, та чи змінюється сума договору якщо тариф на послуги з ПДВ становив 134,95 з ПДВ. Постачальник вважає що тариф у період воєнного стану повинен також становити 134,95 грн без ПДВ. Дякуємо.
Відповідь
27.04.2022 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
2459 / 2385
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, як діяти в наступному випадку: Договір про закупівлю товару укладений відповідно проведеної спрощеної закупівлі (до введення воєнного стану). Наразі товар (дизпаливо) збільшився у ціні більш ніж на 10 % від ціни, зазначеної в Договорі. Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" укладення додаткової угоди про збільшення ціни за одиницю товару недопустимо. При цьому потреба у нас, як замовників, не відпала, розривати Договір не хотілося б, оскільки постачальник надійний і якість товару нас влаштовує. Якими шляхами можливо вирішити дану проблему? Завчасно дякуємо.
Відповідь
25.04.2022 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
2319 / 2396
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022, № 2120-IX платники податків, які переходять на сплату єдиного податку у 2% не можуть бути платниками ПДВ. Питання: чи є обов’язковим укладання додаткових угод до договорів надання послуг, які було укладено за результатами процедур публічних закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з метою зазначення зміни суми договору внаслідок відміни нарахування ПДВ до вартості послуг без ПДВ для уникнення ускладнень із оплатою таких послуг органами Державної казначейської служби України та/або інших порушень законодавства України в частині публічних закупівель та використання бюджетних коштів, або достатньо лише повідомити бюджетну установу про перехід на спрощену систему оподаткування зі сплатою єдиного податку 2% та надавати в подальшому розрахункові документи вже без відображення ПДВ?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2