Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
27.04.2017 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4624 / 4679
Які обов'язкові документи необхідно надати в органи казначейства після підписання та оприлюднення договору з учасником(тендер)
Відповідь
13.08.2019 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
4623 / 4679
Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України "3. Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів". Згідно ст. 203 Цивільного кодексу України "1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. ...4. Дво- чи багатостороннім правочином є погоджена дія двох або більше сторін.". З наведеного визначення поняття "правочин" слідує, що оголошена публічна закупівля є правочином, при якому одна сторона письмово оголошує умови, а інша сторона письмово погоджується з умовами шляхом подання пропозиції з документами. Безпосередньо Законом України "Про публічні закупівлі" використання факсиміле не передбачено, за таких умов "письмовою згодою сторін" є умови Тендерної документації. На підставі наведеного прошу відповісти на наступне запитання: Чи можливе використання факсиміле у документах тендерної пропозиції, якщо Тендерною документацією не передбачено використання факсиміле, зазначено про "підпис учасника" або "підпис посадової особи учасника" на документах тендерної пропозиції?
Відповідь
14.06.2018 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
4623 / 4569
Наше підприємство НВФ «Промкомплект» у формі ТОВ планує взяти участь у державних закупівлях за оголошенням №256951 (№ у ЦБД: UA-2018-06-08-000345-c )- предмет закупівлі « Машини спеціального призначення різні (Електрографітові щітки)». Замовник торгів Трипільська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго" (надалі - Замовник) НВФ «Промкомплект» у формі ТОВ на протязі 15 років є партнером та офіційним представником підприємства – виробника електрографітових щіток – ПАТ «Прожекторні вуглі» м. Єлець Російська федерація. Продукцію якого ми поставляємо згідно договорів-поставок на велику кількість підприємств України . Електрографітові щітки даного виробника по якості не мають аналогів в Україні, та повністю відповідають усім вимогам тендерної документації Замовника що до технічних та якісних характеристик. У тендерної документації Замовника торгів (розділ 3 пункт 1 .11 присутня така вимога, що до надання документів , а саме надати : 11) документ, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з підтвердженням, що заміщення запропонованих Учасником товарів, робіт або послуг походженням з Російської Федерації іншими неможливе (у разі якщо Учасником запропоновано товари, роботи або послуги походженням з Російської Федерації). Але згідно постанови Кабінету Міністрів від 30.12.16 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», продукція яку ми пропонуємо Замовнику (електрографітова щітка) має Код УКТЗД 8545200090 , та не підпадає під санкції та перелік товару , що походять з Російської Федерації. Тому саме, просимо надати роз’яснення що до правомірності вимогам Замовника закупівлі, що до надання відповідного підтвердження , а якщо у разі правомірності дії Замовника , просимо роз’яснити саму процедуру отримання такого підтвердження , та вказати якими постановами або іншими документами буде вірним користуватися при підготовці до участі у Державних закупівлях по відношенню до товарів, що походять з Російської Федерації, у подальшому.
Відповідь
27.05.2020 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
4622 / 4685
Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, зокрема, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно частини 3 статті 17 Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Пункт п.10 ч.1 ст.17 Закону відсутній в переліку підстав, який Учасник повинен підтвердити під час подання пропозиції. З огляду на результат моніторингу за процедурою: UA-2020-04-28-001753-a просити інформацію від Учасника в складі пропозиції по п.10 ч.1 це порушення (UA-2020-04-28-001753-a замовник у тендерній документації (Додаток 2) встановив вимогу: «Учасник, на підтвердження відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1 та 2 ст.17 Закону надає довідку у довільній формі» (тобто попросив підтвердити всі пункти частини 1, а не тільки 5, 6, 12 і 13). У зв’язку з цим питання: яким чином Замовник має перевірити наявність у Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми? Ця інформація відсутня в відкритих джерелах.
Відповідь
06.03.2019 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
4622 / 4293
Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Квант-Юг» (далі – ПП «ВКФ «Квант-Юг») , як учасник у процедурі допорогових закупівель оголошених Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" ( далі - Замовник торгів ) по закупівлі відповідно до класифікатора: ДК 021-2015 "Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезинфекційні засоби) № UA-2019-02-14-002492-b від 14.02.2019 року , оприлюдненого через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) просить надати роз’яснення щодо правомірності дій тендерного комітету Замовника торгів . Згідно до Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”(із змінами згідно з Наказом №49 від 20.06.2017 р. Державного підприємства Прозорро ) ( далі – Порядок) цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Аукціон завершився 25-го лютого 2019 годин о 12:20 годин . За станом на 06.03.2019 року Замовником торгів по цій процедурі закупівлі не прийнято та не оприлюднено рішення щодо відповідності нашої пропозиції або пропозицій інших учасників вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Відповідно до 6.Порядку ( Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій ): 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п.9. Порядку ( Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі ): 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у не оприлюдненні через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу , щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі призвели до дискримінації учасників і неможливості нас , як учасника торгів планувати та вести свою господарську діяльність , чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону , а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки; - принцип недискримінації учасників. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси ПП «ВКФ «Квант-Юг» ,- ПП «ВКФ «Квант-Юг» просить Вас надати роз’яснення щодо : - правомірності правомірності або не правомірності дій Замовника торгів в означеній процедурі закупівлі; - відповідальності тендерного комітету Замовника згідно чинного законодавства України.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2