|
12.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!
Готую документацію для оголошення процедури відкритих торгів по страховим послугам.
Розроблюючи проєкт договору зіткнулась з таким питанням: невідємною частиною договору є додаток1 з вказанням конфіденційної інформації щодо застрахованих осіб. Підкажіть будь-ласка чи не буде порушенням не публікувати додаток 1 до договору, якщо він є невідємною частиною договору? Чи як варто діяти в данному випадку?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Водночас відповідно до пункту 3 статті 180 Господарсько кодексу України (далі – ГК України) при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
При цьому відповідно до пункту 4 статті 180 ГК України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
Згідно статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Ураховуючи викладене, оскільки проект договору складається замовником самостійно під час розроблення тендерної документації, такий проект має містити ті істотні умови договору, які потребують погодження сторонами.
|
|
10.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до положень ч. 3 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов'язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Прошу повідомити, обов’язковість додаткового оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель англійською мовою, що передбачено ч. 3 ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" застосовується:
в разі якщо очікувана вартість разової закупівлі, товарів і послуг більше - 133 тисячам євро?
чи в разі, якщо загальна очікувана вартість таких закупівель за рік більше - 133 тисячам євро?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна вичерпна відповідь міститься у запиті № 605/2020 за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=92593d8c-44e1-4e85-bab2-f58b7079af8f&lang=uk-UA
|
|
09.02.2021
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
09.12.20 нами було оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі електроенергії. Очікувану вартість вказували спираючись на тарифи на день оголошення.10.12.20 вийшла постанова НКРЕКП про підвищення тарифу на розподіл. В результаті проведення аукціону було визначено переможця і 30.12. оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Після періоду оскаржень підписано договір. У лютому місяці 2021 року постачальник посилаючись на постанову від 10.12.20 вимагає змінити ціну договору. 03.02 було укладено додаткову угоду. Після цього розпочався аудит і аудиторська служба задає питання чому ціну договору не було змінено до його підписання. Чи повинен був замовник сам підвищувати тариф на розподіл , адже постачальник звернувся з такою вимогою вже після підписання договору?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06
Водночас пропонуємо до перегляду відео курс “Професійно про закупівлі”, в якому також розглянуто тему : “Укладення, зміна, розірвання договору про закупівлю, процес звітування про його виконання”, що доступно за посиланням:
https://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=e06d0d8f-a4ab-43a4-b89b-facd80ee66cd&title=VideoKursprofesiinoProZakupivli
|
|
28.01.2021
|
Запитання
Тема:
Оприлюднення інформації про закупівлю
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити:
1)чи поширюється вимога, встановлена у п 4-1 Постанови КМУ № 710 на закупівлі, що здійснюються за кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
2)яка відповідальність та на підставі якого нормативно-правового акту встановлена за невиконання вимог п 4-1 Постанови КМУ № 710
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне питання надано відповідь у запиті № 2764/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6caad83c-1533-4a4d-846a-0efad1742bc9&lang=uk-UA
Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
27.01.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день! Відділ освіти виконавчого комітету Путивльської міської ради в розумінні Закону є Замовником. 18.01.2021 оголошена спрощена закупівля, щодо предмета закупівлі електрична енергія під очікувану вартість 167500,00 грн., 27.01.2021 - аукціон не відбувся по причині не достатності учасників( Учасни який подав свою пропозицію є один), але Учасник в електронному полі майданчика "остаточна пропозиція" вказав вартісь 16 654,83 грн., разом з тим в сканованому вигляді як додаток до оголошення про спрощену процедуру Учасник надав цінову пропозицію з вартістю 166544,83 грн. Як діяти Замовнику в такому випадку ? Що брати першочергово до уваги вартість зазначену в електронних полях чи як додаток до оголошення цінова пропозиція?
Закупівля UA-2021-01-18-001210-b . Дякую
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупіель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупіель.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
|