Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
06.07.2021 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
3323 / 3382
Рішення Замовника про проведення закупівлі було прийнято на засіданні тендерного комітету 14 червня 2021 року. На дату засідання тендерного комітету офіційний курс Національного банку України (https://minfin.com.ua/currency/eur/2021-06-14/ ) становив 32,7905 гривень за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України. Відповідно до вищенаведеного, на момент прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель 133 00,00 євро становило 4 361 136,50 гривень, саме тому тендерним комітетом процедурою закупівлі з очікуваною вартістю 4 340 000,00грн. було обрано відкриті торги. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон (Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього) Замовником 16 червня 2021 року було оприлюднено затверджені зміни до річного плану закупівель та відповідну конкурентну процедуру. Станом на момент оголошення відкритих торгів 16 червня 2021 року відбулось коливання курсу євро в бік зменшення та, відповідно, 133тис. євро становило 4 338 007,80грн.. За рахунок коливання курсу євро в бік зменшення за період від прийняття рішення про проведення закупівлі (14.06.2021) та її оголошенням (16.06.2021р.), виникло перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі порогу в 133 000,00 євро. (на 61,08 євро). Як правильні дії Замовника у даній ситуації. Чи вважається перевищення порогу у 133тис. євро за рахунок коливання курсу від дати прийняття змін до річного плану закупівель до оприлюднення закупівлі порушенням ч.3 ст.10 ЗУ"Про публічні закупівлі"?
Відповідь
22.06.2021 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3801 / 4056
Згідно з статтею 20 Закону України «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України» військовослужбовці Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечуються безоплатною кваліфікованою медичною допомогою в закладах охорони здоров’я Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, а також Служби безпеки України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за рахунок бюджетних коштів, передбачених на утримання Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, за угодами, укладеними нею із зазначеними центральними органами виконавчої влади відповідно до Порядку надання медичної допомоги у військово-медичних закладах та взаєморозрахунків за неї між військовими формуваннями, що затверджений постановою КМУ від 18.10.99 № 1923 (зі змінами) (далі Порядок). Відповідно до п. 3 Порядку витрати на надання медичної допомоги військовослужбовцям військово-медичних закладах інших військових формувань відшкодовуються цим закладам центральними органами виконавчої влади, яким підпорядковані військові формування, в яких проходять службу зазначені військовослужбовці, за рахунок коштів, передбачених державним бюджетом на утримання цих військових формувань. Пунктом 6 Порядку передбачено, що рахунки на оплату медичної допомоги протягом п'яти днів після її надання надсилаються до органу військового управління (військової частини) військового формування, уповноважена посадова особа якого буде здійснювати оплату. Вартість медичних послуг, які надаються військовослужбовцям інших військових формувань, встановлюється наказами керівників військово-медичних закладів, які надають ці послуги, у розмірі фактичних витрат на придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування та витрат на оплату комунальних послуг і енергоносіїв, що визначаються відповідно до законодавства, яке регулює здійснення розрахунків зазначених витрат виробництва продукції (робіт, послуг). Слід зауважити, що укладання договору на відшкодування витрат за надання медичної допомоги іншим військовим формуванням Порядком не передбачено. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення, чи поширюються вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" на послуги з надання медичної допомоги військовослужбовцям відповідно до Порядку, що передбачає виключно відшкодування фактичних витрат на придбання медикаментів, перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування та витрат на оплату комунальних послуг і енергоносіїв? Чи відображати такі видатки в річному плані закупівель?
Відповідь
22.06.2021 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
2760 / 2822
Лікарня була включена до переліку надавачів медичної допомоги, визначених для надання стаціонарної допомоги пацієнтам з COVID-19 за договором з НСЗУ. Надавала допомогу хворим на COVID-19 до 1 червня 2021. З 1 червня була виключена з даного переліку. Кошти від НСЗУ за надання допомоги хворим за травень на даний момент ще не надійшли на рахунок лікарні. Як тепер робити закупівлі, якщо кошти на ці потреби будуть зараховані в червні, а лікарня вже не ковідна і робити закупівлі по 225 постанові КМУ не може?
Відповідь
18.06.2021 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
3587 / 3831
1. Прошу надати інформацію про нормативнинй чи розподчий документ, який визначає механізм формування ціни на будівельні роботи за бюджетні кошти (далі - нормативна ціна). 2. Чи є нормативна ціна максимальною велечиною? 3. Якщо "нормативна ціна" є нормативною, то на якій підставі учасник може її зменшити при поданні пропозиції, як в данному випадку має відбуватить конкуренція на торгах? 4. За рахунок яких складових договірної ціни учасник понижає ціну після аукціону? 5. Які складові ціни мають бути залишені без змін після проведення аукціону ? 6. Чи може учасник понижати кошторисну заробітну плату? (Згідно з Наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 вона є сталою велечиною) 7. Яка відповідальність за порушення (вихід) за нормативну ціну на конкретнйи вид робіт при капітальному ремонті однак в межах очікуваної вартості замовника.
Відповідь
17.06.2021 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3622 / 3645
Департамент економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації є замовником проєкту регіонального розвитку «Підвищення конкурентоспроможності сільських периферійних громад півдня Одеської області шляхом диверсифікації їх економіки та впровадження новітніх підходів в господарській діяльності» Підвищення конкурентоспроможності сільських периферійних громад півдня Одеської області шляхом диверсифікації їх економіки та впровадження новітніх підходів в господарській діяльності», що був відібраний конкурсною комісією та реалізується за рахунок коштів, отриманих від Європейського Союзу у рамках виконання Угоди про фінансування Програми підтримки секторальної політики – Підтримка регіональної політики України, що пройшли конкурсний відбір», за КПКВК 2751270 «Підтримка регіональної політики України». Статтею 1 «Людські ресурси» бюджету проекту передбачені винагороди за угодами цивільно-правового характеру (у тому числі податки та інші пов'язані збори) (у тому числі за посадами). Зазначені видатки передбачені з метою найму зовнішніх фахівців, а саме менеджера проекту, фінансового менеджера проекту, бухгалтера проекту, асистента з питань комунікації та технічного асистента проекту, для забезпечення якісного управління проектом, яке не може бути здійснене за рахунок власних людських ресурсів Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації через відсутність фахівців із необхідними підготовкою та досвідом. Враховуючи викладене, а також те, що угоди цивільно-правового характеру можуть бути укладені виключно з фізичними особами, прошу надати роз’яснення, чи підпадає закупівля послуг у фізичних осіб за угодами цивільно-правового характеру під сферу дії Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2