Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
15.05.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
1292 / 1211
Добрий день! Чи можна укласти один прямий договір на товари які відносяться до різних кодів ДК (до 100000 тис по кожному предмету закупівлі) , але постачаються одним постачальником?
Відповідь
06.05.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
1193 / 2089
Частиною 4 статті 30 Закону України "Про оборонні закупівлі" передбачено, що за результатами здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість предмета закупівлі для товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, для робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони – 1,5 мільйона гривень, державний замовник (служба державного замовника, військова частина) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівель озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), протягом 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Водночас частиною 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону 2958-IX установлено, що визначена частиною 5 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» інформація, що не оприлюднена у період з 24.02.2022 по день набрання чинності цим Законом, оприлюднюється державним замовником відповідно до вимог Закону України «Про оборонні закупівлі» протягом 60 днів з дня, наступного за днем набрання чинності частиною п’ятою статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі». Якими вартісними межами керуватися при звітуванні державному замовнику? Керуватися частиною 4 статті 30 Закону України "Про оборонні закупівлі" частиною 2 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону 2958-IX - для товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони дорівнює або перевищує -200 тисяч гривень, для робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони – 1,5 мільйона гривень? Якщо вартісні межі нижчі, чи потрібно звітувати? Або державному замовнику при звітування потрібно керуватися вартісними межами що були встановлені відповідною Постановою, згідно з якою було укладено договір, тобто вартісними межами встановленими Постановою № 1275 від 11.11.2022 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі — Постанова № 1275) та Постановою №169?
Відповідь
04.04.2023 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
861 / 898
1. В який строк публікувати звіти про укладені договори укладені до 24.03.2023 року по постанові 169 та по постанові 1275 нам, як замовникам у сфері оборонних закупівель (військова частина). 2. Як бути з пролонгованими договорами у 2022 році, звіт про виконання договору, якщо доступу на майданчику технічно немає. (на 04.04.2023р)
Відповідь
04.04.2023 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
1756 / 1719
ТОВ "Аванті-Девелопмент" є теплопостачальною організацією, уклало з бюджетною організацією (замовником закупівлі) договір за спрощеною процедурою про постачання теплової енергії. Договір є підписаний обома сторонами. ТОВ виконує всі свої обов'язки відповідно до договору. Однак, бюджетна організація споживає послуги та водночас відмовляється оплачувати послуги, аргументуючи це тим, що вони не встигли зареєструвати договір на Прозоро і визнають його недійсним через це. Питання: чи відсутність реєстрації договору на Прозоро робить договір недійсним?
Відповідь
30.03.2023 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
1859 / 1818
У 2023 році передбачено виділення коштів з бюджету міської ради в розмірі 285 000,00 грн. на забезпечення оплати послуг за укладеним з комунальним підприємством цієї ради договором на послуги з безоплатного поховання загиблих померлих військовослужбовців силових структур України згідно ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ПИТАННЯ: 1. чи підпадає ця послуга під ознаки ДК 021:2015: 98370000-7 Поховальні та супутні послуги відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердже наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 2. Враховуючи те, що послугу надає комунальне підприємство, а кошти з місцевого бюджету будуть перераховуватись цьому комунальному підприємству на покриття його затрат на поховання, чи обовязково в даній ситуації проводити процедуру закупівель, передбачену статтею 12 Закону "Про публічні закупівлі". Чи повинно укладання договору на послуги з безоплатного поховання загиблих померлих військовослужбовців силових структур України згідно ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», між органом місцевого самоврядування (міською радою) та комунальним підприємством цієї ради проводитись через процедуру публічної закупівлі як відкриті торги.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2