Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
05.12.2018 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
5727 / 5710
Постановою від 17 жовтня 2008 р. № 955 "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби" передбачено, що на медичні вироби, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові необхідно встановлювати надбавки не вище ніж 10 відсотків. Статтею 6 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнаробним банком реконструкції та розвитку, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Запитання: Чи потрібно застосовувати граничні постачальницько-збутові надбавки на медичні вироби, у разі участі у закупівлі за кошти позики, що надана відповідно до міжнародного договору України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, у разі, якщо правилами та/або процедурами, встановленими Європейським банком реконструкції та розвитку невстановлено будь-яких вимог та/або обмежень щодо формування ціни та встановлення граничних постачальницько-збутових надбавок?
Відповідь
17.11.2018 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
7226 / 7061
Доброго дня, шановний Уповноважений орган з питань закупівель! Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху", що створено згідно з рішенням Київської міської ради від 27 листопада 2003 року №216/1090 «Про заходи щодо поліпшення роботи по організації дорожнього руху, розвитку мережі паркінгів, автостоянок, місць для паркування та інших об'єктів дорожнього сервісу в м.Києві» та діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 12 квітня 2004 року №680 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.01.2018 №10), звертається з метою отримання роз'яснення з питань застуосування положень Закону України "Про публічні закупівлі" під час реалізації договору управління майном (активами). Ухвалою слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 20.08.2018 у справі №752/16869/18 встановлено, що під час досудового розслідування в рамках кримінального провадження №42016100000001070 накладено арешт і заборононено користуватися, розпоряджатися та відчужувати активи (будівлю №1 літер "А", будівлю №2 літер "Б", будівлю №3 літер "В" та дизельну електростанцію літер "Г"), які знаходиться за адресою: м. Київ, Паркова дорога, 16а, власником яких є ТОВ «АМАДЕУС КО», а також змінено порядок зберігання вищевказаних активів, як речового доказу у кримінальному провадженні. 18 жовтня 2018 року між Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), та комунальним підприємством «Центр організації дорожнього руху» укладено строковий договір управління майном (активами), що нотаріально посвідчений в установленому порядку, а 26 жовтня 2018 року - підписано акт приймання-передачі об’єктів нерухомого майна, які належать на праві власності ТОВ «АМАДЕУС КО», а також земельних ділянок площею 2,0722 га (кадастровий номер ....) та 0,1117 га (кадастровий номер .....). Для реалізації договору управління та для забезпечення виконання вимог Закону України про АРМА та глави 70 Цивільного кодексу України, комунальним підприємством відкрито окремий рахунок та отримано нове свідоцтво платника ПДВ. Під час реалізації договору управління виникає необхідність закупівлі послуг з охорони об'єктів управління,прибирання тощо за рахунок коштів з окремого рахунку, який відкрито комунальним підприємством виключно для виконання договору управління. Ураховуючи вищевикладене, просимо надати роз'яснення щодо необхідності проведення тендерних закупівель послуг/товарів/робіт, якщо вони будуть здійснені комунальним підприємством, або якщо буде проводитись відшкодування витрат за існуючими договорами надання послуг... Відповідь просимо надати у найкоротші строки. Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Відповідь
31.10.2018 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
6191 / 5930
Доброго Дня! В мене таке запитання по поводу планування закупівлі продуктів харчування. В закладах освіти є категорія дітей які харчуються за рахунок коштів місцевого бюджету, та є категорія яка харчується за плату. Отже категорію яка харчується з місцевого бюджету ми можемо орієнтовно порахувати кількість продуктів та вартість харчування на 2019 рік, а от ситуація з харчуванням за плату відрізняється бо в першому півріччі в нас харчувалось 120 дітей в місяць а в другому стало харчуватись 543 дитини відповідно сума на харчування збільшилась в декілька разів, також за деяких дітей які проживають на іншій території компенсують сільські ради за харчування. Питання: Як правильно порахувати вартість на рік? Чи це є додатковими коштами? І як бути при укладенні договору якщо якась із сільських рад або якісь батьки відмовляться компенсовувати кошти як нам виконувати зобов’язання за договором перед виконавцем?
Відповідь
25.10.2018 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
5522 / 5389
Приватне акціонерне товариство «Коростенський завод залізобетонних шпал», ЄДРПОУ 00282406 (далі – Товариство) звертається до Вас з проханням надати роз’яснення та відповідь на питання чи є Товариство Замовником в розумінні п.9 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» чи розповсюджується дія ст. 2 даного закону на Товариство при здійсненні закупівель. Приватне акціонерне товариство Коростенський завод ЗБШ» є юридичною особою та діє відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до п. 1.4 Статуту Товариства управління корпоративними правами товариства здійснює публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (ЄДРПОУ 40075815). В п.2.1 Статуту передбачено, що метою діяльності Товариства є отримання прибутку за рахунок здійснення виробничої, підприємницької, комерційної та інших видів діяльності й забезпечення на цих засадах соціально-економічних потреб суспільства та зростання добробуту працівників Товариства та його акціонера. Єдиним акціонером товариства є ПАТ «Укрзалізниця», до статутного капіталу якого віднесені 100 відсотків акцій товариства та яке здійснює корпоративне управління ними.
Відповідь
16.10.2018 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
6080 / 5986
1. Об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Оскільки при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно спиратись на кошторис всього об’єкта будівництва, просимо роз’яснити на конкретному прикладі. Споруді присвоєний інвентарний номер №11111 і в частинах, що визначені конкретними проектами, цієї будівлі протягом одного року здійснюється будівельні роботи, наприклад капітальний ремонт частини 1 – загальна сума 4,5 млн грн., реконструкція частини 2 – 3 млн грн. та технічне переоснащення частини 3 – 7 млн грн. Чи є наступне визначення процедури закупівлі правильне: капітальний ремонт – допорогова закупівля, реконструкція – допорогова закупівля та технічне переоснащення – відкриті торги. Примітка: підприємство відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, поріг для робіт - 5 мільйонів гривень. 2. При визначення предмета закупівлі робіт замовник зазначає у дужках другу - п’яту цифру Єдиного закупівельного словника. Для всіх зазначених вище об’єктів були зроблені будівельні роботи з проектування: капітальний ремонт частини 1 – проектні роботи 1,6 млн грн. (код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування), реконструкція частини 2 – 1 млн грн.. (код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) та технічне переоснащення частини 3 – 2,5 млн грн . (код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). Загальна сума за кодом 71320000-7 Послуги з інженерного проектування – 5,1 млн грн. Чи є визначення процедури закупівлі правильне, з врахуванням суми на коду 71320000-7: капітальний ремонт – допорогова закупівля, реконструкція – допорогова закупівля та технічне переоснащення – відкриті торги. 3. Кошторисний розрахунок по всьому об’єкту включає в себе вартість всіх робіт, наприклад 12 млн грн: Проектні роботи – 1,5 млн грн. – річний план 2018 року Будівельні роботи – 10 млн грн. – річний план 2018 року Авторський нагляд – 500 тис грн. – річний план 2019 року. Якщо процедури закупівлі по одному об’єкту попадають в річні плани за різні роки – при визначенні процедури закупівлі керуватись вартість всього проекту? Тобто, Проектні роботи – 1,5 млн грн. – річний план 2018 року – відкриті торги Будівельні роботи – 10 млн грн. – річний план 2018 року – відкриті торги Авторський нагляд – 500 тис грн. – річний план 2019 року – відкриті торги?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2