|
14.07.2021
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Для забезпечення харчуванням дітей пільгових категорій та з особливими потребами 06.02.2021рок на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: «Послуги гарячого харчування ДК 021:2015 - 55510000-8 – Послуги їдалень» (UA-2021-02-16-007492-a) яку планувалося завершити шляхом укладення договору з переможцем відкритих торгів до 28.03.2921 року, але з неодноразовим оскарженням учасниками ТОВ ФУД-КУК, ТОВ «ЛІКЕА», умови тендерної документації на закупівлю даних послуг та прийнятих рішень тендерним комітетом закладу щодо відхилення пропозицій та обрання переможця торгів до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг дана закупівля неодноразово призупинялася.
На час розгляду скарги ТОВ ЛІКЕЯ та прийняття рішення АМКУ 17 червня 2021р. Замовн6иком у відповідності до Закону України « Про публічні закупівлі» а саме: абзац 4 ч.2. ст. 40 Закону укладено договір на закупівлю послуг харчування за переговорною скороченою процедурою на суму 648 305,6 грн без ПДВ, що склало яка 19 % очікуваної вартості тендеру термін надання послуг з 23.06. 21 по 18. 07.2021, даний договір виконано.
08.07.2921 року до АМКУ подано чергову скаргу вже від ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", на скасування рішення про визначення переможця ТОВ «ЛІКЕА», і прийняття рішення про скасування закупівлі
АМКУ прийнято дану скаргу до розгляду, дата розгляду скарги 21.07.2021 тендер призупинено.
З переможцем даного тендеру договір до 18.07.2021 не може бути укладено, але у наявності негайна необхідність у продовженні харчування дітей пільгових категорій та з особливими потребами за рахунок 100% бюджетних коштів.
Чи має право Замовник укласти ще один договір за переговорною скороченою процедурою на суму 648 305,6 грн без ПДВ, що склало яка 19 % очікуваної вартості тендеру термін надання послуг з 19.07. 21 по 11. 08.2021 на закупівлю послуг з харчування до прийняття АМКУ відповідного рішення по скарзі.
З повагою
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запиті № 809/2021 за посиланням:https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=682ca53f-a15a-49af-b966-0ffb3172f043&lang=uk-UA
|
|
12.07.2021
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Відкриті торги на послуги харчування 3млн.грн. призупинено 4 рази АМКУ. Була проведена переговорна процедура на 20% тобто 600 тис.грн. кошти використані. Знову відкриті торги на оскарженні. Питання. Чи маємо ми право повторно провести ще раз 20% переговорну процедуру на 600 тис.грн. ? Зривається оздоровлення дітей влітку
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запиті № 809/2021 за посиланням:https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=682ca53f-a15a-49af-b966-0ffb3172f043&lang=uk-UA
|
|
10.07.2021
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Згідно п 3-2 розділу X прикінцевих та перехідних положеннь Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що до 24 серпня 2021 року замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою.
Просимо надати роз’яснення з наступних питань:
1. Яким нормативним документом КМУ визначені замовники які мають право здійснювати закупівлі за переговорною процедурою до 24.08.2021 (п. 32 розділу X Закону)?
2. Просимо надати перелік цих замовників які мають право здійснювати закупівлі за переговорною процедурою до 24.08.2021 (п. 32 розділу X Закону)?
3. Просимо роз’яснити яким нормативним документом КМУ визначено перелік товарів, робіт і послуг які дозволено закуповувати за переговорною процедурою до 24.08.2021 (п. 32 розділу X Закону)?
4. Просимо надати перелік товарів, робіт і послуг які дозволено закуповувати за переговорною процедурою до 24.08.2021 (п. 32 розділу X Закону)?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом 3-2 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону установлено, що до 28 червня 2021 року закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 25-ї річниці Конституції України, здійснюються замовниками за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 Закону. При цьому замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 583-р “Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 30-ї річниці незалежності України” передбачені заходи з підготовки та відзначення 30-ї річниці незалежності України та визначені виконавці таких заходів.
При цьому зазначаємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 14 липня 2021 року № 712 “Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України” затверджено перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України та визначено замовником державне підприємство “УКРМЕДПРОЕКТБУД”, який може здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для завершення будівництва нового лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні “Охматдит” Міністерства охорони здоров’я України в рамках забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, що знаходиться за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/712-2021-%D0%BF#n11
Поряд з цим перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України та перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України визначені постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 року № 736 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України", що знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/736-2021-%D0%BF#Text
|
|
08.07.2021
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
12.04.2021р. за результатами проведеної процедури спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі
UA-2021-03-05-000837-a) між УЖКГ (далі за текстом – Замовник) та ФОП Томковід О.В. (далі за текстом – Підрядник) укладено Договір підряду №80 від 12.04.2021 р. на виконання робіт «Капітальний ремонт вимощення житлового будинку №94 по пр. Східний» ДК 021:2015-45453000-7 [Капітальний ремонт і реставрація], КЕКВ 3131.
За результатами виконання вказаного Договору Підрядником було встановлено, що об’єм робіт за зазначеним об’єктом має бути збільшено, оскільки Автором проекту та відповідно Замовником робіт не було враховано дев’ять погонних метрів вимощення житлового будинку №94 по пр. Східний. За вимогами чинного у сфері будівництва законодавства Підрядником було вжито заходів щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації та узгодження таких змін з особою, що здійснює технічний нагляд за вказаним об’єктом, Автором проекту.
Таким чином за даним об’єктом виникли додаткові аналогічні роботи які не були враховані Замовником в Договорі підряду від 12.04.2021 р. №80 на виконання робіт «Капітальний ремонт вимощення житлового будинку №94 по пр. Східний».
Проте, такі додаткові роботи мають бути відображені у Договорі підряду, укладеному за результатами спрощеної процедури закупівлі.
Як виходить з умов укладеного Договору від 12.04.2021 р. № 80 істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім випадків передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, у відповідності до ч. 5 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі, в тому числі, якщо після укладення Договору про закупівлю у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному Договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищевказане, рошу надати роз’яснення та інформацію щодо можливості укладення нового Договору про закупівлю з ФОП Томковід О.В. (підрядника за первісним договором), за результатами переговорної процедури у разі якщо після укладення Договору про закупівлю (спрощена закупівля) у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт – дев’ять погонних метрів вимощення житлового будинку №94 по пр. Східний.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель", від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель”, розміщених за посиланнями: https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06
Водночас зазначаємо, що на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=e06d0d8f-a4ab-43a4-b89b-facd80ee66cd&title=VideoKursprofesiinoProZakupivli розміщено відео курс “Професійно про закупівлі”, в якому розглянута тема “Планування закупівель або що треба знати та розуміти замовникові про планування та визначення предмета закупівлі”.
|
|
07.07.2021
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Номер у ЦБД: UA-2021-04-23-005805-b
ID : a6e041104tue4792ablb755d92505272
31.05.2021 року через систему електронних закупівель «PROZORRO» нами подано Скаргу до Органу оскарження в порядку статті 18 Закону з вимогою про скасування рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції
Однак, 03.06.2021 через електронний портал «PROZZORRO», Замовником, оголошено переговорну процедуру за нагальною потребоюна предмет закупівлі Риба свіжоморожена (Хек) тушка без голови патрана (ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба) - 2380 кг.
За результатами переговорів між ФОП Мудрик О.О. та Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради погоджено цінову позицію, 198 777, 60 гривень (сто дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят сім грн. шістдесят шість коп.) без ПДВ закупівлі в кількості 2380 кг, що прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 40 Закону. Оскільки, очікувана вартість закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-005805-b) із включенням до неї податку на додану вартість (ПДВ) становила 994`000, 00 гривень (дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі грн.) з ПДВ, тобто погоджена за результатами переговорної процедури за нагальною потребою цінова позиція не могла становити більше ніж 198 800,00 гривень з ПДВ.
У зв'язку із вищевикладеним, просимо надати роз'яснення:
1. Чи вправі був замовник діючи на законних підставах укладати данний договір за нагальною потребою, що перевищує 20 % від очікуваної вартості тендеру?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запиті № 809/2021 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=682ca53f-a15a-49af-b966-0ffb3172f043&lang=uk-UA
Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб'єктів сфери публічних закупівель в конкретних випадках.
|