|
13.03.2019
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Приватне підприємство «Будмонтажпроект-17» виконує будівельно-монтажні роботи згідно Договору підряду №47 від 13 вересня 2018 року на виконання робіт «Поліпшення технічного стану та благоустрій ставка в парку «Міський сад» в м. Кременчуці» (коригування) (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи).На підставі переговорної процедури був заключений договір підряду №47 від 13 вересня 2018 року. Строк виконання робіт: вересень 2018 р.-грудень 2020 р. Згідно Закону України про державний бюджет на 2019 рік з 01 січня 2019 року збільшився прожитковий мінімум встановлений для працездатних осіб, який застосовується при розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати на підприємстві в 2019 році.
У зв’язку збільшенням прожиткового мінімуму встановлений для працездатних осіб чи може збільшуватися розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F42560-06%20, розміщено лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”.
У свою чергу, оскільки Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281, який згідно з Положенням затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 197, забезпечує в межах повноважень, передбачених законом формування кошторисної нормативної бази, визначення порядку її застосування у будівництві, з питання зазначеного у запиті пропонуємо додатково звернутись до вищезазначеного органу виконавчої влади.
|
|
14.09.2018
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Ми проводили переговорну процедуру закупівлі. В Річному плані указали орієнтований початок проведення процедури закупівлі - серпень 2018р. Нами були складені протоколи ТК та проведені переговори у серпні з учасником затверджені протоколом. У вересні ми прийняли Рішення про намір укласти договір і уклали договір з учасником. В звіті про результати проведення процедури закупівлі дати указані вереснем. Але Державна казначейська служба не бажає пропускати договір так, як місяці у річному плані та у звіті про результати проведення процедури закупівлі різні. Яким чином нам діяти? якщо ми в річному плані змінемо орієнтований початок проведення процедури закупівлі з серпня на вересень, чи не буде це помилкою, адже у нас є протоколи серпнем? Яку дату в річному плані ліпше указувати?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
На виконання вимог пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ).
Виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система) шляхом унесення в них наявної інформації.
При цьому при складанні річного плану замовник заповнює відповідне поле “Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі” шляхом внесення місяця року, в якому замовник планує розпочати відповідну процедуру закупівлі.
Таким чином, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню.
Поряд з цим питання технічної реалізації в електронній системі закупівель внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) розглянуто у запиті 751/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ad729515-ce77-4a29-9d8f-ab928be6bd3b&lang=uk-UA. Питання визначення початку проведення переговорної процедури закупівлі розглянуто у запиті 131/2017 розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0eb93469-1989-4d66-b2aa-8596c6d71c8b&lang=uk-UA.
Варто також зазначити, що відповідно до Наказу форма звіту про результати проведення процедури закупівлі заповнюється електронною системою закупівель автоматично та не містить поля “Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі”.
|
|
28.12.2018
|
Запитання
Тема:
Оскарження процедур закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Допорогові закупівлі.На сайти "Закупки.пром" Замовником Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" було розміщено оголошуння про проведення процедури допорогових закупівель Послуги з вивезення та подальшого знешкодження (утилізації) твердих побутових відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 12.12.2018р.
ФОП Кузьменко В.М. опубліковано пропозицію 20.12.2018 .Учасники повинні надати пакет документів згідно оголошення.У цьому списку було вказано надати документ,а саме
- Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за
результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про
призначення директора.Обраний переможець надав документи:наказ та рішення про прийняття директора копію завірену 17.02.2017р.
Чи було потрібно запросити у момент кваліфікації ці документи або завірені 2018р(поточним роком,так як бюджетний рік 2018. абож підкрипити без завірення?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, у разі здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з використанням електронної системи закупівель (далі – система) застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в ДП “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Поряд з цим відповідно до пункту 6.5 Порядку у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Водночас питання вирішення спорів, пов’язаних з проведенням допорогових закупівель, висвітлено в листі від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=10&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Разом з тим повідомляємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій в конкретних випадках.
|
|
27.02.2018
|
Запитання
Тема:
Тендерний комітет або уповноважена особа
|
Розширений перегляд
|
|
Підскажіть, будь-ласка, чи можна створити в установі відділ з публічних закупівель? Уповноважена і відповідальна особа в складі відділу. Дякую.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 663/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=731fa4e0-26d0-47fa-a8de-bc81d398e7d3&lang=uk-UA
|
|
07.12.2017
|
Запитання
Тема:
Оприлюднення інформації про закупівлю
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня ! Підскажіть будь ласка чи обов'язково у звіті про укладені договори при закупівлі товарів вказувати інформацію про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, оскільки на аналогічне питання, викладене у запиті № 733/2017, відповідь надавалася, пропонуємо ознайомитись за посиланням
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=915a6531-fe39-48b6-839a-7a34424a0aed&lang=uk-UA
|