Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
13.11.2023 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
998 / 1062
За якою процедурою повинна здійснюватися закупівля послуг з зовнішнього аудиту для підприємств, що становлять суспільний інтерес. ст.29 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» передбачає проведення конкурсу аудиторським комітеттом Товариства і оголошення про нього на сторінці компанії. Поданням на розгляд Наглядовій двох кандидатів та затвердження кандидата на проведення аудитом Зборами Акціонерів. Також, в цій же статті вимагається дотримуватися порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі". Одночасне виконання цих двох вимог є неможливим, якщо оголошувати тендер- переможець один і угода укладається незалежно від рішення Зборів Акціонерів. Якщо ж не оголошувати тендер на Прозорро тоді вийде недотримання вимог до підприємств що є замовником відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Яким чином повинен проводитися відбір зовнішнього аудитора? Шляхом оголошення тендеру на Прозорро чи конкурсу на офіційній сторінці підприємсива що становить суспільний інтерес
Відповідь
06.09.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
998 / 1002
Відповідно Постанови КМУ 822 Запит цінової пропозиції формується при наявності 2 і більше пропозицій.Як бути з позиціями лікарських засобів на суму більше 50 тисяч,які є у Постанові КМУ 1178 та у каталозі, однак у каталозі пропозиція лише одного виробника.Тобто ,необхідно оголошувати запитом,але запит не формується через відсутність 2 пропозицій? Яким чином можливо закупити зазначені позиції.Звертатись до ДП "Медичні закупівлі", однак в каталозі позиції вже є.
Відповідь
31.07.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
998 / 961
Абзац другий пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (надалі – «Постанова №1178») передбачає, що заборона здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг не поширюється на учасників закупівель, частки в статутному капіталі 10 і більше відсотків яких передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА). Водночас, пунктом 1 Постанови № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – «Особливості закупівель»), пункт 47 яких містить перелік випадків, у яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. Серед підстав для відмови зазначено: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Тобто, між положеннями підпункту 11 пункту 47 Особливостей закупівель та абзацу другого пункту 2 Постанови № 1178 є колізія – в Особливостях закупівель не передбачено винятків та можливості участі у публічних закупівлях для юридичних осіб, частки в статутному капіталі 10 і більше відсотків яких передані в управління АРМА (на відміну від положення абзацу другого пункту 2 Постанови № 1178). Просимо Мінекономіки надати роз’яснення щодо того, яка норма права має застосовуватись для випадків участі у публічних закупівлях учасників, активи яких передані в управління АРМА – абзац другий пункту 2 Постанови № 1178 (у поточній редакції) чи підпункт 11 пункту 47 Особливостей закупівель?
Відповідь
28.07.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
998 / 937
21.07.2023 набрала чинності постанова Уряду № 736 від 18.07.2023 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», у зв’зку з чим внесено зміни до Постанови № 1275 від 11.11.2022 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі — Постанова № 1275) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі — Особливості оборонних закупівель). У замовників оборонної сфери виникає чимало питань, просимо надати роз’ясненя: 3. Відповідно до пункту 7 Особливостей оборонних закупівель відповідальною за організацію та проведення оборонних закупівель може бути уповноважена особа/інша особа державного замовника та/або колегіальний орган, що утворюється державним замовником та складається не менше ніж із трьох осіб такого державного замовника. Порядок організації діяльності такого колегіального органу визначається державним замовником. Для проведення відкритих торгів і спрощених закупівель оборонному замовнику обов'язково потрібно призначати уповноважену особу?
Відповідь
27.03.2023 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
998 / 983
Наразі здійснення закупівель здійснюється згідно ном Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). У Особливостях з врахуванням всіх внесених змін не визначено яку інформацію має зазначити замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей згідно норми «24 години на виправлення», що передбачено пунктом 40 Особливостей. У зв’язку з чим виникає питання, чи зобов’язаний замовник у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей обов’язово вказувати інформацію передбачену частиною 16 статті 29 Закону?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2