|
26.03.2019
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
чи підпадає громадська організація (як замовник закупівлі) під дію Закону України "Про публічні закупівлі"?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі розміщено лист від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 "Щодо здійснення закупівель замовниками" за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=11&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
При цьому відповідь на подібне за змістом питання міститься на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=92aa9ffe-88b9-4e07-9a76-176d8776e35b&lang=uk-UA
|
|
26.03.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Питання полягає у наступному: якщо замовник відхиляє й наступну тендерну пропозицію, що йде за найбільш економічно вигідною, зобов'язаний/має право він чи ні розглядати, наприклад, третю і наступні пропозиції, якщо попередні не відповідають встановленим вимогам?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з абзацом другим частини четвертої статті 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Таким чином, розгляд кожної наступної тендерної пропозиції у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється у порядку, передбаченому абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону.
При цьому подібні питання розглянуті за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1fedfbf9-ba6b-414f-8b2a-8cd810181731&lang=uk-UA
http://dialog.me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=1fedfbf9-ba6b-414f-8b2a-8cd810181731
Принагідно інформуємо, що з питання розгляду пропозицій під час проведення процедури відкритих торгів додатково можна ознайомитись на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланнями https://infobox.prozorro.org/articles/procedura-vidkriti-torgi
|
|
26.03.2019
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Нами було проведено 2 процедури закупівель (вільні торги) щодо предмету закупівлі електроенергії , які не відбулися внаслідок недостатньої кількості учасників.Предмет закупівлі - самі кВт*год, без розподілу, щоб не суперечити суті закупівель. 1) Чи маємо ми право провести переговорну процедуру з постачальником універсальної послуги (кВт*год+розподіл)? 2) Чи можна вже під час самої переговорної процедури змінити кількість і очікувану суму та чи не відтермінує ця зміна в річному плані і закупівлі граничний строк підписання договора (наприклад, опублікували оголошення 10го числа, 5 днів оскарження, слідуючі 15 днів на підписання(тобто 20 днів з дня публікації наміру укласти договір), 25го числа змінилася сума річних асигнувань і прийшлось зменшити суму закупівлі)?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на схожі за змістом питання надано відповідь у запитах №№ 73/2019 і 156/2017, а також у листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 "Щодо планування закупівель", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями
http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=bd98358f-00eb-4296-98c8-bbcb60ab8ee6&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4444ee23-8893-46ee-9369-0718549e9ca5&lang=uk-UA
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F29640-06
|
|
25.03.2019
|
Запитання
Тема:
Тендерна документація
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до листа роз’яснення МЕРТУ від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення починаючи з 04 лютого 2019 року діє у штатному режимі і доступний за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
У нас виникає запитання:
1. Чи являється даний реєстр відкритим?.
2. На виконання вимоги статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику самостійно перевіряти інформацію про корупційні правопорушення юридичної особи та службової(посадової) особи учасника-переможця чи все таки у відповідності до п. 10-12 розділу Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797, вимагати від переможця надати інформаційну довідку з даного Реєстру, сформовану учасником-переможцем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Довідка формується на основі персональних даних, вказаних у ЕЦП та на основі даних, вказаних у ЕЦП юридичної особи
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на схоже за змістом питання зазначена у запиті 180/2019 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ffdaa1ca-3391-4774-8c19-cf706ebe4583&lang=uk-UA
Поряд з цим, відповідно до пункту 4 Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) 09.02.2018 № 166 держателем та адміністратором Реєстру є Національне агентство.
Тому, з питання відкритості реєстру пропонуємо додатково звернутися до адміністратора Реєстру.
|
|
25.03.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Замовником двічі були відмінені торги у звязку з відхиленням всіх тендерних пропозицій учасників (не надані всі довідки). Замовник втретє оголосив відкриті торги. Чи може замовник у звязку з відсутністю палива придбати його на суму 20 тисяч гривень до закунчення розпочатої процедури.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 259/2019, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3b8f951d-204b-42f5-83ac-d5451f3e95b7&lang=uk-UA
|