Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
18.05.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
5484 / 5315
Згідно абз.2 п.2 ст.40 "Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин". Підкажіть будь ласка який орган має видати довідку про монопольний стан учасника, та чи можемо до уваги взяти довідку Торгово-промислової палати для початку переговорної процедури?
Відповідь
16.05.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
5506 / 5496
Постачальник електричної енергії прислав повідомлення про розірвання з 01 червня договору, попередньо укладеного на період до 31 грудня. Стаття 40 Закону "Про публічні закупівлі" у такому разі передбачає можливість замовнику провести переговорну процедуру на обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю. Для того, щоб ДКС зняла невикористані кошти з попtреднього договору, замовник змушений буде укласти з постачальником додаткову угоду, якою буде скориговано загальну суму договору до фактичного обсягу споживання за період постачання (чотири місяці). Запитання: від якої суми у даному випадку рахувати 20 відсотків - від початкової чи остаточно скоригованої?
Відповідь
07.05.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
5784 / 5886
Статтею 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі. До процедур закупівель, як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, відноситься і переговорна процедура закупівлі (пункт 2 ст.13 Закону). Проте, ст. 40 Закону, яка регламентує умови застосування переговорної процедури не передбачено надання учасниками процедури закупівлі підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям під час проведення переговорів, а містить лише вимоги щодо частини першої статті 17 Закону. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення щодо наявності/відсутності у замовника законного права вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 16 Закону, особливо під час застосування переговорної процедури як виняток у випадках, передбачених пунктів 2-7 статті 40 Закону.
Відповідь
06.05.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
5129 / 5424
Доброго дня! Звертаюсь з проханням надати роз'яснення з наступного питання. Нами укладено договір на реконструкцію каналізаційного колектору у 2019 році за вимогами старої редакції закону України «Про публічні закупівлі». На даний час роботи з реконструкції каналізаційного колектору не завершені, договір не закрито. Однак виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника на суму 2 млн грн., що не перевищує 50 % ціни основного договору про закупівлю. За нормами якої редакції Закону потрібно провести переговорну процедуру на закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, враховуючи що основний договір було укладено за старою (до 19.04.2020) редакцією Закону? Які саме норми старої чи нової редакції Закону необхідно зазначати в обґрунтуванні застосування переговорної процедури? Дякую.
Відповідь
29.04.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
5430 / 5498
Шановні колеги! Прошу надати роз’яснення застосування підстав для проведення переговорної процедури закупівлі згідно вимог ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі». Випадок 1. Учасник вимагає розірвати договір про закупівлю на постачання електричної енергії, укладений у січні 2020 р.за результатами відкритих торгів, з причини незгоди замовника підвищити ціни на товар (не надає відповідну довідку з ТПП, яка вимагається пунктами укладеного договору). Договір може бути розірвано протягом 21 дня. Чи може замовник в залежності від суми договору використати положення нової редакції Закону, що діє з 19.04.2020? Провести переговорну процедуру, якщо 20% від суми розірваного договору це надпорогова сума- абз.4 п.3 ч.2 ст.40 Закону або укласти прямий договір та розмістити звіт згідно абз.4 п.3 ч.7 ст.3 Закону на відповідну допорогову суму без спрощеної закупівлі? У разі неможливості використати підстави нової редакції Закону при потребі, яка є надпороговою сумою, замовник може лише оголосити тендер та не встигнути до розірвання договору з діючим постачальником укласти новий. Замовник змушений буде укладати договір з постачальником останньої надії, ціна якого вище, чим може бути порушений принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Випадок 2 приклад Договір на проведення робіт укладений до 19.04.2020 за результатами тендеру, виникла потреба в додаткових роботах. Чи може замовник використати п.4 ч.2 ст.40 Закону та провести переговорну процедуру закупівлі для надпорогової суми таких додаткових робіт або п.5 ч.7 ст.3 Закону для допорогової суми додаткових робіт? Замовник вже не має право використати для закупівлі додаткових робіт стару редакцію Закону, що діяла до 19.04.2020 та у разі неможливості використати підставу для переговорної процедури п.4 ч.2 ст.40 Закону укласти новий договір з тим самим підрядником.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2