|
23.10.2017
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
КП «РЕДАКЦІЯ МІСЬКОГО ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНЬОГО І ПУБЛІЦИСТИЧНОГО АЛЬМАНАХУ «САКСАГАНЬ» на початку року у річному плані використання коштів планувало суму 299100,00 грн. на поліграфічні послуги. Нами було невірно трактовано п1.с.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", щодо предмета закупівлі послуг , яка дорівнює або превищує 200 тисяч грн.
Так як, до видання планувалось три різних вида друкованої продукції з різними виконавцями полуг ми вважали, що потрібно проводити відкриу закупівлю тільки.якщо 200 тис. грн. це сума договору з одним постачальником.
На теперішній час нами укладено та виконано два договори загальною вартістю 199 350 грн. та проведено закупівлю послуг для виконання останнього договору на суму 69000 грн.через PROZORO.Укладений договір не реєструє Держказначейсво з причин не проведення своєчасного тендера на початку року на багатолотову закупівлю.
Чи є можливість зараз зареєструвати та оплатити
останній договір на поліграфічні послуги.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454.
Інформація щодо порядку визначення предмета закупівлі міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Водночас питання здійснення закупівель за окремими частинами предметами закупівлі (лотами) міститься в листі від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
У свою чергу, перелік повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, визначений частиною другою статті 7 Закону.
Ураховуючи зазначене, беручи до уваги частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належать порушені у запиті питання, пов'язані з реєстрацією та оплатою договорів, а також визначення правомірності дій центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
|
|
09.07.2019
|
Запитання
Тема:
Оскарження процедур закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
У тендерній документації на закупівлю послуг "Перевезення вантажів автомобільним транспортом" вимагає надати списки водіїв, які будуть задіяні до перевезень погоджені ВКР СБУ або СБУ для допуску на технічну територію військової частини А2007, посилаючись на Наказ Міністра оборони України від 06.06.2017 року №5дск «Про затвердження Порядку організації пропускного режиму на особливо важливих і режимних об’єктах Міністерства оборони та Збройних Сил України» всі особи, які залученні для роботи на технічній території повинні пройти перевірку ГУ ВКР ДКС Служби безпеки України. Позак, зауважуємо що на момент подання пропозицій учасник ще не є переможце, а його працівники не є такими що вже "залучені" до надання послуг. Згідно вимог ч.1 ст.16 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відтак чи є дискримінаційною вищевказана вимога Замовника зазначена в тендерній документації?
Органи СБУ повідомили що списки працівників можуть бути погодженні лише на підставі звернення військової частини або укладеного договору з Замовником.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на Ваше звернення, яке надходило до Міністерства в порядку звернення громадян, надана листом від 30.07.2019 № 3304-04/31410-09 (копія у вкладенні додається).
|
|
24.01.2018
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!Відповідно до ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до річного плану.У формі річного плану п.6 зазначається "розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі".Нашому закладу необхідно здійснити закупівлю теплової енергії, враховуючи орендарів.Чи можемо ми в п.6"річного плану закупівель"вказувати очікувану вартість закупівлі(враховуючи орендарів)при вже затвердженому кошторисі.Тобто зазначати вартість більшу, ніж затверджені кошторисні призначення.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 “ Щодо передумов здійснення закупівель”, який містить відповіді на питання, зокрема щодо планування закупівель та передумов для застосування процедур закупівель на наступний рік розпорядниками бюджетних коштів,
та щодо визначення очікуваної вартості закупівель.
Крім того, з відповіддю на питання щодо зазначення у річному плані закупівель розміру бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартості предмета закупівлі можна ознайомитися за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37b1ac7a-c779-44f9-adc2-6599e5e4224f&lang=uk-UA (запит № 271/2016).
Поряд з цим питання відносини між орендодавцями та орендарями, які є замовниками у розумінні Закону, розглянуто в запиті № 38/2016, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=6a49ce5f-9c5f-4aa0-a2aa-797134bbe026&lang=uk-UA
З огляду на викладене, закупівля замовником здійснюється на загальну суму з урахуванням видатків, передбачених на відшкодування комунальних витрат орендарем.
|
|
06.03.2017
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня, допоможіть визначитись тендерному комітету при визначенні предмета закупівлі, а саме робота чи послуги: нам потрібна закупівля проектно-кошторисної документації. В подальшому за цим проектом буде розпочато будівництво стадіону (зовсім іншою будівельною організацією. Вартість самого ПКД 300 тис.грн., а одже чи потрібно нам проводити тендер чи є можливість лише звітувати по договору, як роботи, що менше 1,5млн.грн.
Основне питання: роботи чи послуги?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 25.11.2016 № 3302-06/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=3&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
|
|
28.03.2018
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Якщо замоник при проведені відкритих торгів в якому сума 450 000грн. вимагав довідку в довільній формі за ст. 17 частиною 1 пунктом 10 , але учасник не надав таку довідку чи законо буде відхилити таку пропозицію?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 "Щодо застосування статей 17, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 "Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=3&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Разом з тим повідомляємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій в конкретних випадках.
|