Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
08.11.2017 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
5038 / 4719
Як отримати з Міністерства економічного розвитку і торгівлі лист на дозвіл в участі в спеціалізованих торгах? Які необхідно подати для цього документи?
Відповідь
25.01.2017 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
5038 / 4877
Доброго дня, надайте будь-ласка відповідь на наступне питання. Наприклад у відділі який займається проведенням закупівель працює 5 осіб які не є членами тендерного комітету та жоден з них не є секретарем або головою тендерного комітету. Чи мають дані працівники оприлюднювати інформацію на майданчиках та відповідно накладати від свого імені електронні цифрові підписи? Дякую.
Відповідь
26.02.2021 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
5037 / 5175
До затвердження кошторису Замовник, маючи планові вартісні показники, провів переговорну процедуру закупівлі послуг з централізованого водопостачання та уклав із Учасником договір з періодом надання послуг з 01.01.2021 р по 31.12.2021 р., обсяг послуг (який дорівнює обсягу минулого року) – 20 000 куб.м. (за місяць споживається 1666, 7 куб.м. = 20 000 куб.м./12) , тариф 13,344 грн./куб. м., на суму договору 266880 грн. Після укладення договору замовник отримав затверджений кошторис, у якому на послуги з водопостачання виділено лише 200 164 грн. При зверненні до Казначейства для реєстрації зобов’язань, Казначейство відмовило у реєстрації та повернуло замовнику договір у зв’язку із тим, що сума договору перевищує суму кошторисних призначень. Річний обсяг послуг замовник зменшити не може, оскільки він зазначений з розрахунку максимальної економії споживання послуг, тобто обсяг послуг не може бути меншим 1666, 7 куб.м. на місяць та меншим 20 000 куб.м. за рік. Просимо надати більш детальне роз’яснення з наступних питань: 1. Чи потрібно замовнику у такому випадку відміняти процедуру закупівлі та проводити нову процедуру на менший період надання послуг, оскільки мінімальний обсяг споживання послуг не може бути менший 1666, 7 куб.м.? І чи має право замовник потім додатково провести закупівлю на залишившийся термін до кінця 2021року та на підставі яких документів, якщо за річним кошторисом кошти будуть вже використані? 2. Чи мають право сторони змінити істотні умови договору, а саме зменшити період надання послуг (при цьому зменшиться обсяг послуг по договору та сума договору), незалежно від того, що переговорна процедура була проведена на весь бюджетний рік (12 місяців)? (Приклад: договір буде з періодом надання послуг з 01.01.2021 р. по 30.09.2021р., обсяг послуг за місяць залишиться незмінним1666, 7 куб.м., але за рахунок зменшення періоду надання послуг з 12 місяців на 9 місяців загальний обсяг по договору зменшиться – 15000,3 куб.м., тариф 13,344 грн./куб. м., відповідно і сума договору зменшиться - 200164 грн.). На які статті Закону України «Про публічні закупівлі», сторони повинні посилатись у додатковій угоді до договору у такому випадку для подальшої реєстрації такої угоди у Казначействі? Та чи зможуть потім сторони знов змінити додатковою угодою період надання послуг у бік збільшення та на підставі чого? 3. Чи правомірні дії замовника, який пропонує залишити незмінним період надання послуг, зменшивши обсяг договірного споживання послуг (у тому числі зменшивши обсяги місячного споживання послуг) у зв’язку із чим зменшиться і ціна договору, посилаючись на п.1ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»? Та яку відповідальність буде нести замовник, якщо він перевищить місячний обсяг споживання послуг та річний обсяг в цілому, якщо кошторисом сума коштів за перевищення обсягів не передбачена?
Відповідь
15.06.2020 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
5037 / 5019
Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Відповідно до ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Тендерний комітет до 1 січня 2022 року Замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Вищевказані процедури закупівель здійснюються з використання електронної системи закупівель. За результатом процедури закупівлі/спрощеної закупівлі укладається Договір. Згідно до роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року «Щодо спрощених закупівель» договір, який передбачає оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не є договором про закупівлю у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином виникає питання, чи мають право уповноважена особа чи тендерний комітет здійснювати оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель? В роз’ясненні Мінекономіки № 3304-04/24218-06 від 10,04.2020 «Щодо організації закупівельної діяльності замовника» дане питання не висвітлено.
Відповідь
24.10.2019 Запитання      Тема: Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись Розширений перегляд
5034 / 4916
Доброго дня! Чи зобов'язана установа повторно оголошувати торги, якщо перші торги були відмінені через відхилення всіх учасників? І чи можуть ці кощти бути використані для виконання договірних зобов'язань за договорами, що будуть укладені без торгів на окремі об'єкти з допороговими сумами, але в межах цільового призначення отриманих коштів?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2