Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
23.12.2019 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3368 / 3354
Доброго дня. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", Порядком укладання і виконання рамкових угод", затвердженим наказом Мінекономрозвику України від 15.09.2017 №1372 (далі - Порядок) та роз'ясненнями Мінекономрозвику України "Щодо укладання та виконання рамкових угод" установою було розпочато процедуру закупівлі за рамковою угодою. Визначено предмет закупівлі 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі, мед натуральний бджолиний) та опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів. Після проведеного аукціону було визначено учасників-переможців процедури закупівлі. Відповідно до п.3 розділу ІІІ Порядку Замовник має оприлюднити в електронній системі закупівель зведену ціну за одиницю товарів, яку подали учасники-переможці. Однак на теперішній час відстуня технічна можливість ввести ціну за одиницю кожного найменування товару (окремо ціну за яйця курячі та окремо за мед). Закупівлю даних продуктів харчування планувалося здійснити у рамках однієї процедури закупівлі, оскільки відповідно до ДК 021:2015 це код 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція. Після звернення до контакт-центру майданчика, на якому було розпочато процедуру, отримано відповідь, що потрібно зазначати зведену (тобто якусь середню) ціну пропозиції кожного учасника, або проводити окремі закупівлі по кожному найменуванню. Враховуючи той факт, що одиниця виміру яєць - шт., а одиниця виміру меду - кг., і ціна за одиницю кожного товару значно відрізняється, вважаємо невірним зазначення середньої ціни за цими продуктами. На теперішній час процедеру закупівлі відмінено. Прохання надати роз'яснення, чи дійсно при закупівлі за рамковою угодою у разі закупівлі товару, який містить більше ніж одну позицію у переліку номенклатури, Замовнику потрібно зазначати середню ціну за усіма позиціями товару, чи Замовник має на кожне найменування товару проводити окрему процедуру закупівлі (особливо актуально при закупівлі овочей та фруктів, оскільки за кодом ДК - 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи номенклатура товару становить понад 20 позицій)? Буду вдячна за відповідь
Відповідь
23.12.2019 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
3320 / 3291
Протягом року вносились неодноразово зміни до річного плану закупівель по допороговій закупівлі. Наразі її сума становить 180 тис.грн. Планується внести чергову зміни на 21 тис. грн. На яку суму слід провести тендер 21 тис.грн чи як нам правильновчинити? Код ДКПП 79820000-8.
Відповідь
23.12.2019 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
3449 / 3406
Чи зобов"язаний Замовник застосовувати переговорну процедуру при відшкодуванні витрат за теплопостачання балансоутримувачу вартістю 60 тс.грн
Відповідь
20.12.2019 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
3762 / 3784
Доброго дня!Зі всією повагою, просимо надання консультації по питанню проведення процедури закупівлі послуг з фізичної охорони адміністративного приміщення. Частина приміщення Головного управління ПФУ У Волинській області знаходтся за адресою м.Луцьк, вул. Кравчука 22в, в будівлі де розміщеще 3 установи.В користуванні цих установ зальний хол, де розміщений пункт пропуску (фізична охорона).Договір про надання таких послуг, заключає кожна установа з одним контрагентом протягом багатьох років.В управлінні згідно річного плану закупівель на 2020 рік за кодом ДК 021 2015 79710000-4 охоронні послуги, загальна сума перевищує 200000 грн.,вже оголошено переговорну процедуру на пультову охорону (ДЛЯ ІНШИХ НАШИХ ПРИІЩЕННЬ), яким чином ми повинні діяти, ТАК ЯК ВІДСУТНЯ ФАКТИЧНО МОЖЛИВІСТЬ ВИБОРУ при тому, що потрібно відпадає. На яку норму Закону посилаємося, як обгрунтувати.Дуже вдяна
Відповідь
20.12.2019 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
3334 / 3262
Ми провели допорогові процедури, заключили договора, постачальники з інших областей поставили товар, витратили свої кошти на процедуру і доставку, а тепер виявилось, що казначейство здійснює проплати лише з захищених статей, через те що у них є якась вказівка зверху. Питання ось такі: 1)Хто буде відшкодовувати витрати часу та коштів на проведення процедур, на пересилку товару і т.і.? 2)як бути з незавершеними процедурами, адже ми не можемо завантажити договір до тих пір поки казначейство не дасть "добро", а час іде? 3) як в майбутньому застрахувати себе від подібного роду ситуацій? 4) як ви думаєте, ті постачальники, які "прогорять" на цих закупівлях - у них буде бажання наступного разу мати справу з державой, і з системою "Прозорро"? Це налаштує їх на позитивну співпрацю з державними підприємствами? Я не перший рік в закупівлях і можу сказати, що більшість із тих постачальників, що мені відомі - вже відмовились, через великі ризики і велику кількість довідок і бюрократичної тяганини. Значно простіше продати товар за готівку 1-й тисячі приватних споживачів, ніж, за таких умов, одній державній установі. І коли телефонуєш щоб зробити замовлення навіть за прямим договором - від нас відмахуються як від навозної мухи!
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2