Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
04.08.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
3478 / 3463
Комунальне некомерційне підприємство, яке забезпечує потреби територіальної громади, діяльність якого не здійснюється комерційній основі, надає медичні послуги. Підприємство отримує фінансування згідно програми медичних гарантій за укладеними договорами з НСЗУ. Крім того, надає платні медичні послуги. Чи підпадають під сферу застосування Закону кошти, отримані від реалізації платних послуг.
Відповідь
31.07.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
3386 / 3679
Згідно зі статтею 26 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» безкоштовне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за індивідуальною заявкою особи з інвалідністю, послугами з післягарантійного ремонту здійснюються у вигляді грошової допомоги особам з інвалідністю для оплати вартості виданих виробів та наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів підприємствам, що виконали зазначені заявки та відповідають кваліфікаційним вимогам, які визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. Відповідно до вимог Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321 «Про затвердження» (далі – Порядок) між управлінням соціального захисту населення Білоцерківської міської ради (далі –управління), особою з інвалідністю і підприємством-виробником протезно-ортопедичних виробів (далі – виробник), укладається тристоронній договір про забезпечення осіб з інвалідністю протезно-ортопедичними виробами (форма типового договору затверджена наказом Міністерства соціальної політики України 12 квітня 2018 р. № 506). При цьому, проекти відповідних договорів формуються автоматично програмним забезпечення програмного комплексу Централізований банк даних з питань інвалідності, володільцем якого є Міністерство соціальної політики України. Внесення будь-яких змін до договору, окрім зазначення реквізитів сторін, для управління є неможливим. Відповідно до п. 23 Порядку, особа з інвалідністю самостійно обирає підприємство, яке буде виготовляти йому протезно-ортопедичний виріб. Зазначений засіб реабілітації виготовляється підприємством індивідуально конкретній особі з урахуванням її функціональних можливостей та антропометричних даних. В зазначеному договорі управління виступає в ролі платника, та по суті не є набувачем права власності на товар, який оплачує, оскільки видача протезно-ортопедичного виробу проводиться підприємством-виробником безпосередньо особі з інвалідністю згідно її індивідуального вибору та замовлення. Відповідно до п.7 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі протезних виробів (у тому числі протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожної особи з інвалідністю та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням. Звертаємось із проханням надати роз’яснення щодо проведення вказаної закупівлі, а саме : - Чи підпадає дана закупівля під дію Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, що набули чинності 19 квітня 2020 року. - Якщо підпадає, то яку процедуру рекомендовано застосовувати.
Відповідь
30.07.2020 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
4004 / 4094
Доброго дня! З урахуванням інформації, що зазначена в абзаці 28 Листа № 128-29/08-5961 від 24.04.2020 року, який АМКУ направило до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогго господарства України, просимо надати інформацію щодо встановлення Замовниками в тендерних документаціях до закупівель за предметом ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти вимоги щодо наявності у учасників певної кількості (в тому числі партнерських) АЗС на яких відбувається відпуск палива за талонами єдиного зразка. В деяких випадках, щоб виконати умову щодо кількості АЗС в межах населеного пункту - учасники мають запропонувати замовнику здійснювати заправку транспорту через 2 або більше мережі АЗС. Варто зауважити, що учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів - мають декілька партнерських АЗС різних оргових марок, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів ОКРЕМО. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. ОТЖЕ, ЧИ МОЖЕ ВВАЖАТИСЯ УМОВА ЩОДО НАЯВНОСТІ ЄДИНОГО ЗРАЗКА ТАЛОНІВ НА ДЕКІЛЬКА МЕРЕЖ АЗС ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ?
Відповідь
30.07.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
3893 / 3811
Розшифруйте, які саме послуги відповідно до ст. 3 ч.5 п. 13 підпадають під випадок: "послуги фінансових установ, у тому числі міжнародних фінансових організацій, щодо надання кредитів, гарантій, лізингу та послуги, допоміжні до фінансових послуг;"? Чи підпадають під це поняття послуги та установи, які надають послуги зі страхування? Чи підпадають аудиторські послуги та установи,які надають послуги з аудиту?
Відповідь
15.07.2020 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
4274 / 4158
Доброго дня! Замовник проведено торги на очікувану вартість 10 млн. грн. Тендерною документацією вимагалось забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії в сумі 300 тис. грн., хоч при затверджені тендерної документації членами тендерного комітету було вирішено вимагати банківську гарантію в сумі 3 відсотка ,але сталася помилка секретаря тендерного комітету та в тендерній документації приписано 300 тис. грн. Відмінити торги замовник немає можливості, оскільки не можна допустити зрив ремонтної компанії при підготовці до опалювального сезону. Чи може учасник надати банківську гарантію у розмірі три відсотки від вартості договору для не порушеня законодавства та відповідно рішеня, яке було ухвалено тендерним комітетом?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2