|
10.10.2023
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Техпроцес виготовлення відомчої заохочувальної відзнаки Національної гвардії України – нагрудний знак «За доблесну службу».
1. Порубка металу на заготовки.
2. Висікання контурних заготовок.
3. Карбування деталей відзнак.
4. Обсічення облою на деталях.
5. Свердління технологічних отворів.
6. Зенківка технологічних отворів.
7. Розмітка місця для пайки гвинта.
8. Зенківка місця для пайки гвинта
9. Пайка гвинта.
10. Слюсарна обробка деталей.
11. Карцування деталей перед гальванічним покриттям.
12. Гальванічне покриття деталей нікелем.
13. Гальванічне покриття деталей золотом
14. Трибогальванічне покриття окремих частин деталей.
15. Нанесення емалей.
16. Нанесення захисного лаку.
17. Свердління отвору в гайці для кріплення до одягу.
18. Нарізання різьби в гайці для кріплення до одягу.
19. Збирання виробу.
20. Пакування виробу.
Техпроцес виготовлення почесного знаку Національної гвардії України «За співпрацю».
1. Порубка металу на заготовки.
2. Висікання контурних заготовок.
3. Карбування деталей відзнак.
4. Обсічення облою на деталях.
5. Свердління технологічних отворів.
6. Зенківка технологічних отворів.
7. Висікання технологічних отворів на колодці.
8. Заточка булавок для колодки.
9. Встановлення булавок у колодку.
10. Порізка стрічки.
11. Закріплення стрічки на колодку.
12. Виготовлення з воску деталей для литва.
13. Формування опок з восковими деталями для литва.
14. Термічна обробка опок з восковими деталями для литва з витоплюванням воску.
15. Литво деталей з металу.
16. Слюсарна обробка деталей.
17. Карцування деталей перед гальванічним покриттям.
18. Гальванічне покриття деталей нікелем.
19. Гальванічне покриття деталей золотом
20. Нанесення емалей.
21. Нанесення захисного лаку.
22. Виготовлення металевого кільця для з’єднання колодки з підвісом.
23. Збирання виробу.
24. Пакування виробу.
Це технологічні процеси які мають бути витриманні щоб не допустити неякістного виробу, так як договір після проведення тендеру був підписаний 04.10.2023 року, Поставити вироби за умовам хехнічного опису і поставки потрібно: " почесного знаку Національної гвардії України «За співпрацю»." до 15.10.2023 (400шт)а відзнаку Національної гвардії України – нагрудний знак «За доблесну службу»(3000шт).до 20.10.2023 року. не є можливим виходячи з технологічного процесу і робочого часу. Просимо розглянути питання про перенесення термінів поставки на 28 робочих днів.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – постанова № 1178, Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначеним цим пунктом. Отже, Законом та Особливостями встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у підпунктах 1-8 пункту 19 Особливостей. Так, відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Особливостями не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Таким чином, зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися у випадках та порядку, що були передбачені проектом договору та договором про закупівлю з урахуванням Особливостей. Водночас з питань належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю, зокрема в частині перенесення строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, слід звертатись безпосередньо до замовника.
|
|
29.09.2023
|
Запитання
Тема:
Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись
|
Розширений перегляд
|
|
З метою уникнення настання юридичних наслідків, прошу комісію з розгляду скарг щодо передачі державного та комунального майна звернути увагу відповідно до певного об'єкту та аукціону. Мною як учасником, переможцем в період часу який наданий законодавством направлено звернення орендодавцю балансоутримувачу про надання інформації,відомостей до об'єкту аукціону, технічні паспорти та інші підтверджуючі документи. Але на 29.09 23-го року договір є не підписаним, орендодавцем постійне уникання належної відповіді та забезпечення контролю передачі балансоутримуючим запрошуваних документів не було реалізовано. Прошу прийняти електронну скаргу таку яка надана як вимушений захід
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що інформаційний ресурс Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі. Зважаючи на те, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 483 "Деякі питання оренди державного та комунального майна" державне підприємство “Прозорро.Продажі”, що належить до сфери управління Міністерства економіки України, є відповідальним за забезпечення функціонування електронної торгової системи - адміністратором електронної торгової системи, питання відноситься до компетенції іншого структурного підрозділу Мінекономіки. Тому пропонуємо надсилати його як електронне звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” через відповідний розділ офіційного веб-порталу Мінекономіки http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=6b55a2e1-13c3-432e-8472
|
|
28.09.2023
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день!
Наша компанія є офіційним дистриб'ютором на території України турецької компанії виробника генераторів. Більша частина виробництва генераторів відбувається в Туреччині. В Україні ми заправляємо генератор рідинами та монтуємо деякі комплектуючі (контролери). Наше питання полягає в наступному: Як нам правильно локалізувати зараз товар, оскільки вкінці процедури ми маємо підписати все кеп. Турецька компанія має відповідні сертифікати ДСТУ ISO, однак немає кеп і тут виникають технічні складнощі. Чи можемо ми як офіційний дистриб'ютор та їх представник зробити локалізацію товару від своєї компанії? Як нам правильно все оформити? Будемо дуже вдячні за відповідь
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, оскільки інформаційний ресурс Уповноваженого органу направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі та, зважаючи на те, що питання Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), належить до компетенції Департаменту розвитку реального сектору економіки Мінекономіки, пропонуємо з цих питань звертатися листом за електронною адресою: [email protected] або за поштовою адресою Міністерства: 01008, м. Київ, вул. М. Грушевського 12/2, вказуючи адресатом Департамент розвитку реального сектору економіки Мінекономіки. Водночас зазначаємо, що за довідковою інформацією можна звернутись до Департаменту розвитку реального сектору економіки за телефонами: 200-47-73*3725, 200-47-73* 3198.
|
|
26.09.2023
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Замовником допущено технічну помилку у назві закупівлі при оголошенні відкритих торгів на реконструкцію закладу, оскільки дана помилка була зроблена в назві проектно-кошторисної документації. Переможець підтверджений, ми на етапі підписання договору. Як правильно врегулювати дану помилку - чи просто підписувати договір з правильною назвою, чи з укладенням додаткової угоди? Чи можливо є інші варіанти?Дякую.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання містить в запиті № 102/2022, що розміщений на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3625e7d7-06a2-476a-99f8-da1b88e74f18&lang=uk-UA
|
|
15.09.2023
|
Запитання
Тема:
Оприлюднення інформації про закупівлю
|
Розширений перегляд
|
|
Договір про закупівлю від 12.09.23 р оприлюднювала 14 вересня, останній день реєстрації в ДЗО. В цей день при накладанні вже другого ЕЦП замовника, виникла помилка з технічних причин при шчитуванні ключового контейнера. З кільканнадцяти спроб, після 00.00 год. 15.09. всетаки вдалось підписати. Проте закупівля оголошена висвітлює 14.09. , а закупівля завершена 15.09. Чи законно це, та чи несе це якусь відповідальність?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Вимоги до функціонування електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Водночас відповідно до пункту 2 Порядку функціонування системи комісія щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель (далі - комісія) - постійно діюча комісія, що утворюється Уповноваженим органом з метою розгляду питань діяльності електронних майданчиків, авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків в електронній системі закупівель. Рішення комісії мають рекомендаційний характер. При цьому відповідно до підпункту 6 пункту 26 Порядку функціонування системи основними завданнями комісії є розгляд звернень, скарг та інформації від адміністратора, користувачів та операторів авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків з питань, віднесених до компетенції комісії. Тому, з питань щодо діяльності електронних майданчиків можна звернутися до комісії за електронною адресою: [email protected] або за поштовою адресою Міністерства: 01008, м. Київ, вул. М. Грушевського 12/2 та зазначити, що лист адресований Комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель. Крім цього, відповідно до пункту 2 Порядку функціонування системи адміністратор електронної системи закупівель (далі - адміністратор) - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства слід також звертатися до адміністратора системи ДП “ПРОЗОРРО”.
|