Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
02.09.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
4275 / 4233
Для проведення капітального ремонту приміщення амбулаторії проводилась спрощена закупівля робіт з капітального ремонту. За єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 454530007 капітальний ремонт і реставрація. Предмет: капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів (відповідно до п.27 ст.1 Закону "Про публічні закупівлі") Оскільки очікувана вартість робіт перевищує 300 000грн. обовязковим є отримання експертного висновку кошторисної частини технічної документації. Оскільки ремонтні роботи не передбачали реставрації, нами отриманий експертний висновок щодо кошторису капітального ремонту без зазначення словосполучення "...і реставрація". Чи є в даному випадку яке-небудь порушення і чи можна приступати до виконання робіт з капітального ремонту приміщень за наявності експертного висновку кошторисної частини технічної документації щодо капітального ремонту?
Відповідь
18.12.2018 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
4275 / 4185
При закупівлі природного газу застосовуючи процедуру Відкриті торги, за результатами аукціну перемогла компанія з найнижчою ціною. Після підписання договору та внесення інформації до електронної системи, учасник надає на підпис додаткові угоди про підвищення ціни в розмірі до 10%. Питання: 1. Чи правомірно учасник підвищує ціну до початку постачання? (Якщо так, тоді сенс того ЗУ "Про публічні закупівлі" стосовно економії коштів, яка може бути економія коштів, якщо учасник знизив ціну тільки для перемоги в аукціоні, а далі, поетапно підвищить ціну до рівня, вищого за найбільшу цінову пропозицію, подану для участі у торгах?) 2. Чи можливо застосування умов про мінімальний поріг вартості Природного газу, для включення до тендерної документації?
Відповідь
12.11.2021 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
4274 / 4096
Замовник провів переговорну процедуру на підставі п.2 ч.2 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;). В подальшому переможця закупівлі (контрагента) було внесено до Реєстру Зведених відомостей щодо спотворення результатів торгів. Таким чином, відповідно до ст.17 Закону суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Проте, відповідно до ч.1 ст.17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (КРІМ ВИПАДКІВ, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). 1) Оскільки переможець (контрагент) внесений до цих відомостей, чи правомірно буде визначати переможцем переговорної процедури, проведеної на підставі відсутності конкуренції з технічних причин, такого учасника - у подальшому. 2) Чи обов'язково у цьому випадку (у подальших переговорних закупівліх, проведених за відсутності конкуренції з технічних причин) Замовнику перевіряти Учасника на внесення до такого реєстру.
Відповідь
04.11.2019 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
4273 / 4269
Доброго дня. Замовник 28.10.19 публікує план на очікувану вартість 175 000 грн, потім створює закупівлю на 1 послугу з тією ж очікувану вартість. А станом на 04.11.19 р у замовника постала потреба додати ще одну послугу до даної закупівлі (у зв'язку з тим,що відкриті торги, які були оголошені раніше, де послуга також була одна,не відбулась, а послуга конче потрібна) та збільшити відповідно очікувану вартість та кількість послуг з внесенням відповідних змін відповідно до ЗУ. Постала потреба в зміні плана закупівлі, але внести зміни виявилось неможливим.Відсутня функціональна можливість редагування після створення закупівлі. Поясніть будь ласка чому ДП Прозорро не дотримується вимог закону "Про публічні закупівлі", а саме ст. 4, 18,23? Відповідно до якої норми закону відсутня можливість редагування річного плану закупівель?
Відповідь
09.04.2021 Запитання      Тема: Оскарження процедур закупівель Розширений перегляд
4271 / 4236
Доброго дня. Наша компанія, як представник учасника публічної закупівлі, звертається до вас з проханням надати розгорнуту відповідь стосовного наступного. Відповідно до пункту 21 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII (надалі – Закон), протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Відповідно до пункту 22 ст. 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Пунктом 21 ст. 18 Закону передбачено, що рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зв’язку із чим постає питання, з якого саме моменту починається відлік зазначених 30 днів - з дати засідання колегії АМКУ (тобто, дати прийняття рішення) або ж з дати публікації рішення в системі? Якщо відлік починається з дати прийняття рішення - яким чином Замовник може його втілити до моменту його повної публікації у системі, адже Замовник не має можливості ознайомитися з детальним змістом, викладеним у такому рішенні в повному обсязі, доки воно не буде опубліковане ?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2