|
10.01.2022
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Згідно редакції ст 40 "відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником". Які документи мають бути підтвердженням проведення процедури?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124
При цьому замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
|
|
17.07.2018
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Підкажіть, будь-ласка, чи підпадають агентські послуги (відповідно до яких Агент зобов’язувався надавати Театру послуги з розповсюдження від імені, під контролем і в інтересах Театру погоджені сторонами квитки, які розміщенні в системі розповсюдження квитків "Maestro Ticket System" під дію Закону України «Про публічні закупівлі»? Вартість послуг (агентська винагорода) складає узгоджений між сторонами відсоток від сукупної номінальної вартості квитків, та становить більше 200 тис. грн. на рік. При цьому Театр не сплачує Агенту вартість послуг, Агент самостійно утримує комісійну винагороду.
Якщо так, просимо розяснити, яким чином Театр має здійснити закупівлю агентських послуг, враховуючи той факт, що вартість цих послуг вимірюється у відсотковому (%) показнику, а не грошовому, а система електронних закупівель пропускає виключно грошовий показник.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання міститься у запиті 635/2017 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c08ca251-8ec7-4d03-a736-3e765d3c3eb1&lang=uk-UA
|
|
02.12.2020
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!
Підкажіть будь ласка.
Процедура закупівлі UA-2019-08-13-000423-c
Замовником внесено кваліфікаційні умови до тендерної документації, а саме: надання учасниками
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка засвідчує, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована в електронній формі, відтворена на папері, у відсканованому вигляді, яка підтверджує, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Переможцем даного аукціону обрано учасника, який надав вищезазначені документи у довільній формі за власним підписом.
Отже питання - чи не порушено замовником норми чинного законодавства внаслідок прийняття пропозиції учасника та укладання договору поставки?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 “Щодо застосування статті 17 Закону”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F34835-06
Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб"єктів сфери закупівель в конкретних випадках.
|
|
07.10.2020
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Після проведення закупівлі двічі не відбулась було застосувано переговорну процедуру закупівель.
Збільшилась кількість закупівлі даного товару більш чим на 50 000 грн. як провести дану процедуру закупівлі по даному товару?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що питання планування замовниками закупівель, які вони об’єктивно не могли передбачити, розглянуто в листі від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 "Щодо планування закупівель", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06.
Поряд з цим відповідь на схоже за змістом питання надано у запиті №1137/2020 розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=a8f34b12-f916-47a7-a9b8-08138b103f81.
Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
14.09.2020
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
1. Чи поширюється постанова КМУ № 225 та Перелік, затверджений цією постановою, в частині закупівлі "Спеціалізованого санітарного автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги" на заклади охорони здоров'я вторинного рівня, зокрема КНП? 2. Чи може заклад охорони здоров'я вторинної ланки закупити згідно із затвердженим Постановою КМУ № 225 Переліком "Автомобіль для надання швидкої допомоги" вартістю понад 2 млн.грн. без процедури відкритих торгів, лише оприлюднивши звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, як того вимагає Постанова?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання містяться в листах від 20.03.20 № 3304-04/20005-06 “Щодо закупівель на випадки, які спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, від 25.03.2020 № 3304-04/20656-06 "Щодо порядку закупівель у зв’язку із COVID-19", від 01.04.2020 № 3304-04/22081-06 "Щодо змін, внесених до порядку закупівель у зв’язку із COVID-19", від 07.07.2020 № 3304-04/42059-06 "Щодо змін до порядку закупівель у зв’язку із COVID-19 стосовно інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F20005-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F20656-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F22081-06%20
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F42059-06
|