|
18.09.2019
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Прошу надати розясненння з наступного питання: Замовником двічі було ввідмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників ( першого ражу жодного учасника, другого разу 1 учасник), при цьому в другому разі було змінено кількість предмета закупівлі, не змінюючи його якісні характеристики а також вимоги до учасників. Чи можна у такому разі проводити переговорну процедеру, і чи відноситься зміна кількості предмету закупівлі до зміни його технічних та якісних характеристик?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користвачу повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання міститься на Інформаційному ресурсі Уповнвоаженого органу за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4444ee23-8893-46ee-9369-0718549e9ca5&lang=uk-UA у запиті 156/2017.
|
|
18.09.2019
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
У липні 2019 було проведено переговорну процедуру на закупівлю лікарських засобів. В специфікацію договору, який був укладений за її результатами, включена, поміж інших лікарських засобів, вакцина від грипу. На сьогоднішній день підприємство, яке поставляє КНП лікарські засоби повідомляє, що вакцина відсутня, і пропонує через додаткову угоду зменшити суму договору. Виникає питання яким чином купувати цю вакцину. Через відкриті торги чи через прямий договір?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посилання http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, розміщено лист від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, в якому міститься інформація щодо обставин, у разі наявності яких предмет закупівлі виступатиме новим предметом договору.
|
|
18.09.2019
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Підприємством протягом 2019 року було проведено декілька відкритих торгів, так:
- в лютому проведено відкриті торги на придбання пального за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. В результаті торгів було укладено договір на суму, що є нижчою на 300 тис. від очікуваної вартості;
- червні проведено відкриті торги на придбання товарів за ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали, економія коштів від проведеної закупівлі склала 250 тис.
Прошу надати роз'яснення чи може замовник на зекономлені кошти у жовтні 2019 року укласти два прямих договора на придбання пального, кожен з яких не буду перевищувати 200 тис.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Поряд з цим повідомляємо, що питання планування процедур закупівель та визначення очікуваної вартості закупівлі розглянуто в листах від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 “Щодо передумов здійснення закупівель” та від 20.08.2019 № 3301-04/34980-06 "Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі" розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=29640-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=48844-06 та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=34980-06
|
|
18.09.2019
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
1. Чи потрібно здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт, послуг необхідних для виробництва та популяризації фільмів, якщо державна допомога (фінансування) надається у формі субсидії згідно із п.п. 2, 3, 7 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державну підтримку кінематографії в Україні".
2. Якщо здійснення публічних закупівель не передбачено законодавством для отримання субсидії, яким чином кіновиробник може отримати субсидію на виробництво та/або популяризацію національних фільмів.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Щодо питання 1
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
При цьому відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону публічною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом.
Водночас питання визначення поняття замовників у розумінні Закону розглянуто в листі Мінекономрозвитку від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 “Щодо здійснення закупівель замовниками”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=12875-06
Таким чином, оскільки Законом встановлена конкретна сфера правового регулювання, дія Закону та підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, не поширюється на відносини, які не передбачають придбання та оплату замовником товарів, робіт і послуг.
Щодо питання 2
Згідно з Положенням про Державне агентство України з питань кіно (далі – Держкіно), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2014 № 277 (далі – Положення), Держкіно є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури і який реалізує державну політику у сфері кінематографії.
Ураховуючи викладене, із зазначеним питанням слід звернутись до вищезазначеного органу виконавчої влади.
|
|
18.09.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до умов ТД, розділі "Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" - замовником була встановлена умова, що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій".
В тендерній пропозиції учасника з найбільш вигідними умовами вказано, що їх тендерна пропозиція дійсна протягом 90 днів.(без слова календарних).
Виникає питання, чи є це підставою для відхилення даної пропозиції зазначене порушення, так як в п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про держані закупівлі" сказано, що - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що подібне питання розглянуто у запиті 660/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=19bae207-3168-4ded-9dac-0527f9503410&lang=uk-UA
|