Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
31.01.2020 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
3859 / 3745
Нормами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено два типи договірної ціни – тверда та динамічна. При цьому, тверда ціна встановлюється незмінною на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем гарантій щодо виконання завдання в установлені строки за фіксовану ціну, а взаєморозрахунки за твердими договірними цінами проводяться на підставі виконаних робіт та їх вартості, визначеної в договорі. Враховуючи, що договір укладено внаслідок проведення процедури відкритих торгів, чи має право замовник при проведенні взаєморозрахунків витребовувати у підрядника накладні на матеріали та обладнання на підтвердження його (підрядника) витрат, якщо така норма при цьому НЕ міститься у договорі про закупівлю? Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом усього строку будівництва. Уточнення динамічної договірної ціни здійснюється з урахуванням обґрунтованих цін на матеріальні ресурси, що склались на момент уточнення. Просимо роз’яснити, чи повинен підрядник при проведенні взаєморозрахунків у випадку динамічної договірної ціни надавати замовнику накладні на матеріали та обладнання на підтвердження його (підрядника) витрат, якщо при цьому уточнення динамічної договірної ціни не відбувається, а такі матеріали та обладнання актуються за цінами, визначеними в погодженій підчас проведення відкритих торгів договірній ціні?
Відповідь
27.01.2020 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
4553 / 4568
Міністерства примушують виконувати державні закупівлі в системі "Прозорро", при цьому не забезпечують ніякого механізму захисту від недобросовісних постачальників, які можуть поставити не той товар, чи не у вказані строки. Чому нема можливості залишити хочаб відгук про постачалника, або звернутись з проханням про перевірку і недопущення такого постачальника до обману інших закупівельників? Не давайте будьласка стандартних відповідей, а краще зауважте і прийміть міри! Дякую!
Відповідь
17.12.2019 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3923 / 3949
Військовою частиною А0215 (далі - Замовник) здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. За результатами проведених торгів з учасником-переможцем укладено договори закупівлі. Учасником-переможцем внесено забезпечення виконання договорів. Умовами договорів передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсним у випадках, передбачених Законом. У разі не виконання Постачальником своїх зобов’язань за договором закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником. Разом з тим, у зв’язку із не виконанням постачальником умов договору щодо постачання товару у строки визначені договором (за одним договором постачальником не поставлено товар взагалі, за іншим – поставлено лише частково), договори замовником розірвано в односторонньому порядку,. У подальшому, після розірвання договорів, постачальником надано висновок Торгово-промислової палати України про наявність істотних обставин, що безпосередньо вплинули на виконання договорів та є підставою для продовження строків постачання товару, але в межах дії договору, або припинення господарського зобов’язання через неможливість його виконання у встановленні строки у зв’язку з виникненням обставин, за які жодна з його сторін не відповідає. Також враховуючи відсутність вини постачальника в порушенні строків постачання товару, штрафні санкції, передбачені Договором, не підлягають до застосування. Враховуючи вище зазначене, прошу надати роз’яснення щодо повернення (або неповернення) забезпечення виконання договору у зазначеному вище випадку.
Відповідь
16.12.2019 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
5091 / 4969
Доброго дня! Відбулися торги по газу, виграв учасник з ціною нижче ринкової на 26%, ми оголосили його переможцем, зараз на стадії підписання договору. Чи правомірним буде підписання договору з переможцем в якого занижена ціна? Чи все ж таки фактор найнижчої ціни - є основним?В нашій тендерній документації було прописано "З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції та на підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо-ринкових цін на газ природній по країні, учасник закупівлі надає в складі тендерної пропозиції оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки або експертного висновку від уповноваженого органу із зазначенням діапазону цін по регіонам України, що видана учаснику закупівлі станом на місяць подання учасником свої пропозиції."Чи повинні ми на стадії підписання договору-скасувати рішення про переможця, чи це на наш розсуд і нижча ціна, то є більш вагомим критерієм. Учасник надав цю довідку з ринковими цінами, але його ціна нижча від ринкової. Нам надійшла вимога від іншого учасника скасувати рішення, тому що ціна учасника, що виграв аукціон занижена, але строки подання вимог та скарг вже пройшли. Скарги до АМКУ не було. Які наші дії? Підписання договору з тим учасником, який переміг у аукціоні з найнижчою ціною? Будемо вдячні за відповідь.
Відповідь
13.11.2019 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
5481 / 5092
Доброго дня! Допоможіть розібратись з наступним питанням. Наше підприємство оголосило процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт. На момент подачі оголошення термін виконання робіт був до 31.12.2020 року. У зв’язку зі змінами до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, строки виконання робіт по об’єкту були перенесені до 31.12.2021 року. Підкажіть як діяти нам у даному випадку: 1. Відповідно до ст.23 внести зміни у тендерну документацію щодо продовження строку виконання робіт, опублікувавши її на майданчику, без зміни строку виконання робіт в самому оголошенні (тобто залишається до 31.11.2020) чи все таки разом зі змінами внесеними у тендерну документацію переносити строки виконання робіт в самому оголошені? Як видно з практики, ДКСУ вбачає внесення будь яких змін в ОГОЛОШЕНЯ є суттєвим порушенням, так як внесення змін в оголошення не передбачене жодною статтею Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема і ст. 23 Закону (Замовник має право вносити зміни лише до тендерної документації та, відповідно до умов даної статті, продовжується строк для подання тендерних пропозицій у разі необхідності). А органи державного казначейства звіряють Звіт про результати проведення процедури закупівлі з умовами договору і вийде так що у Звіті строк виконання робіт буде до 31.12.2020 року відповідно до оголошення, а у Договорі 31.12.2021 рік відповідно до змін до тендерної документації. Будемо вдячні, якщо, можливо, ви вкажете нам посилання на ваші роз’яснення чи на нормативні документи. Дякуємо за допомогу.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2