Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ДП "Дирекція з будівництва аеропорта "Одеса"
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Необхідність проведення процедури закупівлі на послуги субпідрядника
Суть питання: У 2013 році було проведено відкритий тендер по об’єкту: «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса», згідно норм Закону України «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до результатів тендеру було обрано генпідрядну організацію для здійснення будівельних робіт.
У тендерній документації 2013 генпідрядна організація надавала перелік підприємств, для залучення в якості субпідрядників. Проте фактично роботи на вищезазначеному об'єкті розпочались в кінці 2017 року, з огляду на знов виниклу необхідність залучення субпідрядників генпідрядна організація надає службі замовника на узгодження новий перелік субпідрядних організацій.
У відповідності до пункта 17 частини другої статті 22 Закона України "Про публічні закупівлі" та статті 36, умови договору після проведення тендеру не повинні відрізнятись від зазначених у тендерній документації.
Також слід зазначити, що кількість робіт субпідрядної організації перевищує встановлені законом 20 відсотків.
Просимо Вас надати роз'яснення з ситуації, яка склалась, та надати відповідь:
1. Чи повинно ДП "ДБ МАО" або Генпідрядна організація проводити відкрити торги на залучення субпідряника у такій ситуації.
2. Які юридично обгрунтовані дії слід вчинити ДП "ДБ МАО" по вирішенню даного питання.
Відповідь на запит 158/2018

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Водночас повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Міністерства (www.me.gov.ua) у підрозділі “Листи інформативного характеру” розділу “Державні закупівлі (Архів)” підрубрики “Публічні закупівлі” рубрики “Діяльність” за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&tag=RoziasnenniaStosovnoZastosuvanniaZakonodavstvaUSferiDerzhavnikhZakupivel, розміщено лист від 07.04.2015 № 3302-05/906-07 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю ”

Разом з тим, повідомляємо, що повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запитах від 12.02.2018 № 168/2018 та від 24.07.2017 № 764/2017 за посиланнями

http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=35699c12-9be1-4299-ac02-ba962be59bf6&lang=uk-UA, http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=be08657f-3684-4367-83a1-cd5313201ae2&lang=uk-UA

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Зміна істотних умов
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2