Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради "Коледж культури і мистецтв"
Тема: Переговорна процедура закупівлі
Суть питання: Нашою установою проведено процедуру закупівлі у системі електронних державних закупівель Рrozorro» пари та гарячої води у ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» в обсязі 198,86 Гкал. (процедуру завершено 22 лютого 2017 року).
У зв’язку з технічними особливостями у роботі системи «Рrozorro», після роздрукування звіту про результати проведення процедури виявилося, що цифра обсягу теплової енергії 198,86 Гкал. заокруглена до цифри 199,00 Гкал. Як на пояснили фахівці системи електронних закупівель, система не сприймає дробні числа і заокруглює їх.
Головне управління державного казначейства України у Київській області не може провести платіж, у зв’язку з невідповідністю суми обсягу теплової енергії, визначеної у договорі – опублікованому звіту у системі електронних закупівель.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі», ми позбавлені можливості провести повторну процедуру, у зв’язку з відсутністю законних підстав для визнання договору (за результатами тендерної процедури) недійсним.
Чи можемо укласти додаткову угоду до договору
від 09 березня 2017 року № 521609 (за результатами процедури) на збільшення обсягу закупівлі пари та гарячої води та визначити його у обсязі: 199,00 Гкал. на суму: 275,324,46 грн.і таким чином вирішити проблему?

Відповідь на запит 417/2017

Шановний користувачу, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Частиною другою статті 19 Закону передбачено, що звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.

При цьому згідно з частиною другою статті 7 Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю.

Довідково інформуємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщений лист від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю" та за посиланням  http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb розміщено лист від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03  “Щодо електронної системи закупівель”.

 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2