gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Огляд судової практики щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Комунальне підприємство "Бучанське управління житлово-комунального господарства" Бучанської міської ради
Тема: | Планування закупівель |
Тема розширена: | Поділ предмета закупівлі |
Суть питання: |
Відповідно до ДБН А2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» до об’єктів будівництва віднесені лінійні об’єкти інженерно транспортної інфраструктури. Бучанською міською радою в 2017 року було передано на баланс та обслуговування КП «Бучанське УЖКГ» об’єкти дорожньо-транспортної інфраструктури комунальної власності, які є лінійними об’єктами інженерно-транспортної інфраструктури. Для проведення капітального ремонту однієї вулиці міста було виготовлено два проекти, кошторисна вартість яких складає 1 млн. 300 тис. грн. кожний. Пунктом 4.9. ДБН А2.2-3:2014 визначено, що проектування може виконуватися за чергами будівництва, а також із виділенням пускових комплексів, якщо це передбачено завдання на проектування. У цьому разі стадія, яка затверджується або схвалюється, розробляється у цілому на об’єкт будівництва, окрім випадків, передбачених законодавством. З огляду на вищевикладене, просимо роз’яснити, чи можна вважати окремим об’єктом будівництва чергу будівництва (капітального ремонту), якщо на неї розроблений окремий проект. Також, просимо роз’яснити, чи є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» вважати окремими об’єктами будівництва, а отже і різними предметами закупівлі - роботи по кожному проекту капітального ремонту на різні частини однієї вулиці чи дороги (наприклад: Проект на капітальний ремонт вул. Незалежності від № 2 до № 12 та Проект на капітальний ремонт вул. Незалежності від № 14 до № 20). |
Відповідь на запит 272/2018 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 25.11.2016 №3302-01/38216-06 "Щодо закупівлі робіт", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |
Теги: | Планування закупівель |