Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „МІСЬКЗЕЛЕНБУД”

Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Розгляд наступної пропозиції після скасування АМКУ рішення замовника про визнання переможця
Суть питання: Згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВІДДІЛУ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ІНДУСТРІАЛЬНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ (Замовник) № 35 від 23.08.2017 ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ МОІСЕЄВА ОЛЕКСІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА було визнано переможцем процедури закупівель (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-28-001833-b, ДК 021:2015, код 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (омолодження, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев, санітарна обрізка із застосуванням телескопічних вишок, валка вручну, викорчовування пнів, вивіз та утилізація).
Рішенням АМКУ від 21.09.2017 № 6617-р/пк-пз було зобов’язано ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ІНДУСТРІАЛЬНОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ скасувати рішення про визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ МОІСЕЄВА ОЛЕКСІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-07-28-001833-b .
На теперішній час замовником зазначених торгів не розглянуто наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, як того вимагають приписи ч. 4, 5 ст. ст. 28 Закону України „Про публічні закупівлі”.
В той же час, 26.09.2017 Замовником було оголошено ідентичну згадуваній процедуру закупівель (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-26-000446-a).
У які строки у даному випадку Замовник зобовязаний розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною? Чи вправі Замовник оголошувати новий тендер, якщо не було визначено переможця ідентичної процедури закупівель, яка вже відбулася?
Відповідь на запит 975/2017

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Порядок оскарження процедур закупівель визначено статтею 18 Закону.

Згідно з частиною дванадцятою статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.

Разом з тим Законом не встановлений строк для виконання рішення органу оскарження.

При цьому планування та проведення процедур закупівель належить до функцій тендерного комітету або уповноваженої(них) особи (осіб) замовника.

Водночас статтею 38 Закону  встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи) зокрема несуть відповідальність згідно із законами України.  За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оскарження процедури закупівлі Відкриті торги
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json