Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від ТОВ "НВК СКІФ"

Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Щодо бюджету закупівлі
Суть питання: 21.02.2020 р. Замовником Військова частина А0665 (код ЄДРПОУ 08327157) було опубліковано на офіційному майданчику тендерів державної системи закупівлю UA-2020-02-21-000240-a, код 35740000-3 Симулятори бойових дій. Однак, Товариство, як виробник симуляторів бойових дій та впевнені шо інщі учасники не мають змоги прийняти участь в даній закупівлі, оскільки бюджет даної закупівлі умисно занижений на 500 000 грн. З бюджетом 1 170 000,00 продати 13 позицій симуляторів взагалі не можливо. З цього приводу на тенденому майданчику є вимоги-запитання від учасників щодо збільшення бюджету до 1 600 000,00 грн. Однак, тендерний комітет це все грубо проігнорував. Таким чином, просимо надати розяснення, чи Повинен Замовник перед публікацією закупівлі здійснювати аналіз ринку цін станом на дату публікації, чи повинен Замовник робити розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, проводити аналіз ринку з використанням публічної інформації з ProZorro? Як постачальнику вплинути на організатора торгів, якщо бюджет закупівлі дуже занижений, що унеможливлює участь всіх учасників у закупівлі?
Відповідь на запит 359/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-06%2F48844-06, https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=13647 розміщено листи від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 “Щодо передумов здійснення закупівель”, який містить інформацію щодо здійснення замовником попередніх маркетингових досліджень, вивчення ситуації на ринку, моніторингу комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт, а також джерел інформації, яка може бути використана, зокрема для очікуваної вартості предмета закупівлі та від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06 “Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель”. 

Довідково зазначаємо, що частиною четвертою статті 4 Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ, який вступить в дію 19.04.2020, передбачено, що замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.

Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.

Проведення замовником попередніх ринкових консультацій сприятиме відкритості та прозорості закупівельного процесу. Отримані рекомендації та інформація за результатами проведення ринкових консультацій можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, а саме в частині встановлення технічних вимог до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасників, залученню широкого кола потенційних учасників.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Планування закупівель
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json