Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Підписання договору з переможцем торгів, якого після визнання переможцем торгів віднесено до зведених відомостей АМКУ
Суть питання: Замовником 31.01.2020р оголошено мультилотову закупівлю за процедурою відкритих торгів - ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту у м. Івано-Франківську) (публічне посилання на закупівлю https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-01-31-002872-a).
Тенд. проп.учасника, ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793), відповідає вимогам тендерної документації, документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам Замовника. Керуючись п. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Замовником прийнято рішення про намір укласти договір із ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793).
Замовником перевірено інформацію про Учасника ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793), що міститься у відкритих реєстрах. За результатами перевіреної інформації, у Замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
ФОП Андрусяком С.Ю. (3177602793) вчасно та в повному обсязі надано документи Переможця торгів (22.02.2020 року переможцем завантажено необхідні документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а також 24.02.2020 року документи надано переможцем торгів особисто замовнику).
Замовник, після отримання від Переможця зазначених вище документів, додатково перевіряє інформацію про Переможця, що міститься у відкритих реєстрах, та при необхідності роздруковує її.
24.02.2020 року Замовником повторно перевірено інформацію про Учасника (Переможця торгів) ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793), що міститься у вищезазначених відкритих реєстрах. За результатами перевіреної інформації, у Замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період оскаржень стосовно даної закупівлі було завершено електронною системою закупівель автоматично 02.03.2020 року о 00:00. Внаслідок чого між Замовником та ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793) було укладено договір від 20.02.2020 року (за 2ма лотами)
На момент розгляду тендерної пропозиції учасника, а також на момент визначення переможця торгів та отримання від нього документів переможця, Замовник неодноразово перевіряв всю необхідну інформацію, яка міститься у відкритих реєстрах. На момент визначення переможця даний учасник (переможець торгів) НЕ БУВ внесений у зведені відомості щодо спотворення результатів торгів АМКУ!
Однак, після завершення закупівлі, Замовнику із засобів масової інформації стало відомо, що Адмінколегією Івано-Франківського ТВ АМКУ прийнято рішення №59/3-р/к від 27.02.2020 року про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу на ФОП Андрусяк С.Ю. (3177602793).
Розпоряднику бюдж.коштів протягом 7роб.днів необхідно зареєструвати в органах ДКСУ юридичні зобов’язанння.
Просимо надати роз’яснення щодо подальших дій Замовника (Управління транспорту та зв’язку Івано-Франківської міської ради) стосовно закупівлі ДК 021:2015 «90910000-9 - Послуги з прибирання» (Обслуговування зупинок громадського транспорту у м. Івано-Франківську) (публічне посилання на закупівлю https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-01-31-002872-a).
Додаткові матеріали:
Відповідь на запит 357/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь міститься у запиті  № 15/2018 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e6136874-92f5-4c8b-8436-56382f69e8d6&lang=uk-UA

Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-06%2F13652-06 та https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F42560-06 , розміщено листи від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Відкриті торги
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2