Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Комплекс відпочинку "Пуща-Водиця" Державного управління справами

Тема: Переговорна процедура закупівлі
Суть питання: Комплекс відпочинку "Пуща-Водиця" ДУС проводив відкриті торги на закупку природного газу, був обраний переможець - ПП "ОККО КОНТРАКТ", 09.01.2020 була подана скарга на рішення Тендерного комітету про визначення переможця. Антимонопольний кабінет може розглядати цю скаргу протягом 15 днів (згідно Закону "Про Публічні закупівлі").
Чи може КВ "Пуща-Водиця" ДУС провести переговорну процедуру закупівлі на лютий-березень 2020 року, щоб не заморозити систему опалення, згідно ч. 2 п. 5 ст. 35 Закону "Про Публічні закупівлі".
Відповідь на запит 55/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

У залежності від вартості предмета закупівлі, визначеного відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, замовник здійснює таку закупівлю, шляхом застосування однієї з процедур, передбачених частиною першою статті 12 Закону, керуючись межами, встановленими в статті 2 Закону.

Відповідно до частини третьої статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) здійснюють вибір та проведення процедур закупівлі. У залежності від вартості предмета закупівлі, визначеної замовником, а також умов щодо застосування і проведення процедур закупівель, визначених Законом, замовник самостійно здійснює вибір процедури закупівлі та визначає можливість її застосування.

Умови застосування переговорної процедури закупівлі встановлені статтею 35 Закону. При цьому підстава проведення переговорної процедури закупівлі, визначена пунктом п’ятим частини другої статті 35 Закону, застосовується замовником як виняток, зокрема у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Згідно з частиною другою статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

Водночас повідомляємо, що узагальнена відповідь Мінекономіки надана листом від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06  “Щодо застосування  переговорної  процедури”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F37709-06 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Переговорна процедура закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json