Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Українська універсальна біржа

Тема: Інше
Тема розширена: Формальні помилки
Суть питання: Поясніть п.5 Наказу №710 - що мається на увазі під "сканована копія електронного документа" - як замовнику переконатися, що копія зроблена саме з електронного документа, а не зі звичайного Word.
По п. 10 - якщо назва вулиці була змінена до момента подання документа, адже масова зміна вже відбулася і тому маємо багато таких документів, починаючи з паспорту, то чи цей варіант може будти формальною помилкою?
Чи обов'язково в тендерній документації вказувати повний перелік формальних помилок? Чи достатньо посилатися на затверджений перелік відповідно до Наказу?
Відповідь на запит 2018/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Виходячи з пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені статтею 22 Закону.

Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено  перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним.

Отже, замовник в тендерній документації зазначає  опис формальних помилок керуючись Переліком.

При цьому віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється  замовником самостійно та відповідно до Переліку.

Крім того, питання електронних документів регулюється Законом України від 07.11.2018 № 851-IV  “Про електронні документи та електронний документообіг”, який  встановлює основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json