Головна » Прес-центр » Новини

Календар подій

31
Жовтня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Перша торговельна місія до Нідерландів онлайн: новий формат розширення експортних можливостей для МСП харчової промисловості
25.09.2020 | 16:40 | Прес-служба Мінекономіки

Торговельну місію онлайн до Королівства Нідерландів для українських виробників харчової промисловості провели Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ), ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» (ITFC) та ДУ «Офіс з просування експорту в Україні» 21-25 вересня 2020 року. Обмеження через пандемію COVID-19, підштовхнули організаторів трансформувати даний захід та перевести його онлайн, що в Україні відбувається вперше.

5-ти денна програма розширення торговельних можливостей для українських малих і середніх підприємств на нідерландському ринку складалась з двох частин - підготовчої та власне зустрічей «бізнес-до-бізнесу» (В2В). Серед учасників місії: українські виробники фруктів та ягід (ФГ «Гадз», ТОВ «Галфрост», СВК «Ягідки»), круп (ТОВ «Добродія Фудз», ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів», ТОВ «Органік Оригінал», ТОВ «Терра»), горіхів (ТОВ «Аркмен», ТОВ «Укр-Волнат») та капсульованої продукції (ТОВ «Фуд Девелопер»).

В межах підготовчої частини торговельної місії, 21 вересня компанії взяли участь у спеціальному брифінгу, завдяки якому підготувались до виходу на новий експортний ринок, вивчили особливості ведення переговорів з потенційними партнерами, розглянули додаткові можливості для пошуку замовників на іноземному ринку та протестували свою готовність до експорту. Також, експерти Офісу з просування експорту провели онлайн огляд харчових продуктів нідерландських супермаркетів на основі бази даних Mintel.

Під час брифінгу, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України - Торговий представник України Тарас Качка, зазначив: «Торговельна політика та держава посідають важливу роль в підтримці підприємництва та становленні міжнародних відносин. Це помітно при узгодженні певних правил торгівлі і зобов’язань, а також при визнанні сертифікатів. Нідерландський ринок найкращий приклад розуміння того, якою є комерція та знання того, як встановлювати відносини, пакувати продукцію та як невеликі компанії можуть співпрацювати і реалізовувати продукцію через велику мережу постачальників. Тому бізнес і держава мають діяти злагоджено. І така торговельна місія дозволяє продемонструвати потенціал українських підприємств та гідно представляти свою продукцію на європейському ринку».

Звертаючи увагу на важливість підтримки торговельних місій та їхній вплив на розвиток українського експорту, Директор офісу економічного зростання Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) Фархад Гауссі, підкреслив: «Агентство США з міжнародного розвитку підтримує малі та середні підприємства в Україні, оскільки вони сприяють розвитку економіки. Через Програму USAID «Конкурентоспроможна економіка України», ми реалізовуємо широкий спектр заходів для зміцнення конкурентоспроможності українських малих та середніх підприємств. Торговельна місія до Королівства Нідерландів в онлайн форматі - чудова можливість для МСП харчової промисловості знайти іноземних партнерів та потенційних замовників. Ми сподіваємось, що завдяки участі у місії, бізнес вдосконалить практики управління, адаптує маркетинговий підхід, розробить обґрунтовані стратегії та розвине підприємство за рахунок збільшення експортних продажів».

У підготовчому брифінгу також взяли участь: Надзвичайний і Повноважний Посол України в Королівстві Нідерланди Всеволод Ченцов, Керівник Брюссельського офісу Української Асоціації бізнесу та торгівлі Назар Бобицький, в.о. директора ДУ «Офіс з просування експорту України» Тетяна Міськова, експертка Європейської мережі підприємців Аліна Стрілець, керівник консалтингової компанії «Phaff Export Marketing» Віктор Паф, засновник нідерландської компанії 2Food Тоні-Вім ван Айден.

Друга частина торговельної місії була присвячена В2В зустрічам. У період з 22 по 25 вересня проведено близько 60 індивідуальних зустрічей з представниками 28 нідерландських компаній, та окремо з європейською торговельною мережею Jumbo.

Ініціативу «Торговельна місія українських підприємств харчової промисловості до Королівства Нідерландів» реалізовано Українським центром сприяння інвестиціям та торгівлі - ITFC в партнерстві з Державною установою «Офіс з просування експорту в Україні» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

 ***

Програма Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Конкурентоспроможна економіка України” (КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

 
Читати також:
Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json