Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
23.05.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
6523 / 6403
Замовником двічі було відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг через відсутність достатньої кількості учасників. Згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону замовник, як виняток застосовує переговорну процедуру, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Поясніть будь ласка, чи висуваються замовником до учасника вимога надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (і як учасник і як переможець), вимога надання інших документів які вимагались під час оголошення відкритих торгів, ЗА ВИНЯТКОМ подання ним технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, що зазначено у ч. 1 ст.35 Закону?
Відповідь
21.05.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
7805 / 7739
Замовником було двічі відменено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (двічі у тендері брало участь наше підприємство, інші учасники - відсутні. Запитання: Чи має право замовник не проводити переговори в рамках переговорної процедури з учасником, який брав участь у тендері,що двічі відмінений через відсутність достатньої кількості учасників? При цьому, замовник проводить переговори та заключає договір на закупівлю із третіми особами, які не брали участь у двічі відміненому тендері.
Відповідь
24.04.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
9478 / 9277
Нашим підприємством двічі відмінено відмінено відкриті торги на закупівлю пального. В першому випадку було подано чотири тендерні пронпозиції, проте три пропозиції було відхилено, оскільки вони не відповідали вимогам тендерної документації. Таким чином до аукціону було допущене лише одну тендерну пропозицію. Так, торги відмінено на підставі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. У другому випадку було подано три пропозиції, дві з яких було відхилено, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, оголошені вдруге торги також було відмінено на підставі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Отже, в обох випадках торги відмінені через відсутність достатньої кількості учасників допущених до аукціону. Чи вважається у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій (або відхилення на стадії прекваліфікації всіх тендарних пропозицій) відсутністю достатньої кількості учасників для зазстосування п. 4 ч. 2 ст. 35 Заокну, та чи правомірне у даному випадку застосування переговорної процедури на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону?
Відповідь
18.04.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
6786 / 6518
Чи можливо проведення переговорної процедури у відповідності до п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", до часу завершення основних робіт
Відповідь
04.04.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
7811 / 7689
Стаття 35-1 Закону України «Про відходи» встановлює вимоги щодо поводження з побутовими відходами, а саме: Поводження з побутовими відходами здійснюється відповідно до державних норм, стандартів і правил. Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. На підставі рішення виконкому Миколаївської міської ради від № 539 від 13.06.2016 року, яке не має обмежень суб’єктного складу у його чинності, КП «Миколаївкомунтранс», є єдиним виконавцем послуг з вивезення ТПВ на території Заводського та Інгульського районів м. Миколаєва, визначеним на конкурсних засадах органом місцевого самоврядування у порядку передбаченому Постановою КМУ від 16.11.2011 р. № 1173. З моменту прийняття виконавчим комітетом Миколаївської міської ради рішення № 539 від 13.06.2016 року та до сьогоднішнього дня склалася ситуація ігнорування та нехтування вимогами чинного законодавства України про відходи виконавчими органами Миколаївської міської ради, що здійснюють діяльність на території Заводського та Інгульського районів м. Миколаєва, які мотивують свою відмову від укладання договору на вивезення ТПВ з виконавцем послуг вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а саме необхідністю проведення процедури закупівлі послуг шляхом проведення відкритих торгів та обрання виконавця таких послуг за результатами вказаної процедури. Підпункт 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає застосування переговорної процедури закупівлі у разі: Відсутності конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи. У підтвердження монопольного становища КП «Миколаївкомунтранс» на ринку послуг з вивезення твердих побутових відходів на територіях Заводського та Інгульського районів як таке, що не має жодного конкурента на зазначеному ринку послуг» надаємо позицію Миколаївського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас надати роз’яснення з наступних питань: - чи правомірно замовники, у розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", здійснюють закупівлю послуг з вивезення твердих побутових відходів на територіях Заводського та Інгульського районів за процедурою закупівлі відкритих торгів, за наявності умов визначених пп.2) ч. 2 ст. 35 вказаного Закону; - чи повинні (зобов’язані) замовники, у розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", на протязі чинності рішення виконкому Миколаївської міської ради № 539 від 13.06.2016 року, в силу приписів ст. 17, 35-1 Закону України «Про відходи», Постанови КМУ № 1070 від 10.12.2008 р., на підставі Постанови КМУ № 1173 від 16.11.2011 р., обирати переговорну процедуру закупівлі, передбаченої ч. 1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні публічної закупівлі послуг з вивезення твердих побутових відходів, у зв’язку із наявністю умов визначених пп.2) ч. 2 ст. 35 вказаного Закону.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2