Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Консультації
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
03.08.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
766 / 787
Виникло питання, пов'язане з закупівлею періодичних видань на наступний рік: в цьому році підписка не більше 50 т.грн, укладаємо прямі договори. А як планувати та проводити на наступний? Я так розумію, якщо плануємо і оголошуємо в цьому році, то сума більше 50 т.грн, то всі закупівлі по цьому коду після 19 квітня повинні б бути по спрощеній процедурі? Чи оскільки план наступного року, то просто проводимо або спрощену, або відкриті, виходячи із потреби наступного року? Або все треба робити на початку 2021 року?
Відповідь
03.08.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
645 / 611
Нами проведено торги до 19.04.2020р. Укладений договір на послуги з використання техніки. На підставі листа контрагента договір розірваний. Чи може замовник на період проведення нової процедури закупівлі відкритих торгів укласти прямий договір на суму не більше 20 відсотків, що становить 500 тис. грн, оскільки наданя данної послуги потрібно постійно. Чи може замовник скористатись ст. 3 част. 7 Закону України? Чи може замовник дану ст.3 част. 7 використати при необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт, вартість яких становить 700 тис. (порогова планка для нас 5 млн.грн) не перевищує суму основного договору, а основний договір на капроботи становить 20 млн. грн.
Відповідь
02.08.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
616 / 570
Доброго дня! Прохання надати роз'яснення щодо питання планування, а саме: 1. Річним планом закупівель заплановано придбання «Електродвигуни» (код ДК 021:2015 31110000-0) з очікуваною вартістю 110 000,00 грн. 2. Було розпочато спрощену закупівлю на 110 000,00 грн., котра не відбулася. 3. Виходячи з тех.вимог Prozorro, з одного плану можна створити лише одну закупівлю, тобто в кожної закупівлі має бути окремий ідентифікатор плану. У випадку, коли закупівля відміняється чи не успішна, план вважається використаним. Для проведення повторної процедури замовнику потрібно опублікувати новий план 4. Новий (повторний) рядок плану на закупівлю «Електродвигуни» (код ДК 021:2015 31110000-0) з очікуваною вартістю 110 000,00 грн. призведе до того, що загальна очікувана вартість по коду ДК у Замовника перевищує 200 000,00 грн. Підкажіть будь ласка, за яким принципом здійснювати закупівлю: повторно спрощену, так наявна потреба залишилася так ж сама, чи треба вже проводити відкриті торги?
Відповідь
02.08.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
812 / 737
Покровська міська рада є власником відділу освіти Покровської міської ради Донецької області (юридична особа) та КНП "Покровська клінічна ЛІЛ". Відділ освіти потребує медичних послуг - медичний огляд працівників дошкільних та шкільних установ освіти міста. Єдиною лікарнею, яка діє на території міста та надає медичні послуги з медичного огляду є КНП "Покровська клінічна ЛІЛ". Загальна вартість послуг, що потребує Відділ освіти, становить понад 500 тис.грн. Чи є в такому випадку підстави для непроведення закупівель медичних послуг на підставі Закону та для укладання прямого договору з надання медичних послуг між Відділом освіти та КНП "Покровська клінічна ЛІЛ"? Чи можна для таких випадків застосувати пп 18 пункту 5 ст. 3 Закону Про публічні закупівлі або п. 6 ст. 3 Закону Про публічні закупівлі. Ще раз наголошую, що обидві юридичної особи належать одному власникові та їх баланси є складовою частиною міського бюджету Покровської міської ради. Проведення ж торгів в такому випадку не може виявити інших виконавців послуг, в зв'язку із неможливістю та недоцільністю для медзакладів доставляти для надання виїзних медпослуг спеціального обладнання (флюорограф, рентген, гінекологічне крісло, гістероскоп та інше).
Відповідь
31.07.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
737 / 726
Згідно зі статтею 26 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» безкоштовне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації за індивідуальною заявкою особи з інвалідністю, послугами з післягарантійного ремонту здійснюються у вигляді грошової допомоги особам з інвалідністю для оплати вартості виданих виробів та наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів підприємствам, що виконали зазначені заявки та відповідають кваліфікаційним вимогам, які визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. Відповідно до вимог Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2012 року № 321 «Про затвердження» (далі – Порядок) між управлінням соціального захисту населення Білоцерківської міської ради (далі –управління), особою з інвалідністю і підприємством-виробником протезно-ортопедичних виробів (далі – виробник), укладається тристоронній договір про забезпечення осіб з інвалідністю протезно-ортопедичними виробами (форма типового договору затверджена наказом Міністерства соціальної політики України 12 квітня 2018 р. № 506). При цьому, проекти відповідних договорів формуються автоматично програмним забезпечення програмного комплексу Централізований банк даних з питань інвалідності, володільцем якого є Міністерство соціальної політики України. Внесення будь-яких змін до договору, окрім зазначення реквізитів сторін, для управління є неможливим. Відповідно до п. 23 Порядку, особа з інвалідністю самостійно обирає підприємство, яке буде виготовляти йому протезно-ортопедичний виріб. Зазначений засіб реабілітації виготовляється підприємством індивідуально конкретній особі з урахуванням її функціональних можливостей та антропометричних даних. В зазначеному договорі управління виступає в ролі платника, та по суті не є набувачем права власності на товар, який оплачує, оскільки видача протезно-ортопедичного виробу проводиться підприємством-виробником безпосередньо особі з інвалідністю згідно її індивідуального вибору та замовлення. Відповідно до п.7 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі протезних виробів (у тому числі протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожної особи з інвалідністю та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням. Звертаємось із проханням надати роз’яснення щодо проведення вказаної закупівлі, а саме : - Чи підпадає дана закупівля під дію Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, що набули чинності 19 квітня 2020 року. - Якщо підпадає, то яку процедуру рекомендовано застосовувати.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2