Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
24.10.2022 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
2431 / 2400
Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – КП «ЦЗО» ДМР, Замовник) було проведено агреговану закупівлю за процедурою відкриті торги: Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), ID UA-2022-08-04-006857-a, для замовників-ініціаторів Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради та Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради. Замовником при оголошенні закупівлі Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (ID: UA-2022-08-04-006857-a) були заповненні електронні поля «Умови оплати»: 1. «Подія» – Поставка товару; «Опис» – Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради; «Тип оплати» - Післяоплата; «Період, (днів)» - 60; «Тип днів» - календарні; «Розмір оплати, (%)» - 93. 2. «Подія» – Поставка товару; «Опис» – Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради; «Тип оплати» - Післяоплата; «Період, (днів)» - 15; «Тип днів» - Робочі; «Розмір оплати, (%)» - 7. Розміри оплати 93% та 7%, при оголошенні закупівлі, визначались у пропорційному відношенні очікуваної вартості закупівлі кожного замовника-ініціатора (очікувана вартість Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради – 452 950,00 грн та очікувана вартість Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради – 34 000,00 грн) до загальної суми очікуваної вартості 486 950,00 грн в залежності від типу оплати, періодів та типу днів. За результатами закупівлі Департаментом соціальної політики Дніпровської міської ради укладено договір від 30.09.2022 №369 на суму 33 940,50 гривень. Казначейською службою України на адресу Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради було надано попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства щодо реєстрації зобов’язань, а саме: при здійсненні перевірки встановлено, звіт про проведення процедури закупівлі UA-2022-08-04-006857-a від 30.09.2022, договір від 30.09.2022 №369 на суму 33 940,50 грн, додаткова угода від 30.09.2022 №1 на суму 0,00 грн надані з недотриманням вимог щодо оформлення поданих документів в частині невідповідності встановленим вимогам умов оплати, зазначених у звіті про проведення процедури закупівлі (розділ «Умови оплати», «Тип оплати» - післяоплата, «Розмір оплати, %» - 7%, п.4.1. договору). КП «ЦЗО» ДМР, просить Вас надати роз’яснення з питання правильності визначення відсотку розміру оплати вартості предмету закупівлі у разі проведення агрегованої закупівлі для декількох замовників-ініціаторів та внесення відповідної інформації в електронні поля в електронній системі закупівель.
Відповідь
02.02.2021 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
3266 / 3287
Добрий день, На 2021 був заключений договір на постачанняпослуг річна сума складає 8000 грн., який був оприлюдненний в системі прозоро в 3-х денний термін. Послуги будуть надаватися помісячно відповідно і акти про виконання послуг будуть місячні. Питання: Як вивантажити місячні акти до річного договору який оприлюденний на початку 2021 року?
Відповідь
28.01.2021 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
3117 / 3279
Було помилково отзвітовано по договору по газу (відкриті торги), хоча договір було подовжено в кінці року. Зараз статус договора "закритий" і ми не маємо можливості підвантажити додаткову угоду на 20%, зареєструвати в казначействі та оплатити її. Який можливий вихід з цієї ситуації?
Відповідь
14.01.2021 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3591 / 3627
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення з наступного питання:спрощену закупівлю замовник відміняє Відповідно до частини сімнадцятої статті 14 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель,також підкрипляє ПРОТОКОЛ про відміну, але по технічним причинам на майданчике в графе ПРИЧИНА СКАСУВАННЯ вискакує "відсутность подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг". ЩО ТЕПЕР ТРЕБА РОБИТЬ???ЯК УНИКНУТИ НЕПРИЄМНІСТЬ ?..ДЯКУЮ
Відповідь
26.08.2020 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
4217 / 4252
На виконання вимог абзацу 8, пункту 10, статті 11 Закону Про публічні закупівлі (зі змінами), передбачено рішення уповноваженої особи оформлювати протоколом, дати та підпису. Пунктом 3 статті 12 цього ж Закону документи та дані що створюються та подаються згідно вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги. Виходячи з вищезазначеного прошу Вас надати роз’яснення з приводу конфліктної ситуації, яка виникає при публікації інформації визнання переможця уповноваженою особою, саме затверджувати своє рішення електронним підписом.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2