|
04.09.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Між нашим підприємством (Надавач Первинної медичної допомоги (ПМД) - Виконавець) та НСЗУ укладено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, де предметом договору є надання медичних послуг, пов’язаних з первинною медичною допомогою. Первинна медична допомога надається з урахуванням вимог наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги» від 19.03.2018 року №504. Головним завданням надавача ПМД є забезпечення населення комплексними та інтегрованими послугами зі всебічної, безперервної і орієнтованої на пацієнта ПМД. Надавач ПМД здійснює медичне обслуговування населення, безпосередньо пов’язане з наданням ПМД, відповідно до переліку медичних послуг, визначених у додатку 1 до цього Порядку.
Так, до переліку медичного обслуговування відноситься: динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів із використанням фізикальних, лабораторних та інструментальних досліджень відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
Враховуючи зазначене, та з метою виконання зобов’язань за договором Надавач має право залучати субвиконавців.
Враховуючи зазначене, просимо надати відповідь, чи є предметом закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» послуга з лабораторного обстеження, яку можливо вважати, як послугу за договором про медичне обслуговування населення, що надається відповідно до закону.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті № 1081/2020 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=2a28f63b-b060-4783-ba16-fbffca6b05e3
Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
13.08.2020
|
Запитання
Тема:
Предмет закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону Про публічні закупівлі за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Чи зобов’язаний замовник за кожною окремою будівлею проводити окрему процедуру закупівлі/закупівлі, враховуючи що предмет закупівлі робіт визначається за об’єктами будівництва (слово об’єкти визначено у множині).
Чи може замовник провести одну спрощену закупівлю/відкриті торги за декількома об’єктами будівництва (з декількома інвентарними номерами)? Наприклад закупівлю на «Проектно вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів Підприємства» (згідно до технічного завдання в переліку визначено порядка 10 об’єктів з різними інвентарними номерами).
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 1733/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=7eefce6b-5d4d-4b96-86a3-14ee2b8ce122&lang=uk-UA
Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
03.06.2020
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Чи потрібно оприлюднювати договір про надання послуг з технічного обстеження комп'ютерної техніки, обладнання та периферійного устаткування, які підлягають списанню, щодо списання і подальшого вивезення та утилізації. В нашому випадку, ми виступаємо замовником і виконавець зобов'язаний сплатити нам вартість вилучених дорогоцінних металів. Тобто витрат ми не несемо, а отримаємо певний дохід.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону.
Згідно з частиною десятою статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
При цьому відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом.
Таким чином, оскільки Законом встановлена конкретна сфера правового регулювання, дія Закону та підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, не поширюється на відносини, які не передбачають придбання та оплату замовником товарів, робіт і послуг.
|
|
27.04.2020
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
Розширений перегляд
|
|
Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – нова редакція Закону) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020.
Відповідно до абз. 2 ч. 10 ст. 3 нової редакції Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 10 нової редакції Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро.
Чи може замовник проводити процедуру відкритих торгів за конкретною запланованою закупівлею, без дотримання вимог ч. 3 ст. 10 нової редакції Закону, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені цією частиною, проте загальна запланована сума за кодом по підприємству є більшою, ніж межі, встановлені ч. 3 ст. 10 нової редакції Закону?
Чи буде таке проведення закупівлі вважатися поділом предмета закупівлі, враховуючи, що в одному коді можуть знаходитися закупівлі, які технічно та фактично не підлягають об’єднанню, проте за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника відносяться до одного коду ДК?
Так наприклад, за кодом ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань – загальна очікувана вартість закупівель в цілому по підприємству становить біля 32 мільйонів гривень.
Цей код містить закупівлі за такими конкретними назвами як:
Технічний огляд транспортних засобів – 36 000 гривень;
Контрольно-інспекторське обстеження ГТС – 240 000 гривень;
Огляд і технічне обслуговування аварійно-рятувального та протипожежного майна – 1 140 000 гривень; і т.д.
У даному випадку за конкретними назвами закупівель (наприклад - Огляд і технічне обслуговування аварійно-рятувального та протипожежного майна – 1 140 000 гривень) потрібно проводити відкриті торги чи відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою?
|
|
Відповідь
|
|
Швновний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 605/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=92593d8c-44e1-4e85-bab2-f58b7079af8f&lang=uk-UA
|
|
12.02.2019
|
Запитання
Тема:
Виконання договору
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до умов тендерної документації, наша організація має виконати роботи по заміні покриття покрівлі без втручання в крокв'яну систему. При підготовчих роботах спеціалістами нашої організації був виявлений жахливий стан крок'яної системи. Нами були залучені експерти для проведення технічного обстеження покрівлі, в результаті маємо звіт з висновком щодо проведення капітального ремонту крок'яної системи.
Чи можно на основі звіту провести коригуваняя кошторисної документації та змінити вартість узгодженої договірної ціни в бік зростання?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених у цій статті Закону.
Поряд з цим, пунктами 1-7 частини четвертої статті 36 Закону не передбачено випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі.
Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fCtx=inAll&fText=%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82%0D%0A та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fCtx=inAll&fText=%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%0D%0A розміщено листи від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 "Щодо закупівлі робіт" та від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю".
|