Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
07.07.2018 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
3745 / 3640
1. В тендерній документації (ТД) замовника на проведення відкритих торгів вказано,що всі документи (інформаційні листи, ловідки, повідомлення) учасника повинні містити підпис та відбиток печатки. Учасник фізична особа-підприємець подав копію пспорту та коду без відбитку печатки та підпису. 2. В ТД Замовника вказано що учасник повинен надати документ, по підтверджує повноваження керівника на підписання тендерної пропозиці. Учасник ФОП не надав такого документу та не надав листа поясненя 3. В ТД вказано що учасник повинен надати копію статуту. Чи повинен був учасник ФОП надати лист шо він працює без статуту чи якийсь інший документ Чи має право Замовник дискваліфікувати такого учасника ФОП. Буду вдячна за надання відповіді
Відповідь
02.07.2018 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3530 / 3377
Чи може Комунальна установа «Тернопільська міська централізована бібліотечна система», ідентифікаційний код юридичної особи 05462509 (є керівник і печатка) підвідомча установа Управління культури і мистецтв виступати «замовником» згідно закону України «Про публічні закупівлі», якщо В Управлінні державної казначейської служби України у м. Тернопіль вона немає персонального коду і рахунку, а знаходиться в мережі під кодом і рахунком управління.
Відповідь
27.06.2018 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
3434 / 3575
Доброго дня! Нашою установою були проведені Відкриті торги на закупівлю Медичних матеріалів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-11-001975-a. При завантаженні договору на веб-портал Уповноваженого органу секретарем тендерного комітету була допущена технічна (механічна) помилка при виборі дати укладення договору. Договір був укладений 20 червня 2018 року, а помилково було зазначено, що дата укладення договору 21 червня 2018 року. Враховуючи відповіді МЕРТУ на запити 94/2016 та 82/2017, тендерний комітет прийняв рішення про виправлення цієї помилки шляхом оформлення та розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідного протоколу. Але Управління Державної казначейської служби України не приймає договір на реєстрацію, посилаючись на те, що частиною другою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що звіт про результати проведення процедури закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу, і Законом не передбачено внесення змін до звіту про результати проведення процедури закупівлі. Таким чином, у зв’язку з тим, що у звіті зазначено, що дата укладання договору про закупівлю 21 червня 2018 року, Управління Державної казначейської служби України наполягає на тому, щоб дата укладання договору була змінена на 21 червня 2018 року. Але ж договір був укладений 20 червня 2018 року, відсканований та завантажений на веб-портал Уповноваженого органу, було зазначено, що договір дійсний з 20 червня 2018 року до 31 грудня 2018 року, помилка через неуважність була допущена лише при виборі дати укладення договору. Звертаємося до Вас, як до Уповноваженого органу, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель. Будь-ласка, надайте роз’яснення, як Замовнику діяти в подібних ситуаціях? Чи має Замовник право виправляти технічні (механічні) помилки, які допущені при заповнені форм документів на веб-порталі Уповноваженого органу, які призвели до помилок у звіті про результати проведення процедури закупівлі? Та яким чином це робити? Сподіваємось на чіткі відповіді на задані питання, а не лише на цитування норм чинного законодавства України. Система "Prozorro" не досконала, у Замовників виникає безліч питань та складнощів, розібратися з якими ніхто не допомагає. Заздалегідь вдячні за розуміння та відповідь.
Відповідь
26.06.2018 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
3355 / 3379
Чи можливо надавати свої пропозиції щодо внесення змін в единий закупівельний словник.Код, за яким ми повинні здійснювати закупівлю послуг відсутній. Ми закуповуємо послуги з розробки стандартів і користуємось кодом 73100000-3 Послуги з наукових досліджень та експерементальних розробок ( по третьому знаку), якщо використовувати четвертий знак, то для нас це не підходить. Якщо зміни вноситись не будуть, то нам постійно кожний рік треба використовувати 99999999-9 ?
Відповідь
18.06.2018 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
3602 / 3714
Доброго дня! Виникла наступна ситуація: із підрядником було укладено договір на виконання будівельних робіт. Сума допорогова - трохи більше 1 000 000. Відповідно, скан підписаного договору був оприлюднений на сайті Уповноваженого органу. На наступний день повезли реєструвати договір у Казначействі, але останнє відмовилось, оскільки не влаштовувала редакція договору. Треба укладати новий. Як бути із відсканованим та опублікованим договором: сканувати новий договір і дозавантажувати до попереднього; оприлюднювати новий (як новий предмет закупівлі); розірвати договір ( але це неможливо, адже для цього треба укласти та оприлюднити угоду про розірвання, а це може бути підставою для анулювання дозволу на будівництва). Дякую!
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2