Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
24.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
69 / 75
Добрий вечір. Мене звати Галич Едуард. Скажіть будь ласка, коли я зможу отримати кошти державної допомоги 6500? У додатку ДІЯ отримав схвалення на отримання коштів протягом 10 днів, заявку подав до 31 березня 2022р., але станом на 24.05 2022р. кошти так і не надійшли. Дякую! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Відповідь
24.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
47 / 51
вже понад 2 місяці як моя заява на отримання 6500 грн допомоги підтверджена й мають бути переведені гроші , ТА ДОСІ НІХТО НІЧОГО НЕ ПЕРЕРАХОВУЄ шановні , нагадаю Вам : згідно державної програми "єПідтримка" я маю право на отримання грошової допомоги в розмірі 6500 грн , прошу клопотання в наданні мені цієї допомоги!!!
Відповідь
24.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
53 / 50
Карта пiдтянута,але я неотримав кошти.
Відповідь
24.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
51 / 48
Доброго дня. До 31 березня 2022 року через "ДІЮ" була подана заява на отримання допомоги від Держави 6500,00 грн. Заяву було надіслано успішно. І було вказано, що чекати на грошову допомогу протягом 10 днів. На сьогодні - гроші не надійшли, також статус у "ДІЯ" змінився на "Ви не можете отримати виплату. Наразі виплати недоступні для вашої категорії або регіону діяльності". Я офіційно працевлаштована особа. Згідно закону я маю право на цю допомогу. https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=ab90dec0-7620-4969-b9b9-f4ef3290d07d&title=Pidtrimka-Pitanniavidpovidi Не розумію, чому в мене змінився статус і я не отримала кошти (інші співробітники отримали, деякі - а такому ж становищі як я) Телефонувала на гарячу лінію пенсійного фонду та міністерства цифрової трансформації України, порадили написати звернення. Дуже чекаю на відповідь. Надіслала запит на [email protected]але мені надійшла автоматична відповідь: Якщо статус в мобільному додатку Дія відображає "Заяву надіслано успішно", тоді Ваші дані передані до Мінекономіки для перерахування коштів. Кошти найближчим часом будуть перераховані всім отримувачам, які успішно потрапили до реєстрів Програми "єПідтримка" у період з 23 по 31 березня. Мінекономіки вживає для цього усіх необхідних заходів. У разі, якщо Ви подали заявку з 7 по 22 березня, але кошти не отримали, рекомендуємо звернутись до Вашого банку або Мінцифри для з'ясування причин незарахування коштів. Якщо Ви отримали відмову у поданні заявки або не встигли подати заявку до 31.03.2022, нажаль, ми не можемо Вам допомогти в рамках Програми "єПідтримка". Відповіді не отримала Дякую.
Відповідь
24.05.2022 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
44 / 47
25.03.2022р.подала заявку на є підтримку 6500 Заявку було схвалено на ПриватБанк. До цього часу немає коштів-підскажіть будь-ласка причину.Дякую.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2