Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Консультації з питань публічних закупівель

Введіть текст для пошуку в консультаціях або відповідях
Умова пошуку
Область пошуку
Додаткова умова пошуку
Область пошуку
Шукати за номером звернення
Номер
Рiк
Bідібрати результати
За темою
За тегами
Останні запити та відповіді
Сортувати за
 
Очистити
31.03.2021
Запитання      Тема: Тендерна документація
Замовник - Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») звертається до Вас з питань, що стосуються закупівель робіт, послуг з ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування в частині порядку укладання договору підряду за результатами закупівлі, та відповідно погодження договірної ціни, яка є невід’ємною частиною цього договору. Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Можливість погодження договірної ціни Переможця за результатами електронного аукціону саме під час укладення договору про закупівлю зазначена в листі Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт». На сьогодні наявна велика кількість скарг до органу оскарження щодо встановлення замовниками у тендерних документаціях на закупівлю робіт та послуг у сфері дорожнього господарства вимоги стосовно надання у паперовому вигляді договірної ціни та відповідних підтверджуючих/обґрунтовуючих документів до неї (для прикладу скарга по процедурі закупівлі № UA-2021-02-04-007567-a). Враховуючи вищезазначене, ДП «МДЗО» має намір передбачити в тендерних документаціях на закупівлю робіт/послуг Порядок підписання договору про закупівлю, у наступній редакції: «6.4.6. Переможець торгів після закінчення періоду, передбаченого Законом для оскарження рішення замовника про визначення Переможця, та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику проєкт договору (Додаток 5 до тендерної документації) з усіма додатками, які передбачені розділом ХІІІ цього проєкту. Переможець обов’язково надає проєкт договору з усіма додатками та з супровідним листом, який повинен містити вихідні реквізити (номер та дату) та інформацію стосовно переліку документів, що надаються Учасником. Учасник подає проєкт договору з усіма додатками як у паперовому вигляді, так і на будь-якому електронному носії. При цьому розрахунок договірної ціни повинен бути наданий Переможцем в електронному вигляді на портативному носії інформації у програмному комплексі АВК-5 у форматі файлу ІМД або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін у форматі файлу ІБД останньої редакції, та який не призводить до викривлення вхідних даних, що вводяться. 6.4.7. Вимоги щодо формування договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, наведені у Додатку «Вимоги щодо формування договірної ціни» до цієї тендерної документації. 6.4.8. Замовник підтверджує договірну ціну тільки у разі, якщо вона сформована Переможцем з дотриманням вимог п.6.4.7 цієї тендерної документації. Ненадання Переможцем у строки передбачені п.6.4.6 цієї тендерної документації проєкту договору з усіма додатками, а також формування Переможцем договірної ціни з порушенням вимог п.6.4.7 цієї тендерної документації, є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.» На підставі положень п.13 ч.1 ст.9 Закону просимо Вас надати консультацію рекомендаційного характеру щодо можливості визначення у тендерній документації Порядку підписання договору про закупівлю у вищезазначеній редакції. Повний текст запиту додається.
Відповідь
31.03.2021
Запитання      Тема: Відкриті торги
Доброго дня! Цікавить питання, чи може замовник оголошувати процедуру спрощеної закупівлі, якщо сума складає 60000 гривень для товарів.
Відповідь
30.03.2021
Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» основна форма провадження діловодства в установах є електронна. В апараті та структурних підрозділах Сумської обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях використовується відповідна система електронного документообігу (надалі – СЕД), ліцензія на використання якої придбана в 2015 році. З метою забезпечення сталої роботи автоматизованої СЕД Сумська обласна державна адміністрація щорічно оновлює її версію шляхом закупівлі послуги з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення. СЕД є розробкою вітчизняного виробника ( наявні свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір та свідоцтво про внесення відомостей до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення ). Підприємство щорічно випускає оновлену версію СЕД та надає послуги користувачам з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення. Залучення іншого виконавця послуг призведе до необхідності повторного проведення обстежень, вивчення специфіки роботи СЕД, а відповідно – зростання вартості послуг та погіршення якості їх виконання. Заміна виконавця може призвести до несумісності нового програмного коду або виникненню проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Крім того, залучення іншого виконавця спричинить порушення авторських прав. Згідно зі статтею 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп‘ютерні програми та бази даних є об‘єктами авторського права у галузі науки, літератури і мистецтва. Стаття 431 Цивільного Кодексу України визначає наслідки порушення права інтелектуальної власності, зокрема встановлено, що невизнання цього права чи посягання на нього, що тягне за собою відповідальність, встановлену цим Кодексом. Таким чином, у відповідності до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави для застосування при закупівлі послуг з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення СЕД переговорної процедури - в зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та наявністю необхідності захисту прав інтелектуальної власності Ураховуючи викладене, просимо надати роз’яснення щодо можливості застосування при закупівлі послуг з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення СЕД переговорної процедури.
Відповідь
30.03.2021
Запитання      Тема: Допорогові закупівлі
Доброго дня. Прошу Вас надати роз'яснення, щодо ситуації в спрощених закупівлях. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-16-012942-c. В даній закупівлі за результатами аукціону ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР-БУД" дало найменшу цінову пропозицію. Якщо відкрити початкові документи пропозиції то ми побачимо, що вартість матеріальних ресурсів 260000,00 без оподаткування(273000,00 з податком). виникає питання яким чином будуть проводитись роботи, якщо кінцева пропозиція дешевша від вартості матеріальних ресурсів, згідно ЗУ Про публічні закупівлі, виконавець(підрядник) не має права продавати матеріали з націнкою, тому виникає абсурдна ситуація. Якщо проаналізувати попередні закупівлі даного виконавця то побачимо, що за результатами аукціону у нього різко дешевшають матеріали(часом навіть в декілька разів). Виникають наступні питання: 1. Чи може виконавець робіт за результатами аукціону зменшувати вартість матеріальних ресурсів.? 2. Якщо може то чому не виконується норма закону, щодо націнки на матеріальні ресурси.? Дякую. Чекаємо на роз'яснення.
Відповідь
30.03.2021
Запитання      Тема: Предмет закупівлі
Згідно з вимогами нормативної документації з технічного захисту інформації (далі – ТЗІ) апарату Сумської обласної державної адміністрації необхідно закупити послуги з розроблення, впровадження, атестації комплексу ТЗІ на п’ятьох об’єктах інформаційної діяльності (далі – ОІД), на яких озвучується інформація з обмеженим доступом на загальну суму 540,0 тис. грн. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» дія цього закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є послуги, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю». В свою чергу, відповідно до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю», затвердженого наказом СБУ від 23.12.2020 № 383 (далі – ЗВДТ), державною таємницею є: відомості про методики спеціальних досліджень або інструментального контролю ефективності технічного захисту секретної інформації (пункт 4.11.7); відомості про вимоги (рекомендації) щодо забезпечення технічного захисту секретної інформації (пункт 4.11.8); відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту інформації, володіння якими дає змогу ініціювати витік секретної інформації, щодо окремого суб’єкта режимно-секретної діяльності або об’єкта інформаційної діяльності, інформаційної (автоматизованої), телекомунікаційної, інформаційно-комунікаційної системи, де циркулює секретна інформація зі ступенем секретності (пункт 4.11.9); відомості за окремими показниками про зміст заходів, склад засобів, умови експлуатації комплексу технічного захисту (комплексної системи захисту) секретної інформації, що циркулює на конкретному об’єкті спеціального зв’язку (інформаційної діяльності) або обробляється в конкретній інформаційній (автоматизованій), телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі зі ступенем секретності (пункт 4.11.10); відомості за окремими показниками про організацію, результати перевірок ефективності технічного захисту секретної інформації, що циркулює на конкретному об’єкті інформаційної діяльності або в конкретній інформаційній (автоматизованій), телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі зі ступенем секретності (пункт 4.11.11). Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації, що підлягає оприлюдненню, замовник повинен вказати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Проте, у випадку з закупівлею послуг ТЗІ апаратом Сумської обласної державної адміністрації дотриматися вимог законодавства та оприлюднити крім кількості ОІД інші технічні характеристики предмета закупівлі неможливо, оскільки в них буде міститись інформація, яка відповідно до наведених пунктів ЗВДТ є державною таємницею (відомості про конфігурацію, розташування, площу та інші характеристики приміщення ОІД, спеціальне обладнання тощо). Ураховуючи викладене, просимо надати роз’яснення щодо необхідності застосування вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг з розроблення, впровадження, атестації комплексу ТЗІ на п’ятьох ОІД, на яких озвучується інформація з обмеженим доступом та типу процедури, за яким здійснювати закупівлю.
Відповідь

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json