Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Консультації
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
04.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
1274 / 1306
Доброго дня. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2011 №121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень» районним в місті Києві державним адміністраціям доручено реалізовувати окремі повноваження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), надані виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими актами законодавства, а саме виконання або делегування в установленому порядку функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об’єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Згідно з розпорядженням Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.01.2013 р. № 23 функції замовника з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення об’єктів делеговано Комунальному підприємству «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Відповідно до п.п. 2 п "а" ч. 1 ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать виконання або делегування на конкурсній основі генеральній будівельній організації (підрядній організації) функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності. Починаючи з 2013 року Комунальне підприємство «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконує делеговані Солом’янською районною державною адміністрацією в місті Києві на підставі її розпорядження функції замовника будівництва у Солом’янському районі міста Києва. З огляду на посилання у вказаній вище нормі Закону України ««Про місцеве самоврядування в Україні» на необхідність дотримання конкурсних основ для делегування функцій замовника – виникає таке запитання: Чи поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» на випадки делегування виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (місцевими державними адміністраціями у випадку делегування їм таких повноважень) функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності, в аспекті проведення конкурсу чи дотримання конкурсних основ при такому делегуванні. Зауважуємо, що при делегуванні функцій замовника на користь Комунального підприємства «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації будь-яких договорів про закупівлю не укладалось та не укладається.
Відповідь
04.06.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1291 / 1339
Чи потрібно підприємству оприлюднювати платіжні доручення про сплату судового збору, адміністративних послуг, авансових звітів? Відповідно до вимог пункту 13 частини 1 статті 10 Закону, замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель протягом 3-х робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Відповідь
04.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
1326 / 1372
Просимо надати роз’яснення як діяти в наступній ситуації. В грудні 2019 року комунальним підприємством була запланована закупівля на суму 5000000,00. грн. В річному плані джерелом фінансування було визначено — кошти від господарської діяльності підприємства. Відповідно до річного плану було проведено тендер та укладено договір з переможцем цієї процедури закупівлі на суму 4188200,00 грн. з ПДВ. В подальшому (в ході виконання цього договору) рішенням сесії міської ради для забезпечення функціювання підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги у 2020 році, було виділено з місцевого бюджету кошти в розмірі 500000,00 грн. Відповідно до цього рішення між контрагентом та комунальним підприємством було укладено додаткову угоду про внесення змін до Договору, а саме в частині визначення джерела фінансування. Даною Додатковою угодою було визначено джерелом фінансування : кошти від господарської діяльності підприємства — 3688200,00 грн.з ПДВ та кошти з місцевого бюджету — 500000,00 грн.з ПДВ. Ця додаткова угода була підписана уповноваженими представниками Сторін, скріплена їх печатками та оприлюднена Замовником (комунальним підприємством) в установленому порядку на Офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України. Однак, Управління державної казначейської служби України, посилаючись на джерело фінансування, яке було визначено в річному плані (кошти від господарської діяльності підприємства), відмовляється брати бюджетні зобов'язання за договором та реєструвати вище визначену додаткову угоду. В свою чергу, на сьогоднішній день, функціонал авторизованих електронних майданчиків унеможливлює внесення змін до річного плану, що суперечить ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) та ч. 1 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (в чинній редакції). Отже, просимо надати роз’яснення як діяти підприємству в такій ситуації, а також відповісти на питання щодо законності та обґрунтованості зазначених вище дій Управління державної казначейської служби України, зокрема чи є зазначене в річному плані джерело фінансування (з огляду на те, що джерело фінансування у річному плані визначалось замовником на момент, що передував проведенню відповідної процедури закупівлі та не підлягає коригуванню за результатами здійснення такої процедури) належною підставою для відмови УДКСУ у реєстрації додаткової угоди та взяття бюджетних зобов'язань за Договором.
Відповідь
04.06.2020 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
1119 / 1108
Чи можна визнавати наступною додатковою угодою (до тендерного договору) попередню додаткову угоду - нікчемною за ст. 37 ЗУ "Про публічні закупівлі", та що робити у разі якщо при публікації змін на веб-сайті "Прозоро" не можливо зазначити ст. 37, а можливо лише ст. 36?
Відповідь
04.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
1130 / 1164
Прошу надати консультацію за наступним питанням. Згідно ч.3 ст.7 ЗУ "Про публічні закупівлі" Банки під час оплати за договорами про закупівлю перевіряють наявність звіту про результати проведення закупівлі шляхом його перегляду в електронній системі закупівель. У разі відсутності звіту про результати проведення закупівлі платіжне доручення вважається оформленим неналежним чином. Стаття 3 визначає сферу застосування Закону. Питання: чи підпадає під контроль Банків закупівлі Замовників на суму до 50 тис.грн, що передбачає обов'язок банків перевіряти звіт про результати проведення закупівлі шляхом його перегляду в електронній системі?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2