Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
03.03.2021 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
4512 / 4588
Доброго дня! 09.02.2021 р. було оприлюдненно повідомлення про намір укласти договір за результатами проведених переговорів на закупівлю послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з ПрАТ "АК "Київводоканал" (переговорна процедура скорочена). У встановленні терміни (до 01.03.2021 р.) не було підписано договір, тому 03.03.2021 р. було відмінено тендер. До 14.03.2021 р. триває період оскарження. Чи можна в період оскарження повторно прийняти рішення про намір укласти договір та почати переговорну процедуру?
Відповідь
01.03.2021 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
6070 / 6004
В жовтні місяці 2020 року було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлію електричної енергії згідно якої визнано переможець та заключено з ним Договір 14.01.2021 року (строк дії з 01.01.2021 року). В кінці лютого надійшла усна інформація що новий постачальник не включив нас в реєстр оператора розподілу, письмових повідомлень на нашу адресу не було. Тільки після нашого офіційного листа Постачальник надав письмове повідомлення. Тим самим оформлено Додаткова угода, що відносини з постачальником ел.енергвї через це діють з 05.02.2021. За період з 01.01.2021 по 05.02.2021 оператор розподілу відвантажив наші дані на попереднього постачальника, що був у 2020 році на умовах універсальної послуги. Підкажіть чи можна застосувати переговорну процедуру згідно ч.5 або ч.4 ст.40 на придбання електричної енергії у попереднього постачальника на період з 01.01 2021 по 05.02.2021 року на основі заяви приєднання (дата приєднання наприклад, 30.12.2020 року тощо).. і оплатити рахунок за період з 01.01. по 05.02.2021 року. В рахунок вже включені сума за послуги ОСР(оператора системи розподілу) та сума за послуги ОСП (оператора системи постачання) Слід також врахувати, що ОРС відвантажив наші дані з показами також на попереднього нашого постачальника і вже надано нам рахунок за активну електричну енергію по вільним цінам з розподілом за січень місяць від попереднього постачальника. У випадку несплати погрожує подати в суд та примусово стягнути оплати, що тягне за собою судові витрати. Ми провели всі тендерні процедури згідно із Законом і заключили договори як на постачання електричної енергії так і на розподіл. Слід зауважити, що договір з попереднім постачальником, що був на умовах універсальної послуги ми закрили, про що прозвітували на майданчику Прозоро. Чи можна уникнути суду і оплатити рахунки попередньому постачальнику за електричну енергію до 05.02.2021 року або єдиний вихід-це суд і все інше поза Закону?
Відповідь
26.02.2021 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
4632 / 4773
До затвердження кошторису Замовник, маючи планові вартісні показники, провів переговорну процедуру закупівлі послуг з централізованого водопостачання та уклав із Учасником договір з періодом надання послуг з 01.01.2021 р по 31.12.2021 р., обсяг послуг (який дорівнює обсягу минулого року) – 20 000 куб.м. (за місяць споживається 1666, 7 куб.м. = 20 000 куб.м./12) , тариф 13,344 грн./куб. м., на суму договору 266880 грн. Після укладення договору замовник отримав затверджений кошторис, у якому на послуги з водопостачання виділено лише 200 164 грн. При зверненні до Казначейства для реєстрації зобов’язань, Казначейство відмовило у реєстрації та повернуло замовнику договір у зв’язку із тим, що сума договору перевищує суму кошторисних призначень. Річний обсяг послуг замовник зменшити не може, оскільки він зазначений з розрахунку максимальної економії споживання послуг, тобто обсяг послуг не може бути меншим 1666, 7 куб.м. на місяць та меншим 20 000 куб.м. за рік. Просимо надати більш детальне роз’яснення з наступних питань: 1. Чи потрібно замовнику у такому випадку відміняти процедуру закупівлі та проводити нову процедуру на менший період надання послуг, оскільки мінімальний обсяг споживання послуг не може бути менший 1666, 7 куб.м.? І чи має право замовник потім додатково провести закупівлю на залишившийся термін до кінця 2021року та на підставі яких документів, якщо за річним кошторисом кошти будуть вже використані? 2. Чи мають право сторони змінити істотні умови договору, а саме зменшити період надання послуг (при цьому зменшиться обсяг послуг по договору та сума договору), незалежно від того, що переговорна процедура була проведена на весь бюджетний рік (12 місяців)? (Приклад: договір буде з періодом надання послуг з 01.01.2021 р. по 30.09.2021р., обсяг послуг за місяць залишиться незмінним1666, 7 куб.м., але за рахунок зменшення періоду надання послуг з 12 місяців на 9 місяців загальний обсяг по договору зменшиться – 15000,3 куб.м., тариф 13,344 грн./куб. м., відповідно і сума договору зменшиться - 200164 грн.). На які статті Закону України «Про публічні закупівлі», сторони повинні посилатись у додатковій угоді до договору у такому випадку для подальшої реєстрації такої угоди у Казначействі? Та чи зможуть потім сторони знов змінити додатковою угодою період надання послуг у бік збільшення та на підставі чого? 3. Чи правомірні дії замовника, який пропонує залишити незмінним період надання послуг, зменшивши обсяг договірного споживання послуг (у тому числі зменшивши обсяги місячного споживання послуг) у зв’язку із чим зменшиться і ціна договору, посилаючись на п.1ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»? Та яку відповідальність буде нести замовник, якщо він перевищить місячний обсяг споживання послуг та річний обсяг в цілому, якщо кошторисом сума коштів за перевищення обсягів не передбачена?
Відповідь
26.02.2021 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
3321 / 3294
Замовником двічі проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю транспортної послуги. На участь у закупівлі заявляється лише комунальне підприємство міської ради, інші учасники не заявлялись. Для забезпечення отримання послуг Замовником ініційовано переговорну процедуру. При підготовці процедури стало питання перевірки учасника на відповідність вимогам ст. 17. З'ясовано, що у замовника і учасника (комунального підприємства) спільний засновник - міська рада. ч. 7 ст. 17 передбачено, що підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є подання тендерної пропозиції учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Виникає ситуація, що замовник та Учасник мають одного засновника - міську раду. З вказаного пункту виходить що учасник повинен бути відхилений через те що учасник і Замовник є пов'язаними особами відповідно до Закону. Але при цьому пропозиції від інших учасників не надходили, а послугу закуповувати потрібно. Прошу надати роз'яснення як краще в цій ситуації діяти Замовнику
Відповідь
25.02.2021 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
3932 / 3983
Питання: У разі зміни регульованого тарифу на послуги водопостачання та водовідведення у бік збільшення, які саме показники істотних умов договору повинні бути змінними орієнтовна ціна договору чи обсяг послуг у випадку зазначеному нижче? Чи правомірні дії державної казначейської служби, яка відмовила бюджетній установі в реєстрації додаткової угоди до договорів, у якій залишено незмінними обсяги, а було збільшено вартість послуг, у зв’язку із збільшенням регульованого тарифу? Бюджетною установою наприкінці грудня 2020 року було проведено переговорну процедуру із закупівлі послуг централізованого водопостачання та послуги із відведення стічних вод на 2021 рік. У протоколі переговорів, тендерній документації та повідомленні про намір укласти договір бюджетна установа зазначили наступні дані: Послуги з водопостачання: Орієнтовний обсяг послуг на рік - 37591,34 куб. м. Тариф – 13,44 грн./ куб. м. Орієнтовна вартість послуг – 505 227, 61 грн. Послуги з відведення стічних вод: Орієнтовний обсяг послуг на рік - 37591,34 куб. м. Тариф – 9, 552 грн./ куб. м. Орієнтовна вартість послуг – 359 072,48 грн. Згідно проведеної процедури, було укладено договори на послуги з водопостачання та послуги з водовідведення. У січні місяці 2021 року бюджетна установа отримала кошторис, згідно якого на вослуги водопостачання та водовідведення виділено 864300,090 грн. Але у січні у повноваженими органами влади було встановлено нові тарифи на послуги водопостачання (13,344 грн./ куб. м.) та послуги водовідведення (12,036 грн./ куб. м.). Згідно умов укладених договорів, передбачено, що орієнтовна ціна договору може бути змінена за взаємною згодою сторін. При цьому, у договорах не передбачено зміни обсягів послуг. Таким чином, у зв’язку із зміною тарифів, ПрАТ «АК «Київводоканал» надав бюджетній установі проект додаткової угоди про зміну ціни договору на підставі п.7 ч.5 ст.41 Закон України «Про публічні закупівлі», у додатковій угоді до договору на водопостачання було змінено істотні умови договору, де обсяги залишені незмінними, а вартість послуг змінилась з урахуванням нових тарифів. Послуги з водопостачання: Орієнтовний обсяг послуг на рік - 37591,34 куб. м. Тариф – 13,344 грн./ куб. м. Орієнтовна вартість послуг – 501618,84 грн. (різниця 3608,77) Послуги з відведення стічних вод: Орієнтовний обсяг послуг на рік - 37591,34 куб. м. Тариф – 12,036 грн./ куб. м. Орієнтовна вартість послуг – 452 449,37 грн. (93376,89) Бюджетна установа, отримавши таку додаткову угоду наполягає залишити незмінною ціну договору за рахунок зміни обсягів послуг. Тобто пропонує зменшити обсяги, хоч і розуміє що споживатись будуть обсяги більші, враховуючи фактично спожиті обсяги минулого року. Крім цього, бюджетна установа посилається на те, що управління державної казначейської служби відповідного району м. Києва, відмовляється реєструвати додаткову угоду про зміну ціни договору, оскільки загальна вартість послуг по водопостачанню та водовідведенню разом становить 954 068,21 грн. та перевищує суму виділену річним кошторисом 864300,090 грн.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2