Меню

Консультації

Введіть текст для пошуку в консультаціях або відповідях
Умова пошуку
Область пошуку
Додаткова умова пошуку
Область пошуку
Шукати за номером звернення
Номер
Рiк
Bідібрати результати
За темою
За тегами
Останні запити та відповіді
Сортувати за
21.05.2018
Запитання      Тема: Відкриті торги
Доброго дня. Ми провели закупівлю за кодом 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне по трьом лотам. По лоту № 1 закупівля не відбулась: причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У лоті № 2 та лоті № 3 визначились переможці, та будуть укладені договори на закупівлю. По цих двох лотах є економія коштів. Чи можемо ми використовувати економію коштів по двох лотах закупівля по яким відбулась, наприклад, для закупівлі товару, який зазначений у лоті №1. Загальна сума закупівлі 300000,00 грн., лот № 1 -5500,00 грн., економія по лотах № 2, 3 – 46044,20 грн.
Відповідь
17.05.2018
Запитання      Тема: Допорогові закупівлі
Був зроблен кап. ремонт учбового приміщення бюджетної сфери вартістю 1.494.000 грн.,клас наслідків об'єкту СС-2. Для одерження сертифікату про введення в експлуатацію об'єкту потрібно перерахувати кошти у розмірі 8105,2 грн. за послугу в центр надання адмін. послуг. Питання: чи підлягає проведення цієї оплати через систему "Прозоро", і якщо так - по якому коду ДК 021:2015?
Відповідь
17.05.2018
Запитання      Тема: Відкриті торги
Добрий день ! В нас на рік заплановано по коду 39160000-1 Шкільні меблі 170000,00 тис грн і процедура прописана - звіт про укладений договір.З них заключено договір на 16 000,00 грн, та залишилось 154 тис. В квітні нам виділили додаткові кошти (цільові освітня субвенція) на приладдя (не мультимедійне) для кабінетів - математики та географії, в сумі 275 000,00 грн. Будемо проводити відкриті торги. Питання в чому - що робити з попередньо запланованими коштами на шкільні меблі, вони розбиті по школах і садочках ( в на 4 школи та 2 садки) та ще й по місяцях.Як проводити послідуючі закупівлі саме меблів ? ДЯКУЮ )
Відповідь
17.05.2018
Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору
В результаті проведеної закупівлі в одного учасника по об’єкту «Будівництво хірургічного корпусу Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об’єднання на вул. Медведєва, 13 в м. Новограді-Волинському, Житомирської області» прийняте рішення про укладення договору № 754 від 26.09.2012 року між Новоград – Волинським міськрайонним територіальним медичним об’єднанням «Замовник » та Товариством з додатковою відповідальністю «Довірче товариство Перша Волинська фінансово - будівельна компанія «Траст-Інвест-Буд» «Підрядник». Пунктом 1.6 договору передбачено, що при виконанні зобов’язань за цим Договором Сторони керуються положеннями Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених ПКМУ від 01.08.05 р. № 668. Через затримку фінансування роботи по об’єкту на 3 роки (2014-2016) були припинені. В 2018 році Підрядник звернувся з проханням внести зміни в договір № 754 від 26.09.2012 про закупівлі за державні кошти, щодо оплати робіт, виконаних субпідрядниками, безпосередньо замовником, спираючись на лист роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.07.2015 р. N 3302-05/23259-07 та до пункту 101 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. N 668 "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві"про те, що оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних генеральним підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо генеральним підрядником або замовником, якщо це передбачено договором підряду та договором субпідряду. Згідно ст. 40 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р.№2289-VI умови договору не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів, але в законі не прописаний порядок залучення учасником торгів до виконання робіт, як субпідрядника . На час заключення договору істотні умови були прописано безпосередньо в договорі підряду, т.я. при застосуванні процедури - закупівля в одного учасника тендерна документація конкурсних торгів не складалась. Чи маємо ми можливість, як замовники внести зміни в договір, щодо залучення субпідрядної організації та оплати робіт, виконаних субпідрядниками спираючись на вищевказане роз’яснення, постанову Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. N 668 "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" , пункт 20 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. N 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва".
Відповідь
16.05.2018
Запитання      Тема: Предмет закупівлі
Адміністрація навчального закладу, просить надати роз'яснення щодо укладення прямого договору на постачання продуктів харчування за бюджетні кошти, на загальну суму 501226.75 ( п'ятсот одна тисяча двісті двадцять шість гривень, 75 коп.), але договір було укадено без проведення процедури закупівель, так як він був укладений по 21 ( двадцять одному ) предмету закупівлі, які відносяться до різних кодів основного словника національного класифікатора України ДК021:2015"Єдиний закупівельний словник" за показниками четвертої цифри, затвердженого наказом Міністерства єкономічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749, а також конкретної назви товару чи послуги, та вартість яких не перевищує вартості, до якої застосовуються вимоги встановленя в ч.1 ст.2 Закону України про здійснення державниї закупівель.
Відповідь

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json