|
14.06.2022
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Надайте будь ласка відповідь на питання якщо заявка в є підтримка на отримання допомоги в розмірі 6500 пройшла "успішно " ще 29.03. 22,в який термін я можу їх отримати і чи взагалі вони будуть. Дякую
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо Вас, що інформаційний ресурс Уповноваженого органу направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі, а запити, що надходять на нього знаходяться у відкритому доступі. Зважаючи на те, що Ваше питання не відноситься до компетенції департаменту публічних закупівель, конкурентної політики та гуманітарної сфери Мінекономіки, у разі наявності питань щодо отримання 6,5 тисяч гривень в рамках програми єПідтримка пропонуємо ознайомитися з інформацією за покликанням:
https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=f3561763-44e7-4a12-a213-4c5bc9d2e903&title=UkraintsiGarantovanoOtrimaiut6-5-TisiachGrivenVRamkakhProgramipidtrimka
https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=ab90dec0-7620-4969-b9b9-f4ef3290d07d&title=Pidtrimka-Pitanniavidpovidi та звертатися до відповідного структурного підрозділу Мінекономіки.
|
|
10.06.2022
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
28.03.2022 мною було надiслано заявку в Дii на отримання матерiaльноi допомоги в сумi 6500 грн в рамках президентськоi программ Е Пiдтримка.
Заявка,принята та зареестрована.
Проте, до тепершнього часу допомогу не отримано.
Прошу надати вiдповiдь,Яким чином i коли можна ii отримати.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо Вас, що інформаційний ресурс Уповноваженого органу направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі, а запити, що надходять на нього знаходяться у відкритому доступі. Зважаючи на те, що Ваше питання не відноситься до компетенції департаменту публічних закупівель, конкурентної політики та гуманітарної сфери Мінекономіки, у разі наявності питань щодо отримання 6,5 тисяч гривень в рамках програми єПідтримка пропонуємо ознайомитися з інформацією за покликанням:
https://www.me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=f3561763-44e7-4a12-a213-4c5bc9d2e903&title=UkraintsiGarantovanoOtrimaiut6-5-TisiachGrivenVRamkakhProgramipidtrimka
https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=ab90dec0-7620-4969-b9b9-f4ef3290d07d&title=Pidtrimka-Pitanniavidpovidi та звертатися до відповідного структурного підрозділу Мінекономіки.
|
|
17.03.2023
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі у жовтні 2022 року на умовах Закону України «Про публічні закупівлі» було укладено договір на розробку містобудівної документації. Разом з тим, згідно змін у законодавстві, що відбулись згодом, містобудівна документація має містити додаткові розділи, які не були передбачені технічним завданням на розробку. Читати даліВідтак, у зв’язку зі змінами у законодавстві, у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг щодо розробки містобудівної документації та здійснення іншого корегування документації.
Згідно умов укладеного Договору, закупівля додаткових аналогічних послуг у того самого учасника може здійснюватись протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Просимо надати відповідь чи має право Замовник придбати додаткові послуги шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, якщо закупівля, за результатами якої укладено договір, здійснювалась згідно вимог Закону?
Згорнути |
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання міститься в запиті № 1156/2022, розташованому на сайті Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=c36aaf90-ebbb-4fee-84b7-374bdb158b16&lang=uk-UAВодночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
20.11.2022
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня колеги.
Просимо надати коментар щодо винятку вказаного в пункті 8 частині 13 визначених постановою №1178 від 12.10.2022р. особливостей, а саме - у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Читати даліМожливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Тобто чи можливо застосовувати даний виняток про 50 % до договору про закупівлю, який укладений до вступу в дію цієї постанови?
Аналогічне питання до пункту 6 частині 13 визначених постановою №1178 від 12.10.2022р особливостей, де вбачається, що мається на увазі процедура, проведена за новими правилами, а не процедура закупівлі, що була проведена до вступу в дію цієї постанови.
Зазделегіть дякуємо за надання роз'яснень.
Згорнути |
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 "Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та у запиті № 1156/2022 ,розміщених на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
|
|
17.02.2023
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту Читати даліПостанова 1178), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів, належить до інформації з обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Миргородська районна військова адміністрація здійснює закупівлі товарів, відповідно до, програми «Територіальна оборона Миргородського району» на 2023 рік, яка має гриф «для службового користування (без відкриття інформації)».
Згідно з ч. 1 ст. 21 Закону України «Про інформацію», інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Отже, вся інформація, яка включена до програми «Територіальна оборона Миргородського району» на 2023 рік є інформацією з обмеженим доступом та розголос якої заборонений.
Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі по тексту Постанова 169) передбачена норма про те, що оприлюднення звітів про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель - не застосовується до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом.
Проте, на відміну від Постанови 169 в Постанові 1178 відсутня вимога щодо не застосовується до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом, обов’язку оприлюднювати звіти про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз’яснення:
1.Чи застосовується норма Постанови 1178, а саме: «За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону» до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом?
2.Якщо так, то яким чином здійснювати публікацію інформації доступ до якої обмежений? Чи можливо при публікації звітів про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель публікувати інформацію з приховуванням даних про назву товару, кількість товару та закривати певні дані в договорі (при публікації останнього в систему), які можуть викрити назви товарів, кількісні та якісні показники предмету закупівлі?
Просимо надати роз’яснення в найкоротші строки.
Дякуємо за співпрацю!
Згорнути |
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – постанова № 1178, Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. З 25.02.2023 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178” (далі – постанова № 157), зміни якої спрямовані на розв’язання питань, що пов’язані з правозастосуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Так, відповідно до підпункту 1 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема, у разі, коли інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. При цьому, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
|