Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Консультації
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
27.12.2018 Запитання      Тема: Відкриті торги з публікацією англійською мовою Розширений перегляд
2953 / 2896
Повний текст запиту про надання розяснень у вкладенні. Просимо надати роз’яснення щодо наступних питань (питання стосуються процедур закупівель, оголошення про які оприлюднюються відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону): 1. У разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону, чи має право замовник розглядати тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, як це передбачено ч.4 ст. 28 Закону? 2. У разі якщо замовник має право здійснювати такий розгляд (питання 1), чи застосовуються строки визначені в ч.4 ст. 28 Закону? 3. У разі якщо замовник не має права здійснювати розгляд пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, яким чином Замовник може визначити відповідність умовам тендерної документації тих документів учасника, що подаються під час проведення електронного аукціону, а саме «комерційну» частину тендерної пропозиції. Зокрема інформацію про перелік та кількість товару, що пропонується до постачання, ціну за одиницю, умови оплати, строки та умови поставки продукції? 4. Яким чином захищені права інших учасників процедури закупівлі на оскарження рішень тендерного комітету про намір укласти договір з учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умова тендерної документації, а саме виявлені невідповідності в документах. які надаються під час проведення електронною системою аукціону, вже після розгляду замовником тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям? 5. Чи складаються тендерним комітетом протоколи за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Відповідь
26.12.2018 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
2609 / 2602
У січні 2018 року ДРИДУ НАДУ з дотриманням вимог Закону було укладено договір про закупівлю природного газу із строком дії до 31.12.2018 року. Протягом дії договору, у зв’язку зі значним підвищенням ціни на газ, обсяг закупівлі було зменшено, в наслідок чого виникла необхідність у грудні 2018 року укласти другий договір про закупівлю природного газу. Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Питання: 1)Якщо протягом року було укладено декілька договорів за одним і тим самим предметом закупівлі, чи має право замовник продовжувати дію першого (більшого за обсягом закупівлі), а не останнього договору? 2)Чи правомірні дії замовника: - після виконання умов договору, не розміщуючи звіт про виконання договору, продовжити дію цього договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року; - укласти другий договір за тем же самим предметом закупівлі строком дії до кінця 2018 року; - після затвердження видатків в 2019 році укласти ще одну додаткову угоду до діючого (продовженого першою додатковою угодою) договору про закупівлю, в якій зазначити конкретну суму закупівлі в межах 20 % від суми попереднього договору.
Відповідь
22.12.2018 Запитання      Тема: Виконання договору Розширений перегляд
4038 / 3900
Доброго дня! Звертаємось до Вас з наступним питанням: Бюджетною установою оголошено 07.11.2018 відкриті торги на закупівлю пари та гарячої води на наступний рік на очікувану вартість. У торгах приймали участь два учасника: комунальне підприємство з постачання опалення та приватна фірма з постачання опалення з альтернативних видів палива. Аукціон відбувся 21.11.2018. За результатами проведення торгів переможцем стало приватне підприємство, у якого, на час проведення торгів, затверджені тарифи нижче ніж комунального підприємства. Договір на постачання опалення з 01.01.2019 укладено 07.12.2018 з приватним підприємством за тарифом на теплову енергію – 1494,50 грн./Гкал, без ПДВ. Але наразі постановою НКРЕКП від 10.12.2018 №1725 комунальному підприємству з 01.01.2019 затверджено нові тарифи для потреб бюджетних установ, які нижче ніж у переможця торгів (ПП) – 1287,46 грн./Гкал, без ПДВ. Питання: які дії бюджетної установи повинні бути у разі, якщо протягом незначного періоду після укладання договору з приватним підприємством у комунального підприємства затверджено тарифи нижче ніж у переможця?
Відповідь
22.12.2018 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
3364 / 3195
Одним з основних видів діяльності ДП «НЕК «Укренерго» є забезпечення надійної, безперебійної та якісної роботи електричних мереж 220-750 кВ та Об’єднаної електроенергетичної системи України вцілому, що досягається шляхом проведення комплексу заходів по капітальному ремонту та технічному обслуговуванню. Витрати на зазначені вище заходи входять у тариф ДП «НЕК «Укренерго» та затверджуються щорічно НКРЕКП. Структура тарифу передбачає цільове використання даних коштів, а у випадку її порушення НКРЕКП має право вилучити нецільово використану суму коштів з тарифу компанії. Згідно затвердженої структури тарифу для ДП «НЕК «Укренерго» розчистка траси ПЛ відноситься до капітального ремонту. ДП «НЕК «Укренерго» у своїй діяльності керується нормативними, розпорядчими та галузевими документами Міненерговугілля України, зокрема такими як «Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електропідстанцій та мереж» (ГКД 34.20.661-2003) та «Інструкція з експлуатації. Повітряні лінії електропередавання напругою 35кВ і вище» (СОУ-Н ЕЕ 20.502:2007). У відповідності до п.10.3.2.3 ГКД 34.20.661-2003, при капітальному ремонті ПЛ проводяться наступні види робіт: « на трасі ПЛ виконується розчищення трас, підтримання проектних розмірів ширини просіки, вирубування поза просікою дерев, які загрожують падінням на проводи ПЛ, …». У відповідності до п.8.1.4 СОУ-Н ЕЕ 20.502:2007, при капітальному ремонті ПЛ проводяться наступні види робіт: « 1) розчищення траси відповідно до вимог Правил охорони електричних мереж (очищення просік від кущів, порубкових залишків, гілок, сучків, чагарників, повалених дерев, знищення очерету та бур’янів, які можуть спричинити вимкнення ПЛ у разі низової пожежі…)» Відповідно до «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі - Закон) за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п.22, частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, …». Враховуючи вищенаведене та керуючись галузевими нормативними документами, розчистка трас ПЛ-750 кВ в зоні обслуговування Львівського РЕЦ Інв. № 030111 підпадає під визначення предмета закупівлі «роботи», в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час, в Єдиному закупівельному словнику (ЄЗС), який установлює коди та назви продукції та послуг, відсутній Код CPV «розчистка трас ПЛ», натомість є схожий, наприклад, 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож, проте, згідно ЄЗС даний предмет закупівлі є послугою. З урахуванням викладеного, просимо Вас надати рекомендації стосовно визначення предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Розчистка траси ПЛ-750 кВ в зоні обслуговування Львівського РЕЦ Інв. № 030111, як робіт, враховуючи наявні галузеві нормативні документи та фінансування в межах структури тарифу, як робіт з капітального ремонту ПЛ.
Відповідь
22.12.2018 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
4474 / 4285
П.2 ч.2 ст. 35 ЗУ України "Про публічні закупівлі" передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, за відсутності при цьому альтернативи. Питанння: 1.Чи йдеться в даному випадку мова виключно про ринок України, чи необхідно здійснювати аналіз міжнарондного ринку на предмет альтернативи? 2.Чи достатньо підтвердження Торгово-промислової палати України, про відсутність на ринку України конкуренції чи альтернативи щодо предмету закупівлі?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2